Snart dags för en tråd om SM 2006?

Home Forums Tävlingar och Events Snart dags för en tråd om SM 2006?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author

Ja, jag vet att den kommer att hållas i V-ås men det vore roligt om den fick en egen kategori under ”tävlingar och events”, det är ju inte så många månader kvar;) När släpps biljetterna? Jag vill sitta så nära att jag kan knacka domarna i ryggen så det gäller nog att vara först på kvarn:D

Angående biljetter, Är weekend biljetterna slut eller kommer det att komma fler snart? Har försökt få ta på biljetter ett tag nu och har inte lyckats..

Vilka tider brukar invägningen äga rum på fredagen?

Var kan man se när de olika viktklasserna går? så man vet om man ska köpa biljetten till lördag eller söndag!

Här finns den information som är tillgänglig än så länge.

[http://www.skkf.org/tavlingsinfo/annons_SM_BB_06.pdf http://www.skkf.org/tavlingsinfo/annons_SM_BB_06.pdf%5D

Alltså en dag med seniorbyggning, samt en dag med Classic BB, Body Fitness samt veteran/junior byggning.

När ändå frågan om biljetter kom upp så undrar jag fortfarande om weekend biljetterna.
    De finns för bokning på ticnet och de säger att det finns lediga (dvs minst 10%) men när man försöker boka så går det inte (säger att det är fullt). Dock kan man ,så vitt jag har förstått, boka biljetter till de enskilda dagarna nu.

Någon som vet när, om och hur man kan boka weekend biljetterna. Vill ju inte missa något, och gärna undvika att betala dubbellt så mycket för kalaset.

hubas wrote:
    När ändå frågan om biljetter kom upp så undrar jag fortfarande om weekend biljetterna.
    De finns för bokning på ticnet och de säger att det finns lediga (dvs minst 10%) men när man försöker boka så går det inte (säger att det är fullt). Dock kan man ,så vitt jag har förstått, boka biljetter till de enskilda dagarna nu.

Någon som vet när, om och hur man kan boka weekend biljetterna. Vill ju inte missa något, och gärna undvika att betala dubbellt så mycket för kalaset.

Ring dit, då får du möjlighet att välja plats också. (kan inte för allt i världen förstå varför den tjänsten inte redan finns i deras webtjänst)
    Biljetter finns kvar, jag hämtade ut mina för ca 20 min sedan.

IATOAON wrote:
    Ring dit, då får du möjlighet att välja plats också. (kan inte för allt i världen förstå varför den tjänsten inte redan finns i deras webtjänst)
    Biljetter finns kvar, jag hämtade ut mina för ca 20 min sedan.

Ahaa så man får göra. va gammaldags :) Tack för hjälpen

Mattias L wrote:
    Vilka tider brukar invägningen äga rum på fredagen?

Undrar jag också:what: Sen väger & mäter väl alla in sig på fredagen?

& när kan man börja hämta blanketter för att anmälla sig till tävlingen.

AndreasP wrote:
    Undrar jag också:what: Sen väger & mäter väl alla in sig på fredagen?

& när kan man börja hämta blanketter för att anmälla sig till tävlingen.

De flesta har haft semester, så det kommer nog nu någon gång i augusti.

Är du lite ivrig att få tävla Andreas? Såg förresten riktigt bra ut på korten du lagt ut. :up:

Mats E. wrote:
    De flesta har haft semester, så det kommer nog nu någon gång i augusti.

Är du lite ivrig att få tävla Andreas? Såg förresten riktigt bra ut på korten du lagt ut. :up:

Det är bara en av hans många nojor som börjar göra sig påmind.:(
    Deffnoja REDAN så här tidigt på dieten.:(
    (Noja en mild, vardaglig eller i vilket fall icke medicinsk paranoia; ex bögnoja. En person med bögnoja hyser omotiverad skräck för manlig homosexualitet eller för homosexuella män. Ordet används om personer som gör oväntat hetsiga utfall mot bögar. Ändelsen noja härör från ordet paranoiaNoja. Den som lider av noja är nojig).

Jag kanske är blind :what: men jag ser fortfarande ingen anmälningsblankett till årets Sm på Skkf hemsida. Vet att det är klubbansvarig som skall göra anmälan men det är ju ingen ide att prata med henne/honom om det inte finns några blanketter att skriva ut.

Någon som vet?

AndreasP wrote:
    Jag kanske är blind :what: men jag ser fortfarande ingen anmälningsblankett till årets Sm på Skkf hemsida. Vet att det är klubbansvarig som skall göra anmälan men det är ju ingen ide att prata med henne/honom om det inte finns några blanketter att skriva ut.

Någon som vet?

Klart strax efter ditt inlägg. De första anmälningarna har kommit in. När vi fått ihop en liten bunt börjar vi lägga ut namnen. Ursäkta att informationen gick ut innan verktyget fanns klart.

Det tog ett tag, men nu finns det underforum för ett par av de stora tävlingarna i Sverige i höst under ”Tävlingar och Events”. Finns det fler tävlingar inom den närmaste framtiden som bör ha ett eget underforum, säg till, så fixar vi.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.