Home › Forums › Tävlingar och Events › Stort Grattis Gumse!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 december, 2006 at 08:16 #935416Anonym anvandareMember
Halloj ALLIHOPPA:emo-thumb
Vill först tacka familjen,anhöriga,vänner,alla här inne och publik förall stöd och feedback jagt fått. Jag är jätte nöjd med min form och prestation som jag visat både i USA och Luciaclasic. Mitt livs bästa form vill jag nog säga. Vill också tacka arrangören och dommarna för det hårda jobb som ligger bakom allt. Det var en mycket bra klass så det var tufft för dommarna så jag var privilegerad över att få vara med. Så ni får stå ut med att se mig många fler gånger på scen. Ha de bästMvh Gumse
12 december, 2006 at 08:24 #935417Anonym anvandareMemberGumse..såg dig på scenen live sist förra året på Lucia Classic. De förbättringar du gjort på ett år är helt fantastiska..har aldrig sett dig med sån form och volym. Det var imponerande.:up:
12 december, 2006 at 09:53 #935418Anonym anvandareMemberStort grattis Micke!
Jag hann vara på plats och se förbedömningen av Lucia Classic
innan det var dags att hoppa på tåget hem. Hehe, man hade ju bra
plats också, första raden! Hejjade ordentligt såklart!
Hann knäppa ett par bilder (med min föråldrade digitalkamera)
men jag ska kolla igenom dem och se om jag har några bra foton.
Skulle tänkt på att ta med mig skissblocket och öva lite snabbteckning. :p
Jättekul att få se dig live! Synd bara att jag inte hann stanna till
finalen. Åter igen, stort grattis! Jag hoppas att man får se dig på
scenen många gånger framöver! :up:Ha det nu riktigt bra och njut av julmaten!
Mvh
/Katti Moberg12 december, 2006 at 11:08 #935419Anonym anvandareMemberM.GUMSE wrote:Halloj ALLIHOPPA:emo-thumb
Vill först tacka familjen,anhöriga,vänner,alla här inne och publik förall stöd och feedback jagt fått. Jag är jätte nöjd med min form och prestation som jag visat både i USA och Luciaclasic. Mitt livs bästa form vill jag nog säga. Vill också tacka arrangören och dommarna för det hårda jobb som ligger bakom allt. Det var en mycket bra klass så det var tufft för dommarna så jag var privilegerad över att få vara med. Så ni får stå ut med att se mig många fler gånger på scen. Ha de bästMvh Gumse
Kanon inställning!
Respekt! :worship: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.