Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i AF
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 augusti, 2006 at 11:34 #969502Anonym anvandareMembertini wrote:har vi blivit fler än fem i korta damer….????? Jag väntar mig både tvåan och trean från SM i fjol….
och var är alla andra som slapp kvala i år, världens chans at få vara med i ett NM…..hihi:PTini
På sidan tre finns senaste uppdateringen. Fler ska visst vara på g, så lite fight om platserna till NM blir det nog.
29 augusti, 2006 at 18:07 #969503Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:På sidan tre finns senaste uppdateringen. Fler ska visst vara på g, så lite fight om platserna till NM blir det nog.Vi är ju bara fem än så länge, det kan nog bli kamp……
men Katja och Viktoria saknas ännu.Tini
29 augusti, 2006 at 20:47 #969504Anonym anvandareMemberNu börjar det bli ont om lediga hotellrum, så du som ska tävla och inte vill se den vackra Klarälven från första parkett på våra mycket trevliga parkbänkar bör boka rum, enl inbjudan på [www.skkf.org].
Alla som är anmälda får ett tävlings-pm i sin inbox på måndag nästa vecka. Den som inte fått det kontaktar mig på [mailto:sangborn@getfit.se] på tisdag!
Tjejerna och killarna på Carlstad Conference Centre brinner av iver över att få se lättklädda, vältränade människor. Just den helgen verkar det inte vara något problem att få frivilliga till helgtjänst – av någon märklig anledning…
31 augusti, 2006 at 16:16 #969505Anonym anvandareMemberman k
31 augusti, 2006 at 16:17 #969506Anonym anvandareMemberman kanske skulle boka ett hotellrum endå är ju trots allt 2km till tävlingsarenan
1 september, 2006 at 09:39 #969507Anonym anvandareMemberDags att lägga upp den slutliga listan på de tävlande (Idag Janpeter) :up:
1 september, 2006 at 13:39 #969508Anonym anvandareMemberoj vad du är jagad janpeter….
1 september, 2006 at 20:37 #969509Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:oj vad du är jagad janpeter….Låt mig klara av norrmænnen imorgon, så kommer sista uppdateringen på søndag.
3 september, 2006 at 12:34 #969510Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Jag har försökt muta Tina Trensmar som vann 2004 att ställa upp, men hon ska tydligen ”bara” vara vältränad morsa en stund till. Tjejen är inte riktigt riktig, för hon sa nej trots att mutan var fria kanelbullar resten av livet! Konstig människa.Hade du gjort en mer utförlig efterforskning av mina fikavanor hade du förstått att mutan skulle bestått av CHOKLADBOLLAR och BROWNIES :p då och endast då hade jag övervägt att deltaga i årets SM
Fast o andra sidan så har jag redan vunnit den högsta vinsten (guldklimpen) i år så ett till guld i SM i AF verkar inte så viktigt :up:
3 september, 2006 at 12:59 #969511Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Hade du gjort en mer utförlig efterforskning av mina fikavanor hade du förstått att mutan skulle bestått av CHOKLADBOLLAR och BROWNIES :p då och endast då hade jag övervägt att deltaga i årets SMFast o andra sidan så har jag redan vunnit den högsta vinsten (guldklimpen) i år så ett till guld i SM i AF verkar inte så viktigt :up:
Shit! Kände att privatsnoken jag anlitade, verkade lite oseriös. Där ser man. Många pengar åt fanders…
3 september, 2006 at 13:03 #969512Anonym anvandareMemberDe sista anmälningarna har kommit in, anmälningstiden har gått ut och detta ska vara den korrekta listan. Ge mig gärna respons på om någon saknas, någon ska tas bort, om namn är felstavade etc. Rätt ska det vara!
Anmälningar till SM i Athletic fitness 2006
Damer -165 (6 st)
Maria Andersson, Coachonline Karlstad
Cecilia Berg, Team Fairing Stockholm
Helena Forsén, IKSU Fitness Umeå
Tini Gardebrand, Getfit Karlstad
Johanna Hietala, Hedemora AK
Anoma Marasinghe, MM Sports GöteborgDamer +165 (5 st)
Anna Ambjörnsson, Coachonline Karlstad
Anna Bergli, Getfit Karlstad
Behira Goli, Team Gymbolaget Linköping
Anna Källberg, Workoutcenter Gävle
Amélie Wejle, KFUM Central Gym StockholmHerrar -180 (16 st)
Said Alghifary, MM Sports Göteborg
Patrik Andersson, Team Gymbolaget Linköping
Keith Carlsson, Team Gymgrossisten Trollhättan
Johan Gustafsson, Team Zone Gävle
Petter Jonsson, Kalmar Fitness Center
Pierre Kärfstedt, Kristinehamns A&BK
Johan Malm, Team Gymgrossisten Trollhättan
Tim Nygren, Team Gymgrossisten Trollhättan
Christian Ohlsson, Team Gymbolaget Linköping
Lucio Pelaez, Form & Fitness Malmö
Jimmy Rosengren, Athletic Malmö
Torbjörn Swedin, Team Gymgrossisten Trollhättan
Martin Svensson, MM Sports Göteborg
Anders Tengvert, Getfit Karlstad
Rookie Westin, IKSU Fitness Umeå
Zacke Wirén, MM Sports GöteborgHerrar +180 (18 st)
John Avsan, Fitnessgruppen Järfälla
Benjamin Basic, Athletic Malmö
Daniel Berg-Bruksås, Team Budo o Fitness Sundsvall
Peo Berqvist, Team Budo o Fitness Sundsvall
Peter Blomdahl, Alex Fitness Center Karlskrona
Daniel Eriksson, Maximize Stockholm
Richard Gustafsson, Enköpings Styrkelyftarförening
Mattias Hagelin, Kalmar Fitness Center
Henrik Lindh, Forshaga AK
Johan Moström, Säters Atletklubb
Marcus Nola, Gym Nutrition Carpe Diem Strängnäs
Patrik Nyberg, Alex Fitness Center Karlskrona
Jesper Näsström, IKSU Fitness Umeå
Robert Olsson, Burlövs Styrka Arlöv
Ako Rahim, Fitnessgruppen Järfälla
Seth Ronland, Team Gymgrossisten Trollhättan
Robert Sjöberg, Form & Fitness Malmö
Fredrik Wettergren, Team PowerBar Sundsvall3 september, 2006 at 13:09 #969513Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:De sista anmälningarna har kommit in, anmälningstiden har gått ut och detta ska vara den korrekta listan. Ge mig gärna respons på om någon saknas, någon ska tas bort, om namn är felstavade etc. Rätt ska det vara!Anmälningar till SM i Athletic fitness 2006
Damer -165 (6 st)
Maria Andersson, Coachonline Karlstad
Cecilia Berg, Team Fairing Stockholm
Helena Forsén, IKSU Fitness Umeå
Tini Gardebrand, Getfit Karlstad
Johanna Hietala, Hedemora AK
Anoma Marasinghe, MM Sports GöteborgDamer +165 (5 st)
Anna Ambjörnsson, Coachonline Karlstad
Anna Bergli, Getfit Karlstad
Behira Goli, Team Gymbolaget Linköping
Anna Källberg, Workoutcenter Gävle
Amélie Wejle, KFUM Central Gym StockholmHerrar -180 (16 st)
Said Alghifary, MM Sports Göteborg
Patrik Andersson, Team Gymbolaget Linköping
Keith Carlsson, Team Gymgrossisten Trollhättan
Johan Gustafsson, Team Zone Gävle
Petter Jonsson, Kalmar Fitness Center
Pierre Kärfstedt, Kristinehamns A&BK
Johan Malm, Team Gymgrossisten Trollhättan
Tim Nygren, Team Gymgrossisten Trollhättan
Christian Ohlsson, Team Gymbolaget Linköping
Lucio Pelaez, Form & Fitness Malmö
Jimmy Rosengren, Athletic Malmö
Torbjörn Swedin, MM Sports Göteborg
Martin Svensson, MM Sports Göteborg
Anders Tengvert, Getfit Karlstad
Rookie Westin, IKSU Fitness Umeå
Zacke Wirén, MM Sports GöteborgHerrar +180 (18 st)
John Avsan, Fitnessgruppen Järfälla
Benjamin Basic, Athletic Malmö
Daniel Berg-Bruksås, Team Budo o Fitness Sundsvall
Peo Berqvist, Team Budo o Fitness Sundsvall
Peter Blomdahl, Alex Fitness Center Karlskrona
Daniel Eriksson, Maximize Stockholm
Richard Gustafsson, Enköpings Styrkelyftarförening
Mattias Hagelin, Kalmar Fitness Center
Henrik Lindh, Forshaga AK
Johan Moström, Säters Atletklubb
Marcus Nola, Gym Nutrition Carpe Diem Strängnäs
Patrik Nyberg, Alex Fitness Center Karlskrona
Jesper Näsström, IKSU Fitness Umeå
Robert Olsson, Burlövs Styrka Arlöv
Ako Rahim, Fitnessgruppen Järfälla
Seth Ronland, Team Gymgrossisten Trollhättan
Robert Sjöberg, Form & Fitness Malmö
Fredrik Wettergren, Team PowerBar SundsvallSka Fredrik Wettergren kunna få sin efterlängtade seger nu tro?? Eller kan Seth ta hem det igen… jag tippar nog på Fredrik faktiskt.
Trodde dock att Jimmy Lövgren (3:a förra året) skulle vara med, han gick iaf på stenhård diet inför SM nu i veckan. :what:
Tengvert tar hem korta klassen och Amelie långa damer dock i hård konkurrens med Anna B. I korta damer är det svårare att tippa, men en slant på Anoma ger nog inte så höga odds.
Så jag kör på det gamla gardet i mitt tips.
3 september, 2006 at 13:33 #969514Anonym anvandareMemberlite besviken att vi inte blir fler
blir det ändå att alla sex går vidare till nm, eller?
3 september, 2006 at 13:42 #969515Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:lite besviken att vi inte blir flerblir det ändå att alla sex går vidare till nm, eller?
Sex till NM!
3 september, 2006 at 19:37 #969516Anonym anvandareMemberTror att både den korta klassen och den långa går till Skåne
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.