SM i AF

Home Forums Tävlingar och Events SM i AF

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 113 total)
  • Author

Synd att varken Hans Brandt eller Martin Hanzel ska vara med… Även synd att inte Fredrich Appelgren kan deltaga..

Vi påminner om att ni som ska tävla tar med eget sänglinne och egna lakan till tävlingen, så att ni slipper otrevliga extrakostnader på hotellet. Dessutom slipper personalen fundera på vad ni gör för kinky saker i sängen.

På lördag kväll från 19 kommer vi att ha en enkel buffémiddag för alla som har lust. Det blir god mat, god dryck för den som vill och en massa ljug. Funktionärer, domare, utställare, vipare, tävlande och en del folk ur karlstads nattliv kommer att vara där. Vi ser förhoppningsvis en oredigerad film från tävlingen plus lite bilder som vår mingelfotograf kommer att ta under dagen också. Krav för att du ska få komma: Snygg eller trevlig, eller både och. Jag kommer alltså inte.[/b]

För de som inte behöver tänka på vad de äter, finns en buffélunch i restaurangen i arenan. Serveras från 11 och kommer att omfatta nyttiga alternativ, men även lite annat för den som hellre äter sånt.

Scanditan (Jan Tana) kommer att finnas på plats för att spraya och sälja produkter. Kontakta Luke på [mailto:info@scanditan.se] för bokning och instruktioner om vilket förarbete du behöver göra för optimal effekt av färgen.

Media har börjat höra av sig inför tävlingen. Erfarenheterna från kvalet för två år sen, säger att det blir bra tryck från media sista fem-tio dagarna. Senast hade vi minst en mediakanal per dag under fjorton dagar innan, under och efter tävlingen. Det var både tv, radio och press – både lokalt och riks.

Vår mingelfotograf Mats kommer att dyka upp där ni minst anar det. Han tar bilder så snabbt han hinner, av så många han hinner. Backstage, registrering, fysikrond, styrkan, hinder, prisutdelning etc. De som är sugna på bilder lämnar sin e-postadress vid tävlingen så skickar vi så snart det går. Enda kravet är att ni anger fotografens namn vid publicering och att bilderna inte används i kommersiella sammanhang utan hans samtycke. För övrigt är bilderna gratis.

det där låter ju riktigt trevligt!!!

f-n att man måste jobba dagen efter o åka bil i 6 h för att komma hem lördag kväll :(
    nu blev jag sur!:(

athleticmia wrote:
    det där låter ju riktigt trevligt!!!

f-n att man måste jobba dagen efter o åka bil i 6 h för att komma hem lördag kväll :(
    nu blev jag sur!:(

Kanske lite gladare om du räknar och ser att du nog är hemma i god tid före midnatt i alla fall? Då är det väl mer synd om oss som inte får mingla med dig?;)

Kommer det finnas fika? Chokladbullar o brownies? 😮

TeTe wrote:
    Kommer det finnas fika? Chokladbullar o brownies? 😮

Hehe! Jo, det mumlades nåt om västra europas största brownies, eller hur det nu var…

Hur ser det ut på biljettfronten osv. Har inte möjlighet att planera för den helgen redan nu. Jag förutsätter att det går att lösa biljetter på plats, men hur är det med priserna, samma som på ticnet?
    Ngt mer jag bör tänka på?

Nuttte wrote:
    Hur ser det ut på biljettfronten osv. Har inte möjlighet att planera för den helgen redan nu. Jag förutsätter att det går att lösa biljetter på plats, men hur är det med priserna, samma som på ticnet?
    Ngt mer jag bör tänka på?

Priset på eventuellt överblivna biljetter blir 250:-, precis som på ticnet.se.
    Torsdag 21/9 drar vi in biljetterna från förköpet och då vet vi om det blev några över. Gissningsvis finns det alltid några biljetter över (returer m m), så hänger man på låset på lördag bör det gå.

Janpeter Sangborn wrote:
    Kanske lite gladare om du räknar och ser att du nog är hemma i god tid före midnatt i alla fall? Då är det väl mer synd om oss som inte får mingla med dig?;)

nej det var ingen tröst…:( (låg på kolisar :| )
    får väl se om det löser sig… :nod

Good for me!!!

Vi hade en hemlig pristävling där det gällde att hitta felet i den sista anmälningslistan. Ingen vann. Därmed tvingas jag offra mig och ta hand om priset som var en treveckors all-inclusivesemester på Maldiverna på femstjärnigt hotell med egen pool nedanför balkongen.

Synd för er, men bra för mig. Ville bara berätta innan jag skickar den riktiga listan här (det var Tobbe Swedin som var inplacerad i fel klass – märkligt att det blev just han vi valde som joker i leken,,,):D .

Damer –165 (5 st)

Maria Andersson, Coachonline Karlstad
    Helena Forsén, IKSU Fitness Umeå
    Tini Gardebrand, Getfit Karlstad
    Johanna Hietala, Hedemora AK
    Anoma Marasinghe, MM Sports Göteborg

Damer +165 (6 st)

Anna Ambjörnsson, Coachonline Karlstad
    Anna Bergli, Getfit Karlstad
    Behira Goli, Team Gymbolaget Linköping
    Anna Källberg, Workoutcenter Gävle
    Malin Oslak, Bodyfitness Gym & Health Club, Bandhagen
    Amélie Wejle, KFUM Central Gym Stockholm

Herrar –180 (15 st)

Said Alghifary, MM Sports Göteborg
    Patrik Andersson, Team Gymbolaget Linköping
    Keith Carlsson, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Johan Gustafsson, Team Zone Gävle
    Petter Jonsson, Kalmar Fitness Center
    Pierre Kärfstedt, Kristinehamns A&BK
    Johan Malm, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Tim Nygren, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Christian Ohlsson, Team Gymbolaget Linköping
    Lucio Pelaez, Form & Fitness Malmö
    Jimmy Rosengren, Athletic Malmö
    Martin Svensson, MM Sports Göteborg
    Anders Tengvert, Getfit Karlstad
    Rookie Westin, IKSU Fitness Umeå
    Zacke Wirén, MM Sports Göteborg

Herrar +180 (20 st)

John Avsan, Fitnessgruppen Järfälla
    Benjamin Basic, Athletic Malmö
    Daniel Berg-Bruksås, Team Budo o Fitness Sundsvall
    Peo Berqvist, Team Budo o Fitness Sundsvall
    Peter Blomdahl, Alex Fitness Center Karlskrona
    Daniel Eriksson, Maximize Stockholm
    Richard Gustafsson, Enköpings Styrkelyftarförening
    Mattias Hagelin, Kalmar Fitness Center
    Henrik Lindh, Forshaga AK
    Jimmy Lövgren, Team Optimum Nutrition Fellingsbro
    Johan Moström, Säters Atletklubb
    Marcus Nola, Gym Nutrition Carpe Diem Strängnäs
    Patrik Nyberg, Alex Fitness Center Karlskrona, BREV
    Jesper Näsström, IKSU Fitness Umeå
    Robert Olsson, Burlövs Styrka Arlöv
    Ako Rahim, Fitnessgruppen Järfälla
    Seth Ronland, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Robert Sjöberg, Form & Fitness Malmö, Tåg 18.00
    Torbjörn Swedin, Team Gymgrossisten Trollhättan
    Fredrik Wettergren, Team PowerBar Sundsvall

Janpeter Sangborn wrote:
    Good for me!!!

Vi hade en hemlig pristävling där det gällde att hitta felet i den sista anmälningslistan. Ingen vann. Därmed tvingas jag offra mig och ta hand om priset som var en treveckors all-inclusivesemester på Maldiverna på femstjärnigt hotell med egen pool nedanför balkongen.

tyst med dig! 👿
    sånt kan man inte skämta om 1,5 vecka innan tävling ;)

jaha…bara fem stycken nu då…undrar hur många det blir på tävlingsdagen :what:

Hahaha har länge tänkt fråga om Swedin har krympt, för vi körde samma klass på DC-05

Är det fel eller är vi bara fem…riktigt trist hoppas det blir minst det fyrdubbla på NM. Fem deltagare gör ju det rätt trist för efter symmetrin 1 är det i princip klart…..det går ju inte att påverka så mkt.

Tini

tini wrote:
    Är det fel eller är vi bara fem…riktigt trist hoppas det blir minst det fyrdubbla på NM. Fem deltagare gör ju det rätt trist för efter symmetrin 1 är det i princip klart…..det går ju inte att påverka så mkt.

Tini

Fem är ni. På NM blir det några till, men knappast 20, då de andra länderna får ha med tre per klass som mest.

Däremot är jag inte med på tänket runt poängen efter fysikronden (hrmm).
    Om man är få kan man väl verkligen vända runt protokollet i varje rond. Låt oss säga att man har placeringssiffra fem efter fysikronden och sedan får ettor i styrka och hinderbana, så har man sju inför finalen. Den som leder kan som minst ha fem poäng i detta läge (1+2+2). Inget omöjligt läge, eller?

Leker man med olika sifferrader, ser man att allt är möjligt. Ok, en femma i fysikronden blir tufft att ta igen, om inte ettan hamnar riktigt lågt i styrka och/eller hinderbanan, men det är väl möjligt? Deltagare med raka ettor är inte helt vanligt, trots allt.

Hakan upp och blicken på målet, så blir det bra!

Nån som vet vad som hänt med Linn Kampner? trodde hon skulle vara med och ta guldet den här gången?

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 113 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.