Home › Forums › Tävlingar och Events › ”Små”-Tjejer … -52
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 december, 2005 at 21:16 #95986Anonym anvandareMember12 december, 2005 at 21:30 #1054716Anonym anvandareMember
Wow vilka fina bilder:up:
12 december, 2005 at 21:35 #1054717Anonym anvandareMemberSnyggt! HÅRD överallt! Kanondebut! :emo-thumb
13 december, 2005 at 00:21 #1054718Anonym anvandareMemberfina bilder:):up:
14 december, 2005 at 10:03 #1054719Anonym anvandareMemberGrattis Stina!
Kul att du äntligen gick upp på scen, och att det gick så bra! :worship:
Bra för mig att du var med i år, då slipper jag din ”konkurrens” nästa Lucia! :p
Lycka till med nästa tävling…för det blir det väl?
Mvh Monica
14 december, 2005 at 10:09 #1054720Anonym anvandareMemberGrattis till en toppenprestation! Du fullständigt krossade allt motstånd! :worship:
14 december, 2005 at 10:30 #1054721Anonym anvandareMemberHon såg ju överlägsen ut;)
14 december, 2005 at 12:40 #1054722Anonym anvandareMemberprecious wrote:Grattis Stina!Kul att du äntligen gick upp på scen, och att det gick så bra! :worship:
Bra för mig att du var med i år, då slipper jag din ”konkurrens” nästa Lucia! :p
Lycka till med nästa tävling…för det blir det väl?
Mvh Monica
Tack så mycket!
Hihi, vad härligt det var att stå som segrare efter en väldigt, väldigt tuff diet som jag INTE vill göra om. Har lovat mina nära och kära att jag inte ska göra om det. Inte närmsta tiden i alla fall. Men jag har ju många år på mig om jag skulle ändra mig. Finns ju många exempel på ”äldre” utomordentligt duktiga bb och fitness tjejer/killar.
Men för stunden ska jag bara suga på segerkaramellen och njuta av att få leva ett mer socialt liv igen!!
Och du, jag är glad att jag inte väntade till nästa år om du ska upp då!
Tror du har väldigt goda chanser men din fina fysik!!:emo-thumb/Kram Stina
14 december, 2005 at 12:41 #1054723Anonym anvandareMembercamilla wrote:Grattis till en toppenprestation! Du fullständigt krossade allt motstånd! :worship:Tack Camilla! 😮
14 december, 2005 at 13:18 #1054724Anonym anvandareMemberDe va så himla kul att se dig i helgen gumman, du var grymt bra:worship: , dominerade totalt på scen.Ja skickar härmed världens största grattis kram.
Ät o må nu, hoppas vi ses nått snart!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Jossan14 december, 2005 at 13:56 #1054725Anonym anvandareMemberStort GRATTIS Stina! En solklar vinnare :up: :bb2:
Mvh Bella
14 december, 2005 at 14:00 #1054726Anonym anvandareMemberJossan wrote:De va så himla kul att se dig i helgen gumman, du var grymt bra:worship: , dominerade totalt på scen.Ja skickar härmed världens största grattis kram.
Ät o må nu, hoppas vi ses nått snart!!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam JossanTack Jossan!! Du är så söt!
Vad kul att det gick så bra för Jocke! Hälsa honom och gratta från mig!
Jag lovar att komma in och hälsa på er i butiken då jag kommer hem till Umeå! Bara en vecka kvar :p *längtar*
/Kram från världens gladaste Stina
16 december, 2005 at 23:42 #1054727Anonym anvandareMemberStinis wrote:Tack så mycket!Hihi, vad härligt det var att stå som segrare efter en väldigt, väldigt tuff diet som jag INTE vill göra om. Har lovat mina nära och kära att jag inte ska göra om det. Inte närmsta tiden i alla fall. Men jag har ju många år på mig om jag skulle ändra mig. Finns ju många exempel på ”äldre” utomordentligt duktiga bb och fitness tjejer/killar.
Men för stunden ska jag bara suga på segerkaramellen och njuta av att få leva ett mer socialt liv igen!!
Och du, jag är glad att jag inte väntade till nästa år om du ska upp då!
Tror du har väldigt goda chanser men din fina fysik!!:emo-thumb/Kram Stina
Åh..tack..va snällt sagt…:o
Det var så jobbigt alltså..usch då…. Men nu har de väl förlåtit dig hoppas jag… :p
Det är bra tycker jag att du nämner hur skit man kan må, det pratas inte så mycket om det…. En annan då som inte har fullföljt en diet riktigt till slutet, fattar nog inte, och behöver höra att det är totalt ”normalt” att man inte har ngt socialt liv, som du säger. Det var nog en av de anledningarna till att jag gav upp…trodde inte att man ”skulle” må så dåligt och ha så jä…la tråkigt!
Ganska naivt att tro att man kan lalla på nästan som vanligt..
Men det är bara att bita ihop då. Det är nog värt det när man väl står där…eller…? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.