SM Athletic Fitness 2007

Home Forums Tävlingar och Events SM Athletic Fitness 2007

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Hallo alla glada!
    Jag e en av de som ska ställa upp i SM 2007. Jag har letat som en tok efter lite info om tävlingen (speciellt hinderbanan), men hittar inte nåt nånstans.. Nån som vet nåt, eller bättre upp: vet nåt ställe där d finns lite info?
    Nåra andra som ska ställa upp i -180 här förresten?
    Kör hårt! :emo-thumb

/ en apelsin som ingen annan…

apelsin wrote:
    Hallo alla glada!
    Jag e en av de som ska ställa upp i SM 2007. Jag har letat som en tok efter lite info om tävlingen (speciellt hinderbanan), men hittar inte nåt nånstans.. Nån som vet nåt, eller bättre upp: vet nåt ställe där d finns lite info?

Info kommer inom kort på [www.skkf.org]

apelsin wrote:
    Hallo alla glada!

ska bli KUL att se dig prestera i Kstad i september.
    Håller tummarna för dig!
    /J.

superberggren wrote:
    ska bli KUL att se dig prestera i Kstad i september.
    Håller tummarna för dig!
    /J.

Tack, snällt! :)
    Nu sätter du lite press på mig dock. Måste prestera en del nu känns d som ;) Nä, planen e o köra järnet faktiskt… Kul att nån ska kolla!

/Babak

Någon som vet exakt när och vart SM i AF kommer gå av stapeln, SKKF är ju lite halvdåliga på att informera iaf..

23 sep i Karlstad

Joaquim wrote:
    Någon som vet exakt när och vart SM i AF kommer gå av stapeln, SKKF är ju lite halvdåliga på att informera iaf..

När: 23 sept
    Var: Karlstad

Detta offentliggjordes redan i september ifjol. 2008 går SM sista eller näst sista helgen i september.

Mer info kommer inom kort. Kommer att finnas på [www.skkf.org] och skickas till alla anslutna klubbar som angett e-postadress.

Ursäkta att informationen är så halvdålig.

apelsin wrote:
    Hallo alla glada!

[http://forum.body.se/showthread.php?t=13346]

Här har du en tråd med andra som ska vara med :emo-thumb Jag är också sugen men spar mig nog till decembercupen :) Lycka till med förberedelserna!

Petter__Jonsson wrote:
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=13346]

Här har du en tråd med andra som ska vara med :emo-thumb Jag är också sugen men spar mig nog till decembercupen :) Lycka till med förberedelserna!

Fegis :p

Kom igen nu, du har ju vad som behövs!!!

Martin. wrote:
    Fegis :p

Kom igen nu, du har ju vad som behövs!!!

Är för vek för att orka gå på diet resten av året :p Skönt att kunna slapna av med maten under sommaren också och sen köra igång dieten i höst istället :D Jag kommer och hejjar på er andra på SM istället :emo-thumb

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.