Skall du till SM?

Home Forums Tävlingar och Events Skall du till SM?

• This topic is empty.
Viewing 13 posts - 61 through 73 (of 73 total)
  • Author

Ska dit på fredag och hem på lördag. Om det är nån som har
    vägarna förbi Mariestad som ligger på vägen till västerås dvs.
    E 20. Så vill jag gärna åka med :emo-thumb
    Maila mig [mailto:torfuncke@gmail.com]

Hur känner man igen dig?

Rakat hår, silverkedja och en bar i handen

Vad skall du göra där?

vräka i mig bars, umgås och se på lördagens byggning

Hejar du på någon speciell?

Ja Willy så klart, blir säkert pallplats för han

Något du vill tillägga?

vore kul om det var dags och äta snart…

Hur känner man igen dig?
    På min hydrualik-bestyckade, svarta Bentley med 23″spinner-rims och matchande basar.
    Vidare på min 120kg+ rippade kropp med 9.2hg persiska krigsbyten i 24karat i en ankarkätting runt halsen.
    Och om inte annat så på min Icegrill, sen i måndags upphottad med Koor-i-noor-diamanten där underkäken satt innan.
    Har även ett födelsemärke i form av A-teamloggan på vänster skinka.

Vad skall du göra där?
    Leva upp till den världsfrämmande, schizoida mytbildningen kring min påstådda person som jag ägnat många sömnlösa nätter att fördjupa mej i och i görligaste mån konvertera till.
    Och så ska jag titta på byggning oxå!:nod

Willy, Farzad & Camilla. Givna toppstridskandidater alla 3 dessutom!

Något du vill tillägga?
    Hör nån allsång, skrål eller känner doften av salamimackor & kanelbullar från 9;e raden så frukta inte; det är bara jag som firar ätstörningsdag.:pop:

1: Hur känner man igen dig?
    På den panikslagna blicken. Jag kommer även att stå längst fram och titta på när JP får en massa tjejer att rotera. Jag pratar skånska. (Och är rätt snygg i kostym.)

2: Vad skall du göra där?
    Ja, alltså, det frågar jag mig också. Men idka management by confusion är min grej.

3: Hejar du på någon speciell?
    Alla i blå kavaj. My posse :buttrock:

4: Något du vill tillägga?
    Hugg tag i mig (alt kasta en bar på mig, alltid lika uppskattat) och hälsa. Jag är något förvirrad under tävling, men har alltid tid att säga hej.
    Jag är faktiskt ganska snäll. :)

Björn Ö wrote:
    Något du vill tillägga?
    Jopp att Jacksatan kommer ha mardrömmar hela vägen hem till Uppsala när han faktiskt inser att det går att träna insida bröst :D

Du är inte lite bränd i skallen?

Vill bara hälsa alla Välkommna till Västerås! Nu ska vi ha skoj!!

Bump. ;)

Ja nu packas de sista grejerna i väskan.. först sy om poseringsbyxorna (blev för stora nu sista veckan : ) och sen till Fredrik för en sista koll och planering för att fixa invägning/mätning. efter incheckning på hotell börjar vi lägga första lagren färg.. då vaknar alla tävlingssinnen till liv. :up:

Hur känner man igen dig?
    Hmm…kanske 2 färgade flätor…höll på att glömma – tatueringar.

Vad skall du göra där?
    Flumma runt med Steffi (och Mirre om hon orkar/får) på lör och får väl flumma mest själv på sön (eftersom de tävlar/coachar då). Äta hotellfrulle(!) och kramas med folk!

Alla jag känner…blir några stycken!

Något du vill tillägga?
    Skitkul att det totalt verkar bli ett jättebra startfält på årets SM, går vi åt rätt håll i sporten?! :)
    Kom och kramas med mig alla!! Det är ju så mysigt!

Hur känner man igen dig?
    En stor dam med långt ljust hår som tävlar i tungvikten

Vad skall du göra där?
    Göra min absolut bästa tävling någonsin

Mig själv och mina medtävlande från MMsports

Något du vill tillägga?
    Kom gärna å kramas med mig med! Jag kan behöva det då jag känner mig lite ensam utan min coach

Jacksatan wrote:
    Du är inte lite bränd i skallen?

Visserligen rödhårig, men inte bränd, möjligtvis utarbetad.

Hur känner man igen dig?
    Glad och täckt med brunfärg. Åtminstone efter lunch på lördag.

Vad skall du göra där?
    Tävla och titta på andra tävlande

Mig själv och min teamkollega Anna Kärnebo :up:

Något du vill tillägga?
    Hälsa gärna om ni känner igen mig. Och lycka till alla tävlande :bb2:

Vilken klass tävlar du i?
    CBB -178

Vilket är ditt riktiga namn?
    Mikael Eckard

Hur tror du att det kommer gå?
    Final och förhoppningsvis pallplacering

Är du nervös?
    Inte ännu

Vanessa Frykman wrote:
    Midjeväska :frust: :nono:

Snackar du skit om midjeväskan gumman!!!?
    Jag har en och den är så behändig, den sitter på sidan av min gluteus bla när jag är ute och promenerar, den fyller en fantastisk funktion, hur latjo är det att gå omkring med en handväska på sin promenad el händerna fulla med nödvändiga grejer… bara för att det inte är snyggt med en midjeväska? nä, midjeväskan är en smart uppfinning, som vissa är rädda för, haha! mycket pga att det är 80`s, men jag tycker till och med den är snygg om man kan bära upp den)
    WORD!

Hur känner man igen dig?
    När ett stort ansikte kommer gåendes, då är det antagligen jag, särskillt om ansiktet har en lite lätt röd färg med inslag av värme och med ett fett leende.

VAd ska du göra där?
    Jag ska hejja på de tävlande, kolla expot, handla förhoppningsvis, njuta av att ha så många med samma livstil som en själv på ett och samma ställe.
    Bäst av allt är att få mer inspiration och motivaton, titta på alla dessa muskler!
    Hoppas också få med mig Mrs Vanessa upp på rummet.

Jamän! klart, Jag stödjer verkligen alla tävlande för det är imponerande att bara ta sig upp på scen, men sen hoppas jag ju givetvis att göteborg får en massa Guldpengar.
    Hejar extra mycket på Linda, Åsa, Mats, Gosh och Jamall :P
    Ska bli kul att se Csaba på scen och sen finns det ju många andra kändisar ;)

Något du vill tillägga?
    Jag är löjligt taggad! kommer bli en kanon helg.
    Hoppas den blir fylld av inspiration och att man får se en massa välkända ansikten.

Självklart ska jag på SM! :up:

Hur känner man igen dig? Är nog ganska lik killen som jag har som avatar… Fast mer kläder…

Vad skall du göra där? Jobba i Scandinavian supplements monter, men förhoppningsvis också hinna med att kolla en del på tävlingarna!

Hejar du på någon speciell? Ja, har fler goda vänner i vissa klasser, så det är nog bäst att inte nämna några namn… :p

Något du vill tillägga? Kommer bli skitkul, alltid roligt med tävlingar, dessutom ett mycket bra startfält i de flesta klasser! :)

Välkommen in på min hemsida:
    [http://www.johan-gustafsson.com
    [img=http://www.johan-gustafsson.com/bilder/banner2.jpg]]

Viewing 13 posts - 61 through 73 (of 73 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.