Home › Forums › Tävlingar och Events › Skall du till SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 oktober, 2006 at 14:47 #966045Anonym anvandareMember
Det kan vara roligt för oss alla att veta vilka som skall till SM, tycker jag. Jag bidrar med några frågor som du kan svara på om du vill.
Alla
Hur känner man igen dig?
Vad skall du göra där?
Hejar du på någon speciell?
Något du vill tillägga?Tävlande
Vilken klass tävlar du i?
Vilket är ditt riktiga namn?
Hur tror du att det kommer gå?
Är du nervös?Du får väldigt gärna bifoga en bild på dig själv, den du hejar mest på, eller vad som.
2 oktober, 2006 at 14:47 #89969Anonym anvandareMember2 oktober, 2006 at 14:56 #966046Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Det kan vara roligt för oss alla att veta vilka som skall till SM, tycker jag. Jag bidrar med några frågor som du kan svara på om du vill.Alla
Hur känner man igen dig?
Vad skall du göra där?
Något du vill tillägga?Du får väldigt gärna bifoga en bild på dig själv, den du hejar mest på, eller vad som.
Var är din info då?
1. Jag har en kamera och ett stativ som jag släpar runt på. I övrigt rakat huvud, förvirrad blick och bister min.
2. Fota, vara äckligt kritisk mot de tävlande och heja på de som i mina ögon förtjänar det mest.
3. När det gäller tävlande jag inte känner personligen är jag en riktig medgångssupporter och hejar på den som ser bäst ut för dagen.
4. Låt oss alla försöka göra detta till en riktig rolig tävling för både tävlande och publik! Tror de flesta på scenen uppskattar om vi i publiken visar vårt engagemang lite mer! (med andra ord mer av förbedömningens stämning även under finalpassen)
Bild på mig har du till vänster!
2 oktober, 2006 at 15:09 #966047Anonym anvandareMemberAlla
Hur känner man igen dig? Better Bodies kläder, brunfärg……
Vad skall du göra där? Främst tävla i CBB, men även hjälpa mina sponsorer lite.
Hejar du på någon speciell? Hejar extra på min älskade fru i jakten på hennes 3:e raka
Något du vill tillägga? Verkar bli ett grymt bra och spännande SMTävlande
Vilken klass tävlar du i? Classic Bodybuilding +178cm
Vilket är ditt riktiga namn? Mats Egelstig
Hur tror du att det kommer gå? Pallplats, allra helst vinst.
Är du nervös? [/I] Inte nervös, bara nojig och slitenBifogar en bild tagen för drygt 1 vecka sedan. Har hårdnat till ytterligare och nu är det endast finslipningar kvar. :up:
[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=15656&stc=1&d=1159278348]
2 oktober, 2006 at 15:12 #966048Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Var är din info då?Just det ja. Trådstartaren börjar…
Hur känner man igen dig?
Jag ser ut som på avataren fast tjockare. I min ena hand har jag en proteinbar, i den andra har jag en kamera.Vad skall du göra där?
Kolla tävlingar, snacka skit, äta bars och inhämta inspiration.Hejar du på någon speciell?
Jag har mina favoriter.Något du vill tillägga?
Om någon vill komma fram och säga hej så är det alltid välkommet. Dock har jag svårt att minnas både namn och ansikten så man får ha lite tålamod med mig.2 oktober, 2006 at 15:19 #966049Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Genom min t-shirt ”My Mom Thinks I’m Rad”. Dessutom är jag rätt spinkig och mörkhårig. Tillkommer gör begynnande flint och ölmage. Man skulle nästa kunna tro att jag är vilse från ett Star Trek-convention.Vad skall du göra där?
Snacka lite skit, schmooza och äta bars. Och dricka alkoholhaltigt på kvällen.Hejar du på någon speciell?
Är isländskan där?Något du vill tillägga?
Rad 5 till vänster. Eller nåt liknande.2 oktober, 2006 at 15:23 #966050Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Blek,fet o rakad på huvudet:pop:Vad skall du göra där?
Coacha min samboHejar du på någon speciell?
Min sambo, Andreas Petterson, Therese OhlssonNågot du vill tillägga?
börjar bli väldigt nervös nu:|2 oktober, 2006 at 16:16 #966051Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Rakad och besitter en genuin badpojksfysikVad skall du göra där?
Skaffa en motivationsboost och snacka med lite folk ! En o annan bar kommer väl inhandlasHejar du på någon speciell?
Ja det finns ett gäng :emo-thumbNågot du vill tillägga?
Kom gärna fram och hälsa om du har lust! :emo-thumb2 oktober, 2006 at 16:39 #966052Anonym anvandareMemberAlla
Quote:Hur känner man igen dig?Långa dreads, Stora brallor och vackraste ögonen på stället
Quote:Vad skall du göra där?Dräggla, hämta inspiration, hejja på folk som slitit, träffa trevliga människor och leta efter ett sjukt bra pris på helt laktosfritt prottepulver..
Quote:Hejar du på någon speciell?Ellitinette, Ahmad, Conny Hilmersson, och några fler som jag tycker ska bli intresanta att se.
Quote:Något du vill tillägga?Feel free to say hello. Uppge riktigt namn och forumnamn
Rad 4
2 oktober, 2006 at 16:39 #966053Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Blek, fet och klen – typ. Mugshot finns i profilsidorna.Vad skall du göra där?
Fota tävlande på scenen för BODY och hjälpa Fredrik med vårat tävlingsteam (om han får det körigt, stackarn…)Hejar du på någon speciell?
Fedor Emelianenko, fast det är visst en helt annan sport…Något du vill tillägga?
Om det ser ut som om jag har en hårig rabiessmittad apa i släptåg är det bara lilla herr Guiance. No need to be alarmed.2 oktober, 2006 at 17:28 #966054Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Liten och smal, fråga Fever! han kallar mig nu mer för viktväktarn!Vad skall du göra där?
Hjälpa mina klienter 15 st om alla tävlar!Hejar du på någon speciell?
Ja , men vet ej vem: ännu, dagsformen avgör allt!Något du vill tillägga?
Ja jag är hungrig…2 oktober, 2006 at 17:32 #966055Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
I så grymt dålig form att den måste döljas i en mörkblå kavaj. Jäklar, det var visst tio till som stämmer på den beskrivningen… Jo, jag är han som viftar och står i längst fram och får en massa tjejer att rotera:P . Snackar jag skånska är det inte jag utan Jörgen.Vad skall du göra där?
Enligt mig själv: Idka management by fear.
Enligt en och annan: Idka management by confusion.Hejar du på någon speciell?
Får jag inte för då blir jag blästrad på Bodyforumet. Men jag tar en rövare och säger Jörgen. Honom hejar jag alltid på när jag ser honom.Något du vill tillägga?
Hoppas att tävlingarna blir lyckade och att det blir fullsatt.
Dessutom vet jag inte vem det blir mest synd om – Jocke eller Andreas? Eller Alex som ska leda och fördela arbetet? Management by force?2 oktober, 2006 at 17:44 #966056Anonym anvandareMemberKommer dit om jag får tag i nån som kan ta hand om mina 2 små monster…min dotter Trude & staffen Tombak…
Hur känner man igen dig? [/b]
Vete fan om ni gör..är 10kg tyngre & hårdare än sist jag besökte en tävling, har skägg & har fler tattoos…Vad skall du göra där?[/b]
SMÄLTA IN BLAND DÅRARANA SOM EN AV DJUREN PÅ CIRKUSEN…Hejar du på någon speciell?[/b]
Not this time…Något du vill tillägga?[/b]
If I wasn`t built for this I`d be dead by now…Och Pirhana nu har du chansen att BITCH SLAPPA MIG IRL!!
(Även om det känns som om du börjat tycka om mig liiite..)
LOL!Love yall!
ZONE2 oktober, 2006 at 18:23 #966057Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Ser ut som på bilden… Blekfet glasögonorm
Vad skall du göra där?
Få lite motivation….
nope
Något du vill tillägga?
Hoppas de blir en kul helg.2 oktober, 2006 at 18:42 #966058Anonym anvandareMemberÄr det nån som inte sagt att hon/han är fet?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.