Home › Forums › Tävlingar och Events › Snålt!!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2006 at 19:37 #930766Anonym anvandareMember
Det kom ett mail:
Quote:I år var minnesmedaljer beställda till samtliga deltagare.
Precis som vanligt.
De dök aldrig upp!
Arrangören har efterlyst dem för att se vad som hände.Till nästa år skall vi se till attt alla får medalj!
Som vanligt.Däremot blir det inga proteinburkar etc på scenen under Luciapokalen.
Mvh
Arrangören12 december, 2006 at 18:56 #930767Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Det kom ett mail:Ok..får man dem hemskickade då eller när de väl kommer tillrätta????
13 december, 2006 at 00:16 #930768Anonym anvandareMemberFrån arrangörerna: Angående pokaler och medaljer under Luciapokalen
Quote:Arrangörnas policy är att alla tävlande atleter i Luciapokalens olika
discipliner ska få pokal eller medalj!
Trots att denna regel knappast är ristad i sten inom andra idrotter.
I alla fall inte på nivåer utanför SM-status.Vi har begärt att leverantören skall skicka ut de minnesmedaljer, vilka
beställts, till samtliga deltagare som hamnade utanför pallplats.I vanlig ordning var det tänkt att nummer 1-3 skulle få pokal, medan de som
kämpat väl, men ej nått ända fram till ”pallplats”, skulle få sin
minnesmedalj. Det handlar alltså inte om snålhet, utan en miss av
leverantören.Vi har gett leverantören två alternativ:
- Att posta en medalj till de 100 deltagare som ej fick den på scenen.
- Att posta medaljer till de representerade föreningarna, där det fanns
deltagare som inte fick pokal (44 föreningar).
Vi inväntar svar och återkommer.
Mvh
ArrangörernaPS: Om leverantören ej står för detta, kommer vi själva att lösa problemet
på något sätt. Och givetvis byta leverantör.13 december, 2006 at 07:34 #930769Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Från arrangörerna: Angående pokaler och medaljer under LuciapokalenUnderbart! Då ser jag med MÅÅÅNGA flera fram emot en fin medalj edyl så snart det bara är möjligt!! Skönt& veta att vi iaf kommer att få en..
13 december, 2006 at 09:45 #930770Anonym anvandareMemberMagnus Branzén wrote:Från arrangörerna: Angående pokaler och medaljer under Luciapokalentoppen låter bra :emo-thumb
13 december, 2006 at 11:49 #930771Anonym anvandareMemberJag med sällskap tyckte att det kändes som om arrangörerna hade fått lite tajtare budget i år; mässan kändes väldigt liten med få utställare och tidigare år så har ju scenen varit lite mer ”pyntad” med blomarrangemang samt blommor till topp-3.
Det var första intrycket – rätta mig gärna om jag har fel!
13 december, 2006 at 16:56 #930772Anonym anvandareMemberNannis wrote:tidigare år så har ju scenen varit lite mer ”pyntad” med blomarrangemangTycker att det var jättebra att där inte var några blomsterarrangemang vid scenkanten i år. Det må vara snyggt, men dom är i vägen för domarna.
13 december, 2006 at 21:24 #930773Anonym anvandareMemberVa sköj!
Då har man alltså ett paket att se fram emot. Hade inte ens funderat på det hela för än jag såg denna tråd, hade väl annat i huvudet under söndagen hehe.
25 december, 2006 at 18:33 #930774Anonym anvandareMemberväntar jag och många fler på! När kommer den?
28 december, 2006 at 00:28 #930775Anonym anvandareMemberLeverantören har semesterstängt till den 2 januari.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.