Home › Forums › Tävlingar och Events › SM i Västerås 7-8/10
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 oktober, 2006 at 07:30 #964489Anonym anvandareMember
Hur länge pågår tävlingarna på lördagen?
6 oktober, 2006 at 07:59 #964490Anonym anvandareMembercykellars wrote:Hur länge pågår tävlingarna på lördagen?Tills dom är klara.
Ett mer exakt svar är svårt att ge. Finalen börjar kl 15.6 oktober, 2006 at 08:10 #964491Anonym anvandareMemberHar inte varit och kollat på tävling sedan tidigt 90-tal så har liksom lite dålig koll på hur lång tid en final kan ta, men kan man säga på ett ungefär? 3-4 timmar?
6 oktober, 2006 at 08:31 #964492Anonym anvandareMembercykellars wrote:Har inte varit och kollat på tävling sedan tidigt 90-tal så har liksom lite dålig koll på hur lång tid en final kan ta, men kan man säga på ett ungefär? 3-4 timmar?Ungefär ja.
6 oktober, 2006 at 10:07 #964493Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:såg en kille idag på 94 kg…
…som inte kommer till SM för att förlora utan fight!
vikten kan sluta på -90 kg, men i vilket fall som helst så är han bättre än sist… (och då var han inte dålig, snarare tvärtom) :emo-thumbFarzad Kazemi…
tycker att hans chanser mot Henrik Jansson är större än vad jag först trodde, om det nu blir -100 kg (tveksamt)!Jag och Camilla såg även Camilla Dahlström i bikini igår…
…hon har gjort sitt jobb! :emo-thumbmånga intressanta namn i år;
Csaba, Willy, Christer, Henrik, Farzad, Pierre, Arne, Ahmad, Ali, Micke, Magnus, Sten och Jorma, Lena, Ellitinett, Åsa och Åsa, Linda, Eva-Linda, Carina, Maria, Cicci, Lina, Anna, Catharina, Marie, Maria, Therese, Younes, Anders, Alexander, Martin, Andreas, Mats, Sofie m.m.det ska bli riktigt intressant! :buttrock:
6 oktober, 2006 at 16:02 #964494Anonym anvandareMemberTidsschema, när drar förbedömningen igång? Hur länge varar förbedömningen ungefär?
Många frågor men detta blir det första arrangemang jag är iväg på inom denna kategori så jag har ingen kunskap what so ever.
En sak till, går att det att köpa biljett på plats eller måste man köpa via ticnet?
mvh stenis
7 oktober, 2006 at 05:22 #964495Anonym anvandareMemberJag har plats hem i bilen om det e nån som behöver åka ner mot; Örebro, Mariestad, Lidköping, Trollhättan…
Bara att ta tag i mig och fråga snällt.
7 oktober, 2006 at 11:47 #964496Anonym anvandareMemberHejsan sitter i en bil på väg till finalen nu… Är det nån som vet hur förbedömningen har gått eller kan ge en länk till var jag kan se det?
Tack på förhand och så hejar vi ordentligt på Arne min bror
7 oktober, 2006 at 21:09 #964497Anonym anvandareMemberSådär, kom precis hem från västerås där jag följt finalen. En riktig kanondag har de varit. Riktigt fin form de tävlande hade. Mässan var dock en besvikelse, trodde den skulle vara mycket större. Men de var inte den man kom för, tävlingen som var huvudattraktionen och den tycker jag var kanon Tack till alla tävlande, domare samt arrangörer för en schysst dag. :up:
ps. Fattar inte vad som är svårt att fatta i meningen – ”Ni får inte sitta i trappuppgången, gör folk det kan hela arrangemanget ställas in har brandkår meddelat”, vad är det folk inte förstår i den meningen? Jörgen m.fl fick ju kuta upp och ner hela tiden för att tala om för folk endå fattar dom inte.
7 oktober, 2006 at 23:49 #964498Anonym anvandareMemberstenis wrote:Sådär, kom precis hem från västerås där jag följt finalen. En riktig kanondag har de varit. Riktigt fin form de tävlande hade. Mässan var dock en besvikelse, trodde den skulle vara mycket större. Men de var inte den man kom för, tävlingen som var huvudattraktionen och den tycker jag var kanon Tack till alla tävlande, domare samt arrangörer för en schysst dag. :up:ps. Fattar inte vad som är svårt att fatta i meningen – ”Ni får inte sitta i trappuppgången, gör folk det kan hela arrangemanget ställas in har brandkår meddelat”, vad är det folk inte förstår i den meningen? Jörgen m.fl fick ju kuta upp och ner hela tiden för att tala om för folk endå fattar dom inte.
Håller med! Så satans svårt är det inte att sätta sig på sin plats. Sitter man dåligt till så får man skylla sig själv för att man inte var snabbare med biljetterna.
8 oktober, 2006 at 08:06 #964499Anonym anvandareMemberVore kul att få reda om det finns (fler) bilder* och filmer någonstans???
*700 bilder på Body.se räcker iofs ett tag…
8 oktober, 2006 at 10:05 #964500Anonym anvandareMember…………………………
8 oktober, 2006 at 10:50 #964501Anonym anvandareMemberBackstage pix & Zones coments om Sm kommer snart på [www.zonecapone.com]…
8 oktober, 2006 at 12:29 #964502Anonym anvandareMemberFinns det någon som har fullständig resultatlista från lördagen?????
8 oktober, 2006 at 18:43 #964503Anonym anvandareMemberNågon som har söndagens resultat?
Är mest nyfiken på CBB…. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.