Home › Forums › Tävlingar och Events › SM Athletic Fitness 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 maj, 2007 at 13:45 #82678Anonym anvandareMember19 maj, 2007 at 13:45 #780969Anonym anvandareMember
Hallo alla glada!
Jag e en av de som ska ställa upp i SM 2007. Jag har letat som en tok efter lite info om tävlingen (speciellt hinderbanan), men hittar inte nåt nånstans.. Nån som vet nåt, eller bättre upp: vet nåt ställe där d finns lite info?
Nåra andra som ska ställa upp i -180 här förresten?
Kör hårt! :emo-thumb/ en apelsin som ingen annan…
19 maj, 2007 at 15:19 #780970Anonym anvandareMemberapelsin wrote:Hallo alla glada!
Jag e en av de som ska ställa upp i SM 2007. Jag har letat som en tok efter lite info om tävlingen (speciellt hinderbanan), men hittar inte nåt nånstans.. Nån som vet nåt, eller bättre upp: vet nåt ställe där d finns lite info?
Info kommer inom kort på [www.skkf.org]
20 maj, 2007 at 15:20 #780971Anonym anvandareMemberapelsin wrote:Hallo alla glada!
ska bli KUL att se dig prestera i Kstad i september.
Håller tummarna för dig!
/J.20 maj, 2007 at 17:52 #780972Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:ska bli KUL att se dig prestera i Kstad i september.
Håller tummarna för dig!
/J.Tack, snällt!
Nu sätter du lite press på mig dock. Måste prestera en del nu känns d som Nä, planen e o köra järnet faktiskt… Kul att nån ska kolla!/Babak
14 juni, 2007 at 22:14 #780973Anonym anvandareMemberNågon som vet exakt när och vart SM i AF kommer gå av stapeln, SKKF är ju lite halvdåliga på att informera iaf..
14 juni, 2007 at 22:19 #780974Anonym anvandareMember23 sep i Karlstad
14 juni, 2007 at 22:26 #780975Anonym anvandareMemberJoaquim wrote:Någon som vet exakt när och vart SM i AF kommer gå av stapeln, SKKF är ju lite halvdåliga på att informera iaf..När: 23 sept
Var: KarlstadDetta offentliggjordes redan i september ifjol. 2008 går SM sista eller näst sista helgen i september.
Mer info kommer inom kort. Kommer att finnas på [www.skkf.org] och skickas till alla anslutna klubbar som angett e-postadress.
Ursäkta att informationen är så halvdålig.
14 juni, 2007 at 22:45 #780976Anonym anvandareMemberapelsin wrote:Hallo alla glada!
[http://forum.body.se/showthread.php?t=13346]
Här har du en tråd med andra som ska vara med :emo-thumb Jag är också sugen men spar mig nog till decembercupen Lycka till med förberedelserna!
14 juni, 2007 at 23:19 #780977Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:[http://forum.body.se/showthread.php?t=13346]Här har du en tråd med andra som ska vara med :emo-thumb Jag är också sugen men spar mig nog till decembercupen Lycka till med förberedelserna!
Fegis :p
Kom igen nu, du har ju vad som behövs!!!
16 juni, 2007 at 12:11 #780978Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Fegis :pKom igen nu, du har ju vad som behövs!!!
Är för vek för att orka gå på diet resten av året :p Skönt att kunna slapna av med maten under sommaren också och sen köra igång dieten i höst istället Jag kommer och hejjar på er andra på SM istället :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.