Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i Fitness 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 juni, 2007 at 12:20 #830373Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Du har ju hela helgen på dig…
Tio månader hinner man lära sig massor på. För du är väl aningen mer välkoordinerad än Lasse Brandeby?
Det värsta är att det är tveksammt 10 månader blir lite tight för både mig, lasse Brandeby och Peppe Eng men i framtiden skulle Fitness helt klart vara ett högintressant alternativ :up:
11 juni, 2007 at 14:07 #830374Anonym anvandareMemberOjdå…Fan vad coolt!!!
Då har man en hel del jobb framför sig.
Är ju ett par år sedan man skakade på rumpan.
10månader ligger inom gränsen för att få ihop något godkänt,bara att börja arbeta.
Öppen klass låter bra.
Säkert danskar och andra som kan nappa.
Dom är rutinerade där och blir riktigt svåra att knäcka men det hade varit riktigt tråkigt om det enbart blev 1-2stycken tävlande,såhär bättrar man chanserna.
Säger bara tack för detta!!!!:yahoo:11 juni, 2007 at 14:33 #830375Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:[http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=2]Wow, ja detta ser ut till att bli riktigt spennande! :pop:
En liten fråga: Gäller en ev. fitnessgren på GP i Västerås nesta år också för tjejer (tävling)?
12 juni, 2007 at 13:47 #830376Anonym anvandareMemberLiz wrote:Wow, ja detta ser ut till att bli riktigt spennande! :pop:En liten fråga: Gäller en ev. fitnessgren på GP i Västerås nesta år också för tjejer (tävling)?
Skulle vara peppande och roligt!!!
13 juni, 2007 at 09:50 #830377Anonym anvandareMemberKleine wrote:Ojdå…Fan vad coolt!!!
Då har man en hel del jobb framför sig.
Är ju ett par år sedan man skakade på rumpan.
10månader ligger inom gränsen för att få ihop något godkänt,bara att börja arbeta.
Öppen klass låter bra.
Säkert danskar och andra som kan nappa.
Dom är rutinerade där och blir riktigt svåra att knäcka men det hade varit riktigt tråkigt om det enbart blev 1-2stycken tävlande,såhär bättrar man chanserna.
Säger bara tack för detta!!!!:yahoo:Ska du säja upp AF nu då?
13 juni, 2007 at 09:58 #830378Anonym anvandareMembersofie wrote:Skulle vara peppande och roligt!!!Först siktar vi in oss mot årets SM beträffande damernas Fitness. Utvärdering får komma efter den tävlingen. :up:
13 juni, 2007 at 14:29 #830379Anonym anvandareMemberSilvia, this is for you:
[http://www.youtube.com/results?search_query=2007+Ifbb+European+women+championship]
13 juni, 2007 at 16:45 #830380Anonym anvandareMemberQuote:Ska du säja upp AF nu då?Tjenare buddy!
Nej det tror jag inte,måste ju utmana dig igen ju.
Fick ju stryk sist:D
Jag har alltid tyckt fitness hade passat mig men aldrig kunnat prova det.
Nu har det gått ett par år sedan jag tränade dans och ”fitnessinspirerade” övningar och styrketräningen har legat på is i ett halvår.
Men nu har jag chansen att prova på det och den tänker jag inte missa.
De kommande 9-10månaderna kommer bli hårda men roliga.
Fick en nytändning pga av detta!13 juni, 2007 at 17:18 #830381Anonym anvandareMemberojojoj, EM tjejerna hade ju klass på fria rutinen iallafall, herregud va duktiga de var!!! !!! Kul och otroligt inspirerande att se!
Nu är det bara att tagga till sig och våga prova lite nya utmaningar:emo-thumb
//Sofie13 juni, 2007 at 22:19 #830382Anonym anvandareMemberJag har en kompis som har jättebra vältränad fysik, lite kroppsfett och är grym på att dansa. Jag försöker få henne att tävla i fitness och hon tycker det verkar kul, men nog inte värt böket eftersom man väl inte ens vinner nåt(om man vinner)?
Jag vill att hon ska tävla så jag kan agera stolt mor!13 juni, 2007 at 22:22 #830383Anonym anvandareMemberFed up wrote:Jag har en kompis som har jättebra vältränad fysik, lite kroppsfett och är grym på att dansa. Jag försöker få henne att tävla i fitness och hon tycker det verkar kul, men nog inte värt böket eftersom man väl inte ens vinner nåt(om man vinner)?
Jag vill att hon ska tävla så jag kan agera stolt mor!Tja, man blir ju svensk mästarinna. Alltid något.
Men vill hon tjäna pengar på sitt tävlande så får det nog bli tennis eller golf.14 juni, 2007 at 06:41 #830384Anonym anvandareMemberQuote:Jag har en kompis som har jättebra vältränad fysik, lite kroppsfett och är grym på att dansa. Jag försöker få henne att tävla i fitness och hon tycker det verkar kul, men nog inte värt böket eftersom man väl inte ens vinner nåt(om man vinner)?
Jag vill att hon ska tävla så jag kan agera stolt mor!Är hon redan vältränad med lite kroppsfett och grym på att dansa låter det inte som det skulle bli så jättebesvärligt;)
Och äran framför allt,inte priserna.
Är bara till att få upp henne:emo-thumb14 juni, 2007 at 09:12 #830385Anonym anvandareMemberTack för länken ANNE! Håller med Sofie, det var många bra program där. Jag vill ju givetvis testa allt jag ser, men det är bara att inse att man inte blir gymnast på 4 månader:p och jag faller pladask i golvet när jag ska testa armhävningar utan ben (snubben i min tidigare länk) och liknande, haha:P Det ger mig i alla fall många goda skratt!!! Bara att fortsätta öva och bända den stackars värkande kroppen! Och hitta musik…
FED UP: Vore ju inte fel med bättre priser men oftast så är inte pengar/priser den starkaste drivkraften, utan man måste vilja ”själv”. Ifall din kompis har frågor eller undrar något som ni tror jag kan svara på, får ni gärna höra av er till mig, är ju också Malmöbo.
14 juni, 2007 at 10:58 #830386Anonym anvandareMemberFed up wrote:Jag försöker få henne att tävla i fitness och hon tycker det verkar kul, men nog inte värt böket eftersom man väl inte ens vinner nåt(om man vinner)?Om inte KUL kraftigt överväger häftiga priser eller om VILJAN ATT VINNA inte kraftigt överstiger viljan att vinna NÅGOT, så är det ingen god idé att tävla. Då är det bättre att bara träna eller satsa på annan karriär eller något.
Jag kan garantera att det inte finns en enda framgångsrik i någon idrott som tävlat utan ha just KUL och VILJA ATT VINNA som främsta drivkraft. Anser man att det är BÖK på vägen så har man nog helt enkelt inte de kvalitéer som krävs för att bli bra – oavsett graden av talang. Att bli bra i vilken idrott som helst består ”tyvärr” av väldigt många procent bök och väldigt sparsamma procent glamour och ära.
Att man med tiden kan bli respekterad, åtrådd och rik i vissa idrotter är en funktion av det tidigare nämnda. Aldrig tvärt om.
14 juni, 2007 at 11:27 #830387Anonym anvandareMemberKleine wrote:Tjenare buddy!
Nej det tror jag inte,måste ju utmana dig igen ju.
Fick ju stryk sist:D
Jag har alltid tyckt fitness hade passat mig men aldrig kunnat prova det.
Nu har det gått ett par år sedan jag tränade dans och ”fitnessinspirerade” övningar och styrketräningen har legat på is i ett halvår.
Men nu har jag chansen att prova på det och den tänker jag inte missa.
De kommande 9-10månaderna kommer bli hårda men roliga.
Fick en nytändning pga av detta!haha säj tid o plats bara :emo-thumb
Fan vad kul för dig, kommer garanterat komma och kolla då!
sj har jag planerat att göra mycket bättre ifrån mig på sm iår så ligger i hårdträning nu -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.