Stämmer resultaten?

Home Forums Tävlingar och Events Stämmer resultaten?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 72 total)
  • Author

Vad är det som gäller egentligen? har gått VÄLDIGT lång tid nu utan några konkreta svar? Vem vann egentligen?

Vad händer….???

Med risk för att låta tjatig, men kommer det några chins, dips och roddresultat snart?

Satsar du på en comeback Norberg :)

Benjamin wrote:
    Satsar du på en comeback Norberg :)

Hmm, nja det är en bit tillbaka till formen men kanske :).

Nordberg wrote:
    Hmm, nja det är en bit tillbaka till formen men kanske :).

Det där tar jag som ett löfte. Nordberg ska köra SM 08, inte sant?! :p

MBW wrote:
    Det där tar jag som ett löfte. Nordberg ska köra SM 08, inte sant?! :p

Om du är med på SM så ställer jag upp på DC ;).

Nordberg wrote:
    Om du är med på SM så ställer jag upp på DC ;).

Måste höra med min bättre hälft om jag får lov att gå på diet först. Har fått höra att jag blir lite väl fokuserad på uppgiften när svålen ska bort.

MBW wrote:
    Måste höra med min bättre hälft om jag får lov att gå på diet först. Har fått höra att jag blir lite väl fokuserad på uppgiften när svålen ska bort.

Haha samma här, funderar på att inte säga något och hoppas på att hon inte kommer på mig :p.

Nu får ni se till att få upp den slutliga resultat listan, detta är verkligen ingen bra reklam för DC-08, ganska synd då tävlingen alltid har haft en viss charm isig.

Jag tillhör även dem som verkligen skulle uppskatta om resultatlistorna och protokollen offentliggjordes.

Jag hjälper till att bumpa tråden, mest för att jag är jävligt nyfiken på om någon ansvarig gjort bort sig.

Jon Larsson wrote:
    Jag hjälper till att bumpa tråden, mest för att jag är jävligt nyfiken på om någon ansvarig gjort bort sig.

Jag hoppas verkligen inte att så är fallet. Decembercupen verkar vara ett riktigt bra tävlingsarrangemang och jag ser helst att eldsjälarna bakom tävlingen slipper lynchas av mobben här på forumet.

PS. Diggar din signaturtext, en av de allra bästa på forumet just nu:buttrock:

Konty wrote:
    Jag hoppas verkligen inte att så är fallet. Decembercupen verkar vara ett riktigt bra tävlingsarrangemang och jag ser helst att eldsjälarna bakom tävlingen slipper lynchas av mobben här på forumet.

PS. Diggar din signaturtext, en av de allra bästa på forumet just nu:buttrock:

lynchning?

tråden har ju stampat på halvfart rätt länge, ett snabbt svar/tydliggörande hade räckt.

VA FAN KOM IGEN NU.[/b]
    De berörda vill ha svar, eller har jag fel

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 72 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.