Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i Västerås 7-8/10
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 september, 2006 at 18:36 #964414Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:Ja, jag försökte få till det lite på ungerska ialf…
Jo, jag kunde inte svara på frågan förut om jag skulle tävla för jag hade inte
bestämt mig helt faktiskt! Men nu kan jag göra det, jo det blir tävling på SM i år! Så vi ses nog där…:up:sok szerencsét i Tyskland!!
Mvh H
Vad jag hört o sett har ju du varit nästan tävlingshård några månader;)
16 september, 2006 at 19:28 #964415Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Vad jag hört o sett har ju du varit nästan tävlingshård några månader;)Jo, jag ligger alltid väldigt lågt på kroppsfettet bara ca: 3,8% offseason!
Så jag behöver inte så lång diet direkt…men va nog ute i senaste laget denna gången innan jag bestämde mig helt.16 september, 2006 at 19:32 #964416Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:Jo, jag ligger alltid väldigt lågt på kroppsfettet bara ca: 3,8% offseason!
Så jag behöver inte så lång diet direkt…men va nog ute i senaste laget denna gången innan jag bestämde mig helt.Lycka till Henrik! Syns i Västerås.
Mvh DG
16 september, 2006 at 19:41 #964417Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Lycka till Henrik! Syns i Västerås.Mvh DG
Tackar! Ja det gör vi kompis…:friends:
16 september, 2006 at 19:47 #964418Anonym anvandareMemberHenrik Jansson wrote:Jo, jag ligger alltid väldigt lågt på kroppsfettet bara ca: 3,8% offseason!
Så jag behöver inte så lång diet direkt…men va nog ute i senaste laget denna gången innan jag bestämde mig helt.3,8% låter lite väl lågt, inte många som har det ens i tävlingsform.
men i vilket fall som helst så går det säkert bra. :emo-thumbPS. såg en opumpad Farzad på gymmet idag vägandes 100 kg helt i fas formmässigt. sist han vann SM gick han i -90 kg!
16 september, 2006 at 20:18 #964419Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:3,8% låter lite väl lågt, inte många som har det ens i tävlingsform.
men i vilket fall som helst så går det säkert bra. :emo-thumbJo det e lågt, men sån är min genetik…ligger på ca: 5100kcal/dag med den procenten. Har en jävla förbränning…
Men sen beror ju det på vilken sorts mätning man använder osv…jag tycker alltid det är svårt att bara säga till någon som inte sett mig vilken % man ligger på, för han kanske går efter någon annan sorts mätning som visar mycket högre siffror…Bara ett sätt att kolla när man ska dieta igentligen tycker jag…den mätningen jag anv va den som SAFE gör.
16 september, 2006 at 20:20 #964420Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Phichet Phaetaya riktigt hård i -75 kg hade varit roligt att se, då hade till och med Micke A fått se upp…
kör hårt nu Phichet! :emo-thumbJag pratade med Phichet för några veckor sedan men han var hemlighetsfull om formen:)
16 september, 2006 at 20:26 #964421Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Jag pratade med Phichet för några veckor sedan men han var hemlighetsfull om formen:)vi kan bara hålla tummarna och hoppas att han kommer i sitt livs form! :nod
16 september, 2006 at 20:53 #964422Anonym anvandareMemberFörsöker få igång tippandet lite då
Svårt i tippa när man inte sett alla.
Bodyfitness
+163
1 Therese Ohlsson, Team Gymgrossisten TrollhättanBodybuilding
Juniorer herrar
1 Alex Thunholm, Rosells Gym Ekerö
2 Aleksandar Polomac, MM Sports GöteborgSeniorer damer –57
? Kan inte tippa denna:)Seniorer damer +57
1 Lena Hedblad, Linde KK
2 Ellitinett Vadlin, Workoutcenter GävleSeniorer herrar –70
1 Georg Hällstorp, Team Recovery Malmö
2 Berndt Ljunggren, Pro Gym BBK StockholmSeniorer herrar –75
1 Micke Andersson, Sol o Motion NorrköpingSeniorer –80
1 Ali Faroukh, Form & Fitness Malmö
2 Phichet Phaetaya, Borlänge AKSeniorer herrar –85
1 Ahmad Ahmad, Form & Fitness Malmö
2 Mattias Öhlén, Workoutcenter GävleSeniorer herrar –90
1 Pierre Chamoun, Delta Gym StockholmSeniorer herrar –100
1 Henrik Jansson, Team dXB Nutrition Alingsås
2 Farzad Khazemi, MM Sports GöteborgSeniorer herrar +100
1 Per Juhl, Workoutcenter Gävle
2 Csaba Kocsis, Team Gymgrossisten Trollhättan
3 Jan Nordlund, Vital Gym FilipstadVeteraner damer
1 Lena Hedblad, Linde KK
2 Åsa Lötbom, Delta Gym StockholmVeteraner herrar +80
1 Ali Kazemi, Delta Gym Stockholm
2 Jan Nordlund, Vital Gym Filipstad
3 Magnus Mossenberg, Team PowerBar SundsvallVeteraner herrar +50 år
1 Sten Wigstrand, Pro Gym BBK Stockholm
2 Jorma Varhevaara, Pro Gym BBK StockholmPar
1 Lina Eklund/Per Juhl, Team Universal Malmö/Workoutcenter Gävle
2 Lena Hedblad/Jan Nordlund, Linde KK/Vital Gym Filipstad
3 Maria Ahlberg/Magnus Mossenberg, Team PowerBar SundsvallClassic Bodybuilding
+178
1 Andreas Pettersson, Team Gymgrossisten Trollhättan
2 Mats Egelstig, Team Ultimate Nutrition Strömstad
3 Benjamin Basic, Athletic Malmö16 september, 2006 at 20:57 #964423Anonym anvandareMemberAllt hänger på dig nu Henrik!
När jag förklarade för pappa i fjol, att han som slog mig ( du alltså ) kom på andra plats mot sverige-eliten dagen efter, konstaterade han glatt
– Ja men då är ju du trea i Sverige!Så vinner du SM så klättrar jag ju upp ett hack i farsans ranking:up:
Skämt åsido
Lycka till på SM Henrik!
Mvh / Tobbe K
17 september, 2006 at 09:11 #964424Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Försöker få igång tippandet lite dåSvårt i tippa när man inte sett alla.
Bodyfitness
+163
1 Therese Ohlsson, Team Gymgrossisten TrollhättanBodybuilding
Juniorer herrar
1 Alex Thunholm, Rosells Gym Ekerö
2 Aleksandar Polomac, MM Sports GöteborgSeniorer damer –57
? Kan inte tippa denna:)Seniorer damer +57
1 Lena Hedblad, Linde KK
2 Ellitinett Vadlin, Workoutcenter GävleSeniorer herrar –70
1 Georg Hällstorp, Team Recovery Malmö
2 Berndt Ljunggren, Pro Gym BBK StockholmSeniorer herrar –75
1 Micke Andersson, Sol o Motion NorrköpingSeniorer –80
1 Ali Faroukh, Form & Fitness Malmö
2 Phichet Phaetaya, Borlänge AKSeniorer herrar –85
1 Ahmad Ahmad, Form & Fitness Malmö
2 Mattias Öhlén, Workoutcenter GävleSeniorer herrar –90
1 Pierre Chamoun, Delta Gym StockholmSeniorer herrar –100
1 Henrik Jansson, Team dXB Nutrition Alingsås
2 Farzad Khazemi, MM Sports GöteborgSeniorer herrar +100
1 Per Juhl, Workoutcenter Gävle
2 Csaba Kocsis, Team Gymgrossisten Trollhättan
3 Jan Nordlund, Vital Gym FilipstadVeteraner damer
1 Lena Hedblad, Linde KK
2 Åsa Lötbom, Delta Gym StockholmVeteraner herrar +80
1 Ali Kazemi, Delta Gym Stockholm
2 Jan Nordlund, Vital Gym Filipstad
3 Magnus Mossenberg, Team PowerBar SundsvallVeteraner herrar +50 år
1 Sten Wigstrand, Pro Gym BBK Stockholm
2 Jorma Varhevaara, Pro Gym BBK StockholmPar
1 Lina Eklund/Per Juhl, Team Universal Malmö/Workoutcenter Gävle
2 Lena Hedblad/Jan Nordlund, Linde KK/Vital Gym Filipstad
3 Maria Ahlberg/Magnus Mossenberg, Team PowerBar SundsvallClassic Bodybuilding
+178
1 Andreas Pettersson, Team Gymgrossisten Trollhättan
2 Mats Egelstig, Team Ultimate Nutrition Strömstad
3 Benjamin Basic, Athletic MalmöMIN RÅD ÄR TIPPA INTE DU KOMMER INTE LYCKAS SÅ BRA VA DE GÄLLER MIG . BARA FLIPPAR LITE LYCKA TILL TILL ALLA TÄVLANDE I SM DE INTE MYCKET KVAR
17 september, 2006 at 16:31 #964425Anonym anvandareMemberJa, riktigt lycka till henke…
Du vet ju en som sitter spikad å njuter av ditt framträdande;)17 september, 2006 at 19:55 #964426Anonym anvandareMemberMy God vilket startfält!!!
Kommer bli en kanon helg! :nod
Ser fram emot att få motivation till tusen :up:17 september, 2006 at 20:15 #964427Anonym anvandareMemberJa, jäklar i havet.
Vilket startfält vi har. Det kommer att bli ett väldigt bra SM i år.17 september, 2006 at 20:53 #964428Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Ja, jäklar i havet.
Vilket startfält vi har. Det kommer att bli ett väldigt bra SM i år.Roligt att det bara raslade till i slutet och många bra namn kom in och den som vinner overall klassen på SM i år lär nog få vara riktigt bra för att göra det:D
Fan va spännande det lär bli hmmm blir sugen på att åka dit o titta:nod -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.