Home › Forums › Tävlingar och Events › Skynda på med anmälan!!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 oktober, 2005 at 18:50 #981949Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Den 7e idag & sista anmälningsdag till SM & jag har ännu ej hört något från Pichet..
Detta är den 3e jag betalat licens till som ballat ur..
Från & med nu kommer jag att skriva kontrakt i Team Zone där de som ej tävlar får betala tillbaks sina licenser, rabatter etc..
Man blir less när man ur egen ficka vill hjälpa de tävlande för att pusha sporten & blir fucked..ZONE
[www.zonecapone.com]Jäkligt dålig stil när folk inte har mer respekt, än att bara skita i allt när du ställer upp med pengar!:evil:
8 oktober, 2005 at 19:20 #981950Anonym anvandareMemberom man nu kollar på grossens hemsida så är det inte mycket folk anmälda…
Lär ju komma en del nu i nästa vecka……men vad händer med dem….
HAr man överseende med dem eller?
Blir ju knappt någon tävling om man nu ska gå efter sista anmälningsdag…8 oktober, 2005 at 19:22 #981951Anonym anvandareMemberMikael Gustafsson wrote:om man nu kollar på grossens hemsida så är det inte mycket folk anmälda…
Lär ju komma en del nu i nästa vecka……men vad händer med dem….
HAr man överseende med dem eller?
Blir ju knappt någon tävling om man nu ska gå efter sista anmälningsdag…Poststämpeln gäller. Så på tisdag eller onsdag borde sidan vara uppdaterad med alla som anmält sig i tid.
11 oktober, 2005 at 12:07 #981952Anonym anvandareMemberSåg att Gymgrossisten nu lagt upp vilka som ska tävla, det blev inte många!
[http://www.gymgrossisten.com/bbsm05/index.php http://www.gymgrossisten.com/bbsm05/index.php%5DT.ex. BB Seniorer Herrar +95kg
1 tävlande Mikael Gustafsson..:up:BB Seniorer Herrar -87,5kg
1 tävlande Daniel Andreasson..:up:BB Seniorer Herrar -70kg
Sakawan Hyas Ahmed..:up:+ Två fruntimmer i sina klasser också ! Skrämmande vilken dålig uppslutning till SM!
Hur kommer det se ut till de övriga tävlingarna?
11 oktober, 2005 at 12:15 #981953Anonym anvandareMemberArrangören postade följande på ett annat forum nyss:
”Jag har fått uppgifter om att det är ett helt gäng till som är anmälda, så förhoppningsvis kommer det en sista uppdatering senare ikväll.”
11 oktober, 2005 at 18:55 #981954Anonym anvandareMemberjo, jag hoppas det. Vet en del folk som ska t
11 oktober, 2005 at 19:10 #981955Anonym anvandareMemberMikael Gustafsson wrote:jo, jag hoppas det. Vet en del folk som ska tävla men de finns inte med på listan…
Folk som lagt ut bilder under diet mm….
Förstår inte riktigt varför man väntar med anmälan om är säker på att man ska tävla….
Jag menar, det finns ju risk att man missar sista anmälningsdagen….
Då är det väl bättre att anmäla sig och sedan hoppa av om något skulle gå fel….eller?Nej de förlorar bara anmälningsavgift va`?
11 oktober, 2005 at 19:51 #981956Anonym anvandareMemberBorde ju vara så att det är deadline för tävlande…
Men det ska ju tydligen vara så…
11 oktober, 2005 at 20:03 #981957Anonym anvandareMemberLugn och fin, nu! Jag pratade nyss med Kenneth J på SKKF, och han har precis tagit sig an de sista anmälningarna. Det blir totalt ca 110 starter på SM – ungefär som det sett ut de senaste åren. Utan att avslöja för mycket kan jag väl säga att Micke inte behöver köra posedown ensam!
11 oktober, 2005 at 20:26 #981958Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Lugn och fin, nu! Jag pratade nyss med Kenneth J på SKKF, och han har precis tagit sig an de sista anmälningarna. Det blir totalt ca 110 starter på SM – ungefär som det sett ut de senaste åren. Utan att avslöja för mycket kan jag väl säga att Micke inte behöver köra posedown ensam!Kul att höra:up:
11 oktober, 2005 at 21:10 #981959Anonym anvandareMemberJag var nästan på väg att förlora hoppet om 2005 års SM! :emo-thumb
12 oktober, 2005 at 01:42 #981960Anonym anvandareMemberCiB wrote:Jag var nästan på väg att förlora hoppet om 2005 års SM! :emo-thumbImorgon bitti runt 08.00 kan ni se den kompletta listan. Det är en hel del som tillkommit. *puh!*
12 oktober, 2005 at 10:27 #981961Anonym anvandareMemberGymgrossisten wrote:Imorgon bitti runt 08.00 kan ni se den kompletta listan. Det är en hel del som tillkommit. *puh!*Japp!! Inspekterad och godkänd
Kul att det blev en hel del folk/tävlanden trots allt.4 augusti, 2006 at 03:35 #981962Anonym anvandareMemberHej, när är nästa tävling i fitness 2007 ? Skulle uppskatta om ni kunde ge lite kritik på min bild med
4 augusti, 2006 at 17:43 #981963Anonym anvandareMemberpatrik.sundström wrote:Hej, när är nästa tävling i fitness 2007 ? Skulle uppskatta om ni kunde ge lite kritik på min bild medang kritik på din bild så är det lättare om du lägger upp den under medlemsbilder…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.