SM i AF

Home Forums Tävlingar och Events SM i AF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • Author

om man anmäler sig tidigt får man väl extrapoäng eller?? ;)

Om ni ska bo på något av de hotell, där vi förhandlat fram bra pris, och som ligger närmast tävlingsarenan är det hög tid att boka!!! Det finns ett begränsat antal rum kvar och mer info om bokningskod, telefonnr m m finns på[http://www.skkf.org http://www.skkf.org].

min klubb har krånglat o dom har visst råkat glöma skicka in min licens, men det är på väg in så man blir väl bland dom sissta som anmäler sig:p

jiggen wrote:
    min klubb har krånglat o dom har visst råkat glöma skicka in min licens, men det är på väg in så man blir väl bland dom sissta som anmäler sig:p

Om vi inte rent av tvingas diska dig…

Janpeter Sangborn wrote:
    Om vi inte rent av tvingas diska dig…

Då blir det en akut krogrunda :p :|

Till alla som ska tävla i Karlstad och inte har köpt tävlingsfärg, kan nu köpa 2 flaskor Jan Tana tävlingsfärg (400ml On Stage ”Competition Colour”) för bara 350kr ink moms!

Erbjudanden finns också till alla som ska köpa ett ”Jan Tana Kit” – ni kommer att få 2 flaskor Competition Colour istället för bara 1.

Erbjudanden finns inte än på hemsidan. Vänligen kontakta mig för att beställa vätskan. Till skillnad från Jan Tana i USA, finns färgen i ”spray form” (inte en pump) och är därför mycket enkelt att använda.

Jan Tana kommer också att ”spray tan” på tävlingen. Hela tjänsten kostar bara 750kr ink. moms, eller 200kr för två lager. För att beställa en tid, maila oss på [mailto:jantana@scanditan.se] eller ring 018-495 11 49.

Tack,
    Luke Ray
    Jan Tana

Till alla som ska tävla i Karlstad och inte har köpt tävlingsfärg, kan nu köpa 2 flaskor Jan Tana tävlingsfärg (400ml On Stage ”Competition Colour”) för bara 350kr ink moms!

Erbjudanden finns också till alla som ska köpa ett ”Jan Tana Kit” – ni kommer att få 2 flaskor Competition Colour istället för bara 1.

Erbjudanden finns inte än på hemsidan. Vänligen kontakta mig för att beställa vätskan. Till skillnad från Jan Tana i USA, finns färgen i ”spray form” (inte en pump) och är därför mycket enkelt att använda.

Jan Tana kommer också att ”spray tan” på tävlingen. Hela tjänsten kostar bara 750kr ink. moms, eller 200kr för två lager. För att beställa en tid, maila oss på [mailto:jantana@scanditan.se] eller ring 018-495 11 49.

Tack,
    Luke Ray
    Jan Tana

JP, nu har det väl tillkommit lite nya tävlanden eller ? :)

Hej JP. du när du har någon tid över kan du då kolla om jag är anmäld, har anm mig vi nätet o hoppas klubben har betalt min licens som dom ska..!
    Vh/Henke

Uppdatering av anmälningar kommer senare idag måndag. Just hemkommen från skåneland, säger min hjärna att det är dags att nanna kudden.

Anmälningar till SM i Athletic fitness 2006

Damer -165
    Maria Andersson, Coachonline Karlstad
    Cecilia Berg, Team Fairing Stockholm
    Helena Forsén, IKSU Fitness Umeå
    Tini Gardebrand, Getfit Karlstad
    Anoma Marasinghe, MM Sports Göteborg

Damer +165
    Anna Ambjörnsson, Coachonline Karlstad
    Anna Bergli, Getfit Karlstad
    Behira Goli, Team gymbolaget Linköping
    Amélie Wejle, KFUM Central Gym Stockholm

Herrar -180
    Said Alghifary, MM Sports Göteborg
    Keith Carlsson, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Johan Gustafsson, Team Zone Gävle
    Petter Jonsson, Kalmar Fitness Center
    Pierre Kärfstedt, Kristinehamns A&bk
    Jimmy Rosengren, Athletic Malmö
    Martin Svensson, MM Sports Göteborg
    Anders Tengvert, Getfit Karlstad
    Rookie Westin, IKSU Fitness Umeå
    Zacke Wirén, MM Sports Göteborg

Herrar +180

John Avsan, Fitnessgruppen Järfälla
    Benjamin Basic, Athletic Malmö
    Daniel Berg-Bruksås, Team Budo o Fitness Sundsvall
    Peo Berqvist, Team Budo o Fitness Sundsvall
    Peter Blomdahl, Alex Fitness Center Karlskrona
    Daniel Eriksson, Maximize Stockholm
    Richard Gustafsson, Enköpings Styrkelyftarförening
    Mattias Hagelin, Kalmar Fitness Center
    Henrik Lindh, Forshaga AK
    Johan Moström, Säters Atletklubb
    Patrik Nyberg, Alex Fitness Center Karlskrona
    Jesper Näsström, IKSU Fitness Umeå
    Robert Olsson, Burlövs Styrka Arlöv
    Ako Rahim, Fitnessgruppen Järfälla
    Seth Ronland, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Robert Sjöberg, Form & Fitness Malmö

nu BÖRJAR det likna nåt!
    ett sm utan kval borde ju vara attraktivt…. :)

Bara 3 dagar kvar till sista anmälningsdagen, detta ser lite tunt ut.

Det droppar nog in ett antal sista dagen. Men håller med om att det i dagsläget ser lite tunnt ut.

Benjamin wrote:
    Bara 3 dagar kvar till sista anmälningsdagen, detta ser lite tunt ut.

Som alltid verkar det komma en del anmälningar i sista stund och vi har ju resten av måndag, hela tisdag, onsdag, torsdag och fredag kvar! Man kan alltid välja om man vill se ett halvt glas vatten som halvtomt eller halvfullt…;)

Dessutom är väl ett SM en tävling för de allra bästa? Har vi hur många allra bästa som helst?

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.