Skall du till SM?

Home Forums Tävlingar och Events Skall du till SM?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 73 total)
  • Author
    Jay wrote:
    Är det nån som inte sagt att hon/han är fet? :D

Är det nån som inte känner sej fet när man ser en massa väldeffade personer ;)

Jag är skitdålig i matte, men jag har räknat ut en sak .

Bodyforumet har knappt 9000 medlemmar.

Av de som gjort pollen säger två av tre att de ska på SM. Det motsvarar ungefär 6000 pers! :yahoo:

Det blir alltså fullsatt och mer därtill! Vem fixar storbildskärm till Arosvallen eller lämplig park? Öltält?:drinks:

Hur känner man igen dig? Jag är den som släppar med sig min byggarintresserade pappa på lördagen och min totalt ointresserade men bedårande flickvän på söndagen. Om ni ser någon snygg attraktiv tjej med skapligt ful pojkvän på söndagen så är det bara att komma fram och hälsa.

Vad skall du göra där? Äta bars heja på alla BODY medlemmar som tävlar och så jobbar jag på självförtroendet så jag ska våga säga hej till alla jag känner igen:D

Är det något du vill tillägga? Är riktigt laddad, nästa helg kommer bli toppen

Hur känner man igen dig?
    på lördagen lär jag gå runt i för stora kläder, brun i huvet tuggandes på riskorn…trånandes efter alla goda bars :| insuper atmosfären och blir inspirerad av alla byggare
    på söndagen är jag den blonda korthåriga i miniklassen bf…

Vad skall du göra där?
    tävla och samla massa motivation för vinterns gymtimmar…. :emo-thumb
    Hejar du på någon speciell?
    mig själv :D
    Något du vill tillägga?
    missa inte årets sm!!!

Tävlande
    Vilken klass tävlar du i?
    miniklassen bodyfitness (-163)
    Vilket är ditt riktiga namn?
    maria andersson…verkligen originellt…
    Hur tror du att det kommer gå?
    vågar jag inte skriva här…. men bästa formen ska det bli!
    Är du nervös
    nu men inte på söndag….

Jay wrote:
    Är det nån som inte sagt att hon/han är fet? :D

*räcker upp handen* (men jag lever i förnekelse :emo-thumb )

Verkligen synd att FM och SM är i samma helg :( Stackars mig som hade redan planerat att se båda.:( Lycka till alla tävlande och de andra, ha kul! :) Kanske nästa år får jag vara med..

Iatoaon: Kom ihåg och fota mkt! För min skull ;)

Joachim Bartoll wrote:
    Något du vill tillägga?
    Om det ser ut som om jag har en hårig rabiessmittad apa i släptåg är det bara lilla herr Guiance. No need to be alarmed.

Du slipper varning bara för att du är så snäll och får mig att se grov ut genom din blotta närvaro på SM;)

Hur känner man igen dig?
    Hmm jag vill trycka upp en cool Presspytt-tischa..men det lär jag inte orka. Kan odla ut polisongerna lite extra istället.

Vad skall du göra där?
    Störa alla som försöker göra något vettigt. Köra en Peter McGough och bua åt JP när han dömer.

Mig själv när jag ska försöka hitta till hotellet efter lördagens utgång.

Något du vill tillägga?
    Holla at me (riktat enbart till tjejer!)8)

Andreas Guiance wrote:
    Något du vill tillägga?
    Holla at me (riktat enbart till tjejer!)8)

Du glömde att killar kan försöka sig på en double-leg takedown. :|

Ska du ha på dig dina grillz?

Skogshuggarn wrote:
    Ser ut som på bilden… Blekfet glasögonorm :)

Jag vill slå dig lite för det uttalandet. Förstår du i vilken position du försätter oss stackare som verkligen är bleka och ur form?

Andreas Guiance wrote:
    Hmm jag vill trycka upp en cool Presspytt-tischa..men det lär jag inte orka. Kan odla ut polisongerna lite extra istället.

Men jo, det måste du ju göra. För BODY:s skull alltså. ”Presspytt” på framsidan och ”Berätta det senaste skvallret för mig” på baksidan. :emo-thumb

Hur känner man igen dig?
    *hmm* är nog den mest överviktigaste personen där skulle jag tro… :ph34r:

Vad skall du göra där?
    ha jättekul och träffa en massa roligt folk man tjötar med här på forumet och självklart hejja fram alla härliga tävlingsmänniskor!

nej det gör jag väl inte, har svårt o bestämma mig för vilken jag ska hejja fram så det får bli alla på en gång :) Men jag vill definitivt se alla paren – spec Fever och MiniÅsa ;)

Något du vill tillägga?
    Hoppas att alla får det jättekul! Hoppas att iaf någon vågar komma fram o säga hej!
    Dessutom får nog ”cykel-mannen” hålla sig borta den helgen för då lever han farligt :nono:

Jag kommer vara med en tjej som kommer äta bars hela tiden :|

Vanessa Frykman wrote:
    Jag kommer vara med en tjej som kommer äta bars hela tiden :|

Guiance?

Jay wrote:
    Guiance?

precis :up:

:pop:

(en ska inte ha det lätt som moderator)[/b]

Jay wrote:
    Guiance?

Jay:) det är en tjej :D

Hur känner man igen dig?

ok en ticha är ett måste nu :nod

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.