Home › Forums › Tävlingar och Events › Skall du till SM?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 oktober, 2006 at 10:50 #966089Anonym anvandareMember
Hur känner man igen dig? Lycka till, jag är kamofluerad :ph34r:
Vad skall du göra där? Glo, glo, glo och glo :nerd:
Hejar du på någon speciell? Jadå, en hel del speciella faktiskt
Något du vill tillägga? Jag skriver en bok.. :read:
4 oktober, 2006 at 10:57 #966090Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Något du vill tillägga? Jag skriver en bok.. :read:Kommer du även göra detta under tävlingen?
4 oktober, 2006 at 11:00 #966091Anonym anvandareMemberIATOAON wrote:Kommer du även göra detta under tävlingen?Jag kommer att anteckna ja.. :pop:
4 oktober, 2006 at 11:10 #966092Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Jag kommer att anteckna ja.. :pop:Kommer man kunna träffa en vis snygg baby också?
4 oktober, 2006 at 11:45 #966093Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Kommer man kunna träffa en vis snygg baby också?Jadå, han har lovat att jag skulle få följa med :p
4 oktober, 2006 at 12:14 #966094Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Jadå, han har lovat att jag skulle få följa med :pVa snäll han är Då måste du verkligen ha sköt dig bra med andra ord;)
4 oktober, 2006 at 12:25 #966095Anonym anvandareMember[http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,900003,00.html]
Den här besöker tydligen också västerås…
4 oktober, 2006 at 21:45 #966096Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Don´t mind me, köttbullen, fäst istället blicken på den coola hårdingen vid min sida som ska debutera i årVad skall ni göra där?
Kolla in alla tävlande, mingla, shoppa och ha det gött! Och lära oss BF-poserna.Hejar du på någon speciell?
Ja! Lena Hedblad i +57kg. Lena & Jan Nordlund i partävling (Mest massa i klassen skulle jag tro.) Sedan håller jag tummarna för Palle. Inte för att jag förstår vad han säger (på sin konstiga dialekt ) men han tränar på vårt gym och lite partiskt är man ju..
Det ska bli riktigt kul att se alla!Något du vill tillägga?
Kom gärna fram och hälsa på oss! Fridas första tävling, hon måste få en inblick i ”kändisskapet” :p
4 oktober, 2006 at 21:57 #966097Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
20 kg mer än avataren, minst! så den liknelsen kanske inte är så bra…
Vad skall du göra där?
jag ska granska, bedömma, skrika och njuta av muskler in action.
Hejar du på någon speciell?
JA! har ett antal som jag håller en extra tumme för;
Åsa o Georg Hällstorp, Farzad Kazemi, Willy Åhgren, Arne Lundell, Alexander Henden, Maria Andersson, Camilla Dahlström, Per Ghosh för att nämna dom som man träffar ibland + alla dom som jag har tippat i toppen!
…och alla som har form, muskler & fysik att imponeras över!Något du vill tillägga?
detta ser riktigt lovande ut! :up:
det ska bli riktigt roligt att bänka sig i helgen och imponeras av allas slit för att visa sig i så bra form som möjligt.
när man vet hur mycket tid och energi (som inte alltid finns där) alla lägger ner för att komma i bra form, som inte alltid räcker till ändå, så kan man bara avundas deras slit. och trots en lägre placering så tror jag ofta att dom har slitit minst eller kanske mer än dom som placerar sig i toppen.
det är inte bara vinst som räknas, utan att man fixar det hela vägen upp på scenen (och det kräver en hel del vilja). :bb:4 oktober, 2006 at 22:01 #966098Anonym anvandareMemberkloka ord jonas!!!! o tack för din tumme!!
inget mixtrande denna gången för mig4 oktober, 2006 at 22:59 #966099Anonym anvandareMemberVad skall du göra där?ska inte dit, har annat för mig:(
Hejar du på någon speciell?
Ja, självklart på mina favoriter, ”Men in blue”, JP och Jörgen;)
Något du vill tillägga?
Det kommer att bli en kanontävling med så många bra tävlande!
Lycka till allihop!!!4 oktober, 2006 at 23:10 #966100Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig? Brun med råblond mohawk
Hejar du på någon speciell? Alla mina Team kamrater o de som tävlar för Fredde C!
Något du vill tillägga? Lets get ready to rumble!!!!
Vilken klass tävlar du i? CBB-178cm alt cbb+178cm
Vilket är ditt riktiga namn? Martin Alexandersson
Hur tror du att det kommer gå? Final topp 3
Är du nervös? Nja.. MEST TAGGAD TILL TUSEN!!!5 oktober, 2006 at 11:04 #966101Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Liten, blond och GLADVad skall ni göra där?
Hämta massor av motivation inför min andra tävling, FF-06! Träffa alla trevliga människor. Köpa nytt smarrigt protein Och samtidigt ha en mysig helg i Västerås med min CalleHejar du på någon speciell?
Oj, det finns så många! Alla jag känner!Något du vill tillägga?
Kommer bli grymt kul att se Body Fitnessen eftersom båda klasserna har riktigt många bra tjejer :up:
Åh vad jag längtar!!!!!5 oktober, 2006 at 11:51 #966102Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
”Bryter” på norrländska, snygg blondin i höger hand och en proteinshake i
vänster..Vad skall ni göra där?
Underhållas och spana in produkthyllorna,, och suporta, se nedan….Hejar du på någon speciell?
Syrrans äkta hälft Christer Norman ska jag skrika mig hes för…:emo-thumbNågot du vill tillägga?
Hoppas det blir riktigt drag på finalen……5 oktober, 2006 at 13:05 #966103Anonym anvandareMemberHur känner man igen dig?
Fullvuxen (Dvs. + 190) med glasögon och vältränad bringa.Vad skall du göra där?
Skaffa motivation inför rådande hårdkörning i höst och vinter samt se vad jag behöver bättra på för att vinna NOGP nästa årHejar du på någon speciell?
Självklart alla med Västeråsanknytning.Något du vill tillägga?
Jopp att Jacksatan kommer ha mardrömmar hela vägen hem till Uppsala när han faktiskt inser att det går att träna insida bröst -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.