Home › Forums › Tävlingar och Events › Skynda på med anmälan!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 oktober, 2005 at 10:09 #981935Anonym anvandareMember
Du som vet att du ska vara med på årets SM måste anmäla dig senast 7/10 (poststämpelns datum), för att få tävla. Kolla med din klubb att detta verkligen är gjort, så att du slipper tråkiga problem! Päå Gymgrossistens hemsida [http://www.gymgrossisten.com http://www.gymgrossisten.com] hittar du all info.
5 oktober, 2005 at 10:09 #91020Anonym anvandareMember5 oktober, 2005 at 12:51 #981936Anonym anvandareMemberVore kul egentligen om folk började anmäla sig lite tidigare till tävlingarna, det skulle skapa lite mer ”hype” tror iaf jag. Då kan man börja kolla i listorna redan långt innan och börja spekulera i vem som kommer att slå vem osv:)
5 oktober, 2005 at 18:27 #981937Anonym anvandareMemberSom det ser ut nu så kommer bli fullsatt på lördagen, så det vore ju bra om folk kunde komma in med sina anmälningar också. :friends:
5 oktober, 2005 at 18:40 #981938Anonym anvandareMemberGymgrossisten wrote:Som det ser ut nu så kommer bli fullsatt på lördagen, så det vore ju bra om folk kunde komma in med sina anmälningar också.Finns det biljetter kvar till försäljning att tipsa om på BODY:s hemsida?
5 oktober, 2005 at 18:59 #981939Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Finns det biljetter kvar till försäljning att tipsa om på BODY:s hemsida?Vi skulle behöva få ut mer av fredagens biljetter. Kanske inte lika attraktivt då det börjar kl 18, men det kommer garanterat bli en trevlig kväll. :up:
5 oktober, 2005 at 19:04 #981940Anonym anvandareMemberGymgrossisten wrote:Vi skulle behöva få ut mer av fredagens biljetter. Kanske inte lika attraktivt då det börjar kl 18, men det kommer garanterat bli en trevlig kväll. :up:Ok, flyttar upp nyheten om biljetterna på hemsidan med jämna mellanrum.
5 oktober, 2005 at 21:37 #981941Anonym anvandareMemberF-n får ej tag i Pichet Pataya som ska köra SM för mig!!!
Har tjatat ihjäl mig på dåren att jag MÅSTE ha hans upgifter kort etc men ännu ej fått något!!
Well well om någon ser honom så ge honom en flat smäll från mig så jag får brevet jag gav honom färdigt med min adress & med frimärke & hela kittet!!
Blir så matt bara..ZONE
5 oktober, 2005 at 23:05 #981942Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Vore kul egentligen om folk började anmäla sig lite tidigare till tävlingarna, det skulle skapa lite mer ”hype” tror iaf jag. Då kan man börja kolla i listorna redan långt innan och börja spekulera i vem som kommer att slå vem osv:)För publiken så är det givetvis bättre om folk anmäler sig i tid. Men med tanke på hur nervigt det är att tävla, vad som krävs och så. Då har jag förståelse för att man helst vill vänta in i det sista och gärna ser att sista registreringsdag ligger tätt på tävling.
Möjligen är det en del som inte alls känner till när sista registreringsdag är heller, i alla fall om man inte är frekvent besökare på vissa byggarforum.5 oktober, 2005 at 23:23 #981943Anonym anvandareMembergosh wrote:För publiken så är det givetvis bättre om folk anmäler sig i tid. Men med tanke på hur nervigt det är att tävla, vad som krävs och så. Då har jag förståelse för att man helst vill vänta in i det sista och gärna ser att sista registreringsdag ligger tätt på tävling.
Möjligen är det en del som inte alls känner till när sista registreringsdag är heller, i alla fall om man inte är frekvent besökare på vissa byggarforum.Mm det kan jag ha förståelse för också; men som du säger, för publiken vore det roligt iaf:)
5 oktober, 2005 at 23:30 #981944Anonym anvandareMemberF
6 oktober, 2005 at 05:56 #981945Anonym anvandareMemberMöjligen är det en del som inte alls känner till när sista registreringsdag är heller, i alla fall om man inte är frekvent besökare på vissa byggarforum.[/QUOTE]
Informationen gick ut till alla anslutna klubbar för längesedan. Det är ju klubbarna som ska sköta detta, men problem som Zone beskriver är ju inte ovanliga. Det kanske är den hårda vägen vissa lär sig?
6 oktober, 2005 at 15:56 #981946Anonym anvandareMemberTror förvisso många väntar in i det sista med att anmäla…pga allt förhandssnck som lär komma igång…Blir juu en del press kanske på vissa…
7 oktober, 2005 at 15:13 #981947Anonym anvandareMemberDen 7e idag & sista anmälningsdag till SM & jag har ännu ej hört något från Pichet..
Detta är den 3e jag betalat licens till som ballat ur..
Från & med nu kommer jag att skriva kontrakt i Team Zone där de som ej tävlar får betala tillbaks sina licenser, rabatter etc..
Man blir less när man ur egen ficka vill hjälpa de tävlande för att pusha sporten & blir fucked..ZONE
[www.zonecapone.com]7 oktober, 2005 at 17:45 #981948Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Den 7e idag & sista anmälningsdag till SM & jag har ännu ej hört något från Pichet..
Detta är den 3e jag betalat licens till som ballat ur..
Från & med nu kommer jag att skriva kontrakt i Team Zone där de som ej tävlar får betala tillbaks sina licenser, rabatter etc..
Man blir less när man ur egen ficka vill hjälpa de tävlande för att pusha sporten & blir fucked..ZONE
[www.zonecapone.com]Förstår dig mycket väl. Tyvärr är nog kontrakt det enda raka, om man inte känner personerna mycket väl. Ge inte upp – det finns alltid tid till att ge upp ifall det är enda alternativet…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.