SM i Västerås 7-8/10

Home Forums Tävlingar och Events SM i Västerås 7-8/10

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 253 total)
  • Author

Är weekend-biljetterna redan slut? :(

Klubban wrote:
    En fråga till JP och/eller Mats E. Eftersom att vad jag har förstått så kommer CBB att slå ihop -170 och -178 så förmodar jag att den klassen kommer att ha en chans att kvala till NM och VM i både korta och mellan klassen, under förutsättning att dom fyller respektive längdkriterier. Stämmer det?

Mvh Klubban.

Let´s see if I förstår rätt:

SM och NM har klasserna -178 och +178. De sex bästa i vardera klassen på SM kvalar till NM.
    De som anses ha konkurrenskraft nog att kunna hävda sig på VM (enligt bedömning av SKKF) får åka om de vill och tävlar då i den klass de tillhör (alltså kan det mycket väl handla om -170). Visst kan man alltid tycka att det är tufft för ”de mindre” att slåss med större och längre, men som kval till ett VM är det nog inte så illa ändå. Ska man hävda sig mot ”småfolket” från Asien och södra Europa m fl bör man nog ta en relativt framskjuten placering både vid SM och NM (därmed inte sagt att våra egna atleter inte håller en god klass). Hoppas att jag svarade på frågan i och med detta. I annat fall får du förtydliga så att även jag förstår.

Lina wrote:
    Är weekend-biljetterna redan slut? :(

Kan det verkligen vara möjligt? Om du inte kollat med Ticnet över telefon, finns en viss risk att nätbokningen ljuger för dig. Det verkar som att flera fått detta besked (den första som jag hörde talas om fick veta att weekendbiljetterna var slut redan första dagen, och riktigt så glimrande hade inte försäljningen gått). Ring dem och poängtera att du fått (ett troligtvis felaktigt) besked på nätet, så kanske de äntligen kan fixa detta. Troligen något tekniskt fnul.

Janpeter Sangborn wrote:
    Let´s see if I förstår rätt:

SM och NM har klasserna -178 och +178. De sex bästa i vardera klassen på SM kvalar till NM.
    De som anses ha konkurrenskraft nog att kunna hävda sig på VM (enligt bedömning av SKKF) får åka om de vill och tävlar då i den klass de tillhör (alltså kan det mycket väl handla om -170). Visst kan man alltid tycka att det är tufft för ”de mindre” att slåss med större och längre, men som kval till ett VM är det nog inte så illa ändå. Ska man hävda sig mot ”småfolket” från Asien och södra Europa m fl bör man nog ta en relativt framskjuten placering både vid SM och NM (därmed inte sagt att våra egna atleter inte håller en god klass). Hoppas att jag svarade på frågan i och med detta. I annat fall får du förtydliga så att även jag förstår.

Synd att det inte finns någon klass för oss dvärgar:(
    Räcker det inte med att man bli mobbad för att inte ha några muskler, utan måste man även påpeka längden nu också:evil:

FEVER wrote:
    Synd att det inte finns någon klass för oss dvärgar:(
    Räcker det inte med att man bli mobbad för att inte ha några muskler, utan måste man även påpeka längden nu också:evil:

Beware of the little people;) !

Janpeter Sangborn wrote:
    Beware of the little people;) !

Kan jag vara med i rullstolsklassen då (har ju ändå inga ben att visa).
    Då får ju Antoni Kahdraoui någon att spöa skiten ur:up:

Vilka är det som är anmälda nu då upp med listan :up:

Anmälda t o m 22/8.

Bodyfitness

-163
    Maria Andersson, Coachonline, Karlstad

+163
    Therese Ohlsson, Team Gymgrossisten, Trollhättan

Bodybuilding

Juniorer herrar
    Alex Thunholm, Rosells Gym, Ekerö

Seniorer damer -57
    Camilla Dahlström, Team Gymgrossisten, Trollhättan

Seniorer herrar -85
    Marcus Boman, Getfit, Karlstad

Seniorer herrar -100
    Alex Thunholm, Rosells Gym, Ekerö

Seniorer herrar +100
    Csaba Kocsis, Team Gymgrossisten, Trollhättan

Veteraner herrar +80
    Ali Kazemi, Delta Gym, Stockholm
    Micael Tanzborn, IFK Umeå

Classic Bodybuilding

-178
    Mikael Eckard, Team Fairing, Järfälla
    Robert Larsson, KAC-Gym, Norrtälje

+178
    Mats Egelstig, Omni Team, Älvsjö
    Andreas Pettersson, Team Gymgrossisten, Trollhättan
    Mauricio Toro, Olimp, Partille

Hyfsat många, trots att det är lång tid kvar av anmälningstiden. Är det någon som anmält sig, men som inte finns med på listan? Gör ny anmälan, för säkerhets skull.

Tack JP :emo-thumb. Hoppas det många fler anmälningar och att du håller oss uppdaterade

:up: Kanon JP!

JP for President! ;)

Till alla som ska tävla i Västerås (på SM) och inte har köpt tävlingsfärg, kan nu köpa 2 flaskor Jan Tana tävlingsfärg (400ml On Stage ”Competition Colour”) för bara 350kr ink moms!

Erbjudanden finns också till alla som ska köpa ett ”Jan Tana Kit” – ni kommer att få 2 flaskor Competition Colour istället för bara 1.

Erbjudanden finns inte än på hemsidan. Vänligen kontakta mig för att beställa vätskan. Till skillnad från Jan Tana i USA, finns färgen i ”spray form” (inte en pump) och är därför mycket enkelt att använda.

Jan Tana kommer också att ”spray tan” på tävlingen. Hela tjänsten kostar bara 750kr ink. moms, eller 200kr för två lager. För att beställa en tid, maila oss på [mailto:jantana@scanditan.se] eller ring 018-495 11 49.

Tack,
    Luke Ray
    Jan Tana

Väntar med spänning på nästa uppdatering av listan för att se om mitt namn kommit med än… Annars får jag kanske fylla i anmälan en gång till. :)

Kerstin wrote:
    Väntar med spänning på nästa uppdatering av listan för att se om mitt namn kommit med än… Annars får jag kanske fylla i anmälan en gång till. :)

Jag tycker också det är dags med en ny uppdatering nu J.P:emo-thumb

ThereseO wrote:
    Jag tycker också det är dags med en ny uppdatering nu J.P:emo-thumb

det blir bara du o jag therese :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 253 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.