SM i Västerås 7-8/10

Home Forums Tävlingar och Events SM i Västerås 7-8/10

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 253 total)
  • Author

Phichet Phaetaya riktigt hård i -75 kg hade varit roligt att se, då hade till och med Micke A fått se upp…
    kör hårt nu Phichet! :emo-thumb

Finns det något program för hur helgen kommer att se ut, vilket som är på vilken dag/tid så man kan förbereda sig lite mentalt osv..
    Jag har ju bara en hålltid just nu å det är invägning/mätning efter 18.00 på fredagen.

Tp- i djup diet coma

Andreas Pettersson blir farlig i CBB +178:emo-thumb

Lördag 7 okt 2006. Förbedömning kl 9.00 Finaler kl 15.00
    Söndag 8 okt 2006. Förbedömning kl 9.00 Finaler kl 15.00

Lördag: Bodybuilding seniorer
    Söndag: Bodyfitness, Classic Bodybuilding, Fitness, Bodybuilding juniorer och veteraner.

Startordningen tas fram i helgen, efter att de sista anmälningarna kommit in. Återkommer om detta.

Linus.G wrote:
    Ska bli ruggigt kul att se Csaba och Henrik Jansson och givetvis alla andra!

Dock vill ju se DG upp på scen snart :nod

Hej Linus.

Ja just nu har jag inga planer på att gå upp på scen, men jag håller på o tränar hårt som vanligt :emo-thumb Sedan försöker jag vara stöd o hjälpa i mån den jag kan en polare som däremot ska upp på scen.. 8)
    Vi får se när de blir av för mig nästa gång, kan ju inte gå upp som en räka. Men de kommer , de lovar jag dig. Kanske snart, vi får se.

Mvh DG

Daniel Gustavsson wrote:
    Hej Linus.

Ja just nu har jag inga planer på att gå upp på scen, men jag håller på o tränar hårt som vanligt :emo-thumb Sedan försöker jag vara stöd o hjälpa i mån den jag kan en polare som däremot ska upp på scen.. 8)
    Vi får se när de blir av för mig nästa gång, kan ju inte gå upp som en räka. Men de kommer , de lovar jag dig. Kanske snart, vi får se.

Mvh DG

Räka?:frust:

Då såg ganska köttig ut idag på gymet

Det verkar bli ett grym startfält. Hoppas nu att alla anmälda också ställer upp.

Benjamin wrote:
    Jag tror på Kocken här…

Är det inte dags att du skickar in din anmälan nu Benjamin? :up:

Mats E. wrote:
    Är det inte dags att du skickar in din anmälan nu Benjamin? :up:

😮 Vågar inte

Benjamin wrote:
    😮 Vågar inte

skitsnack.. du måste ju passa på nu när du är i form.

Christer Norman tror jag blir farlig :emo-thumb

Mats E. wrote:
    skitsnack.. du måste ju passa på nu när du är i form.

Hahaha :pop:
    Formen är jag väldigt nöjd med, trodde inte att jag skulle bli hårdare än förra året, men det ser ut så.
    Tänkte köra CBB ¨på Lucian då jag vill förbättra vaderna och baksida benen (behöver den tiden)

Vi får se hur långt formen räcker på Sm i AF, målet är ju att komma top 3 i symentrin.

Hårdast vinner :)

Benjamin wrote:
    Formen är jag väldigt nöjd med, trodde inte att jag skulle bli hårdare än förra året, men det ser ut så.
    Tänkte köra CBB ¨på Lucian då jag vill förbättra vaderna och baksida benen (behöver den tiden)

Vi får se hur långt formen räcker på Sm i AF, målet är ju att komma top 3 i symentrin.

Ja nu har jag iaf försökt så gott det går att övertala dig.. förresten.. ett NM i CBB vore väl spännande. ;)

Lite tråkigt är det med så få tävlande i +178cm, förhoppningsvis trillar det in ett gäng idag, men att vi skulle bli fler än 8-9st vore väl att hoppas för mycket.

Lycka till nästa helg.

Mats E. wrote:
    Ja nu har jag iaf försökt så gott det går att övertala dig.. förresten.. ett NM i CBB vore väl spännande. ;)

Lite tråkigt är det med så få tävlande i +178cm, förhoppningsvis trillar det in ett gäng idag, men att vi skulle bli fler än 8-9st vore väl att hoppas för mycket.

Lycka till nästa helg.

Får väl sträcka på mig annars… sist var jag 177cm o vägde in på 80,95kg… :)

Benjamin wrote:

Kom igen nu för FAAAAAN[/b] Benjamin. Jag bjuder på en ätardag efter NM om du kör. Ok?[/b]

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 253 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.