Home › Forums › Tävlingar och Events › Skall du till SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 oktober, 2006 at 11:33 #966074Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jay:) det är en tjej
Och Guiance är inte det?
3 oktober, 2006 at 12:04 #966075Anonym anvandareMemberJay wrote:Och Guiance är inte det?vad häller du i din kaffe Jay
3 oktober, 2006 at 14:21 #966076Anonym anvandareMemberska kanske åka iaf..det krockar lite med sonens barnkalas på söndagen, men kanske hinner jag båda:D
Hur känner man igen dig? Hm..har antagligen en sprattelbebis i famnen o står brevid en lång blond Amazon:p
Vad skall du göra där? Om jag kommer iväg blir det till att glo på finalerna på söndagen..
Hejar du på någon speciell? Yep
Något du vill tillägga?3 oktober, 2006 at 15:10 #966077Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Det gör man inte.Vad skall du göra där?
Glida runt och käka bars, snacka med lite folk jag känner, leta efter en ny fin midjeväska, spana dom tävlande givetvis och även folk i publiken.Hejar du på någon speciell?
Sjävlkart :up:Något du vill tillägga?
:nerd-tb:3 oktober, 2006 at 15:38 #966078Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Ser ut som jag brukar göra..dvs snygg! :pVad skall du göra där?
Stötta och coacha min sambo främst och främst, jobba i Twinlabs monter, träffa folk jag känner och få en massa inspiration.Hejar du på någon speciell?
Sjävlkart, Arne Lundell! Vem annars
I BF hejar jag på min absolut största idol Carina Isaksson.3 oktober, 2006 at 16:58 #966079Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Hur känner man igen dig?
Det gör man inte.Vad skall du göra där?
Glida runt och käka bars, snacka med lite folk jag känner, leta efter en ny fin midjeväska, spana dom tävlande givetvis och även folk i publiken.Hejar du på någon speciell?
Sjävlkart :up:Något du vill tillägga?
:nerd-tb:Midjeväska :frust: :nono:
3 oktober, 2006 at 17:04 #966080Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:vad häller du i din kaffe JayÄh han är bara hemligt förälskad i mig:P
3 oktober, 2006 at 18:05 #966081Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig? [/b]
Olimp-kläder, bruna handflator, svettig, med ett nervöst ansiktsuttryck!Vad skall du göra där?[/b]
Coacha fram Linda till en pallplats i BF+163Hejar du på någon speciell?[/b]
På Lördagen hejar Jag fram några stycken, på söndag är det strictly buisness.Något du vill tillägga?[/b]
Verkar bli ett grymt SM med tanke på deltagarlistan.
OM någon mot förmodan skulle känna igen mig så blir Jag jätteglad om Ni hälsar på mig. Lite tjöt e aldrig fel!
:nerd:3 oktober, 2006 at 18:35 #966082Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Det gör man nog inte.
Vad skall du göra där?
Snacka skit, spana expot och kolla på freaks.
Hejar du på någon speciell?
Nej, men det skall bli intressant att se Csaba på en svensk scen igen.
Något du vill tillägga?
Nej.
3 oktober, 2006 at 19:49 #966083Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Midjeväska :frust: :nono:Midjeväska är grymt. Många som dissar den uppfinningen har nog aldrig ”vågat” testat :p
3 oktober, 2006 at 20:19 #966084Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Jag vill slå dig lite för det uttalandet. Förstår du i vilken position du försätter oss stackare som verkligen är bleka och ur form?Hoppas jag hinner ta av mej glasögonen innan du slår…:nerd:
Allt är ju relativt…
(Man får ju jämföra med sej själv )3 oktober, 2006 at 21:15 #966085Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Midjeväska är grymt. Många som dissar den uppfinningen har nog aldrig ”vågat” testat :pJag hade midjeväska men det var längesen. Vi ses på SM
4 oktober, 2006 at 07:19 #966086Anonym anvandareMemberSjälvklart ska jag dit och stå på scen!
Jag kommer att tävla i korta CBB klassen, ni kommer att känna igen mig
på att jag är kortast, tjockast men gladastI verkliga livet heter jag Andreaz Engström och mitt mål är inställt på final.
Och jag är inte speciellt nervös nu, jag har inget att bevisa som många andra i min klass har.
Så de har ju mera press på sig en vad jag harKom gärna förbi och växla några ord om Ni ser mig! Det vore jätte roligt.
Vill Ni läsa mera om mig kan Ni gå in på [http://www.athletic08.se] där de gjort en intervju med mig.Sätter även in enbild så att Ni känner igen mig.
4 oktober, 2006 at 08:05 #966087Anonym anvandareMemberdet kännes overkligt att se folk i verkligheten.
4 oktober, 2006 at 10:41 #966088Anonym anvandareMemberni känner igen mig…
störst snyggast å vackrast enklare en så kan det inte bli ^^
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.