Spång,Hanzel & Homan i Opava

Home Forums Tävlingar och Events Spång,Hanzel & Homan i Opava

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #572361
    spång wrote:
    Jag laddade bra mycket mer men inte tillräckligt. Det är som coach Carlsson säger. Det är muskelvolym som gäller utomlands. Dom var runda och fylliga och alla såg ut att må toppen. Ingen som krampade ihop där inte. Många av dom var mycket duktiga posörer också. Vägde in vid 11 och förbedömningen började 13. Alla satt och vräkte i sig mat efter invägningen. Då menar jag inte ris och kyckling utan allt skit du kan tänka dig. Bullar, kakor, honung, sylt, glass, allt! Var inte sämre själv mellan förbedömning och final. Thaimat och glass. Första gången jag gjorde det och jag blev faktiskt fylligare och hårdare till finalen.

    Alltid intressant att höra hur folk laddar och hur det gör skillnad med kroppen, intressant läsning! ;) Nu är det deff 6 veckor och sen receptet äta som en tiggare innan lucia -100! Du får prova käka som fan innan lucia Pro för att se vad det gör då! ;)

    #572362

    Ja vänta bara till Lucia, jag har alltid många roliga ideer om hur man kan ladda på.
    Nu ska du får äta gosse. Magen tar vi hand om senare, så du inte ser ut som en annan. svullen och go runt magen.

    Hmm funderar om man själv ska dra ner sig :whistle::)och tävla där med…

    #572363
    Fredrik Carlsson wrote:
    Ja vänta bara till Lucia, jag har alltid många roliga ideer om hur man kan ladda på.
    Nu ska du får äta gosse. Magen tar vi hand om senare, så du inte ser ut som en annan. svullen och go runt magen.

    Hmm funderar om man själv ska dra ner sig :whistle::)och tävla där med…

    Självklart ska du tävla!!! Coachingen sköts om ändå. Vi är ju en hel hög med Team Reformare som hjälps åt. Inga problem Carlsson. Det hela blir ju bara roligare. Det blir ju mer inlevelse så. Kom igen nu. Du är ju för fan redan i form! Jag ställer upp och hjälper alla tävlande. Lita på det:up:

    #572364

    :up:emo-thumb Får man lägga på olja på er då? :ike:

    spång wrote:
    Självklart ska du tävla!!! Coachingen sköts om ändå. Vi är ju en hel hög med Team Reformare som hjälps åt. Inga problem Carlsson. Det hela blir ju bara roligare. Det blir ju mer inlevelse så. Kom igen nu. Du är ju för fan redan i form! Jag ställer upp och hjälper alla tävlande. Lita på det:up:
    #572365
    Fredrik Carlsson wrote:
    Ja vänta bara till Lucia, jag har alltid många roliga ideer om hur man kan ladda på.
    Nu ska du får äta gosse. Magen tar vi hand om senare, så du inte ser ut som en annan. svullen och go runt magen.

    Hmm funderar om man själv ska dra ner sig :whistle::)och tävla där med…

    Själv klart ska du tävla.fan formen har du redan på g.Jag ställer upp så mycket som jag kan med allt under lucia.

Viewing 5 posts - 16 through 20 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.