Home › Forums › Tävlingar och Events › Stort TACK!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 juli, 2011 at 12:56 #52315Anonym anvandareMember10 juli, 2011 at 12:56 #128113Anonym anvandareMember
Till alla goa deltagare vid campen och på tävlingen.
Härlig och vaken grupp på mina föreläsningar om MÅL och MENTALA TÄVLINGSFÖRBEREDELSER.
Jätteroliga människor att umgås med i pauser och vid de frekventa måltiderna (mätta var vi och gott var det).
Många roliga historier, diverse ljug och många glada skratt.
Alltid roligt att återse gamla (i många fall numer med riktig betoning på gamla – fan vad åren går) bekanta. Kompisar från förr, typ.
Duktiga nybörjare på scenen som hjälpte till att få allt att flyta på riktigt bra.
Och sen vore det tjänstefel att inte ge ett virtuellt nobelpris i service, omtanke och godstämningsförmedling till hela familjen Graneheim och deras medhjälpare! Ni är bara bäst och får, och här törs jag göra mig till talesman för alla som var där, alla att må bra på alla sätt och vis.
Till och med vädret tycks ni styra över!Får jag så kommer jag tillbaks.
13 juli, 2011 at 22:50 #128114Anonym anvandareMemberInstämmer i din kör och säger tack till hela Familjen, makalöst! Men vill även tacka dig för alltid lika bra föreläsningar som verkligen når fram, en alltid lika sympatisk o positiv JP är uppenbarligen sällan dåligt på både läger och tävling!
Mvh
14 juli, 2011 at 12:43 #128115Anonym anvandareMember+ massa nya erfarenheter och tips få man inte glömma. Mkt givande helg.
21 juli, 2011 at 15:46 #128116Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Till alla goa deltagare vid campen och på tävlingen.
Härlig och vaken grupp på mina föreläsningar om MÅL och MENTALA TÄVLINGSFÖRBEREDELSER.
Jätteroliga människor att umgås med i pauser och vid de frekventa måltiderna (mätta var vi och gott var det).
Många roliga historier, diverse ljug och många glada skratt.
Alltid roligt att återse gamla (i många fall numer med riktig betoning på gamla – fan vad åren går) bekanta. Kompisar från förr, typ.
Duktiga nybörjare på scenen som hjälpte till att få allt att flyta på riktigt bra.
Och sen vore det tjänstefel att inte ge ett virtuellt nobelpris i service, omtanke och godstämningsförmedling till hela familjen Graneheim och deras medhjälpare! Ni är bara bäst och får, och här törs jag göra mig till talesman för alla som var där, alla att må bra på alla sätt och vis.
Till och med vädret tycks ni styra över!Får jag så kommer jag tillbaks.
Tillbaks från semestern och in i verkligheten (dvs med en internetuppkoppling) så vill jag bara instämma x1000 på det JP skriver.
Och några extra 1000000 på det fetstilta.Detta var mitt första år på både läger och tävling (där jag huxflux fick bli huvuddomare) och jag kommer garanterat att återkomma.
21 juli, 2011 at 16:04 #128117Anonym anvandareMemberSå du var huvuddommare! Nu ska du få höra!!!!! (kommer skriva till dig privat) mvh
23 juli, 2011 at 09:39 #128118Anonym anvandareMemberDimman wrote:Så du var huvuddommare! Nu ska du få höra!!!!! (kommer skriva till dig privat) mvhDet stämmer.
Vad skall jag få höra?
28 juli, 2011 at 22:33 #128119Anonym anvandareMemberHade lite förslag/feedback, till ex. att titta själva på tävlande, då menar jag att gå fram, titta, fråga- kanske är det inte alls så som ni tror.) istället för att gissa och måla upp massa konstiga bilder i tankar.
Och så var jag nyfiken om vad är det som ni gå efter i just bedömningen i CBB? (trodde att det var dem klassiska snygga linjer, smål midja, breda axlar, bra fysik, formen osv..) blev hellt konstigt på tävlingen- bara nyfiken och fundersan innan kommande tävlingar och vet inte om det ärlönt att tävla om man kommer blir nerplacerad ändå.PS. Tror ändå det är bra med såna öppna disskussioner, för ingen anna vågar ta upp sånt;)
mvh28 juli, 2011 at 22:45 #128120Anonym anvandareMemberDimman wrote:Hade lite förslag/feedback, till ex. att titta själva på tävlande, då menar jag att gå fram, titta, fråga- kanske är det inte alls så som ni tror.) istället för att gissa och måla upp massa konstiga bilder i tankar.
Och så var jag nyfiken om vad är det som ni gå efter i just bedömningen i CBB? (trodde att det var dem klassiska snygga linjer, smål midja, breda axlar, bra fysik, formen osv..) blev hellt konstigt på tävlingen- bara nyfiken och fundersan innan kommande tävlingar och vet inte om det ärlönt att tävla om man kommer blir nerplacerad ändå.PS. Tror ändå det är bra med såna öppna disskussioner, för ingen anna vågar ta upp sånt;)
mvhJag förstår inte vad du undrar eller vill diskutera.
Eller varför du skriver det i denna tråden, det känns väldigt OT.PM eller mail hade nog varit att föredra.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.