Strongman SM -105kg Karlstad 26/1-08

Home Forums Tävlingar och Events Strongman SM -105kg Karlstad 26/1-08

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author

Strongman SM -105kg Karlstad[/b]

Återigen arrangöras tävlingen i Nöjesfabrikens lokaler i Karlstad. Tolv tävlande kommer att slåss om titeln Sveriges Starkaste Man -105 kg. Anna Rosén, Sveriges Starkaste Kvinna, bjuder på show i världsklass med bland annat världsrekordförsök i atlasstenar. Expot öppnar 11:00, tävlingen startar 12:00. Biljetter köpes på plats för 120 kr st, barn under 10 år går in gratis.

Plats för tävlingen är nöjesfabriken, mer info hittar ni på följande adress: [http://www.nojesfabriken.se/ http://www.nojesfabriken.se/%5D

Här nedan kommer lite bilder från förra årets SM!!!:pop:

Fler bilder från tävlingen samt mässan osv…

åh så några till…

Håller du på att lägga in fler bilder?

Skulle vara äckligt kul att dra dit. Någon som vill ha följe från Jönköping :)

Har vi några tävlande här på Body som vill avslöjja formen inför sm?;)

Bara 16 dagar kvar….

pasanen wrote:
    Har vi några tävlande här på Body som vill avslöjja formen inför sm?;)

Bara 16 dagar kvar….

Hehe……här mörkas de in i de sista =) Hur är formen sj ? Vet att formen på några utav deltagarna är bättre än i fjol iaf så de blir nog en tuff tävling i år.

Ja du Danny jag hoppas vi ska kunna stressa dig lite i år åxå;)

Men du är ju så sjukt perverst grym så jag misstänker att du komer hålla lugnet.

Vad blir höjden på kronlyftet?

Ja de ger sig den 26 om man har lugnet lr inte =) Tycker de va onödigt nära i mycket redan i fjol o jag anar att du inte är i sämre form nu?

Kronmarken är den höjd som de ska va, ca 42 cm.

..det har jag nog blivit. ska bli kul å se vad Laine mf hittar på, det är ju några nya namn att passa sig för:)

Hörde att stenar blir till 180. kul. men innebär det 5 st då, Samma höjd som ifjol?

Stressa inte ihjäl dig med arangemanget. du ska ju vara utvilad å stark då.

Vi ses snart:emo-thumb

Gurra^^ wrote:
    Kommer detta att sändas på någon tv-kanal i efterhand eller så? Har kollat Eurosport och massa andra men icke. :( Någon som vet något mer?

Tror jag knappast:(, men man kan ju alltid hoppas. Förra året hittade jag ett litet repotage från värmlandsnytt. Uppsala powerteam brukar filma och lägga upp på sin hemsidahttp://www.uppsalapower.se/ och youtube.

Tyvär är ju strongman väldigt eftersatt i tv. världsmästerskapet kan ju sändas flera månader efteråt.

Ivan_Drago wrote:
    Skulle vara äckligt kul att dra dit. Någon som vill ha följe från Jönköping :)

Jag ska dit:up:
    Men tyvärr inte från Jönköping!//S*

Skulle dit men blev ändrat i sista stund…

VEM VANN??[/b]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.