svarta brallor i cbb

Home Forums Tävlingar och Events svarta brallor i cbb

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

Är tävlingsledningen stenhårda med att man måste ha just svarta byxor i Classic Bodybuilding? Vad jag sett på bilder från tidigare tävlingar verkar andra färger också blivit godkända. Enligt reglementet är det ju bara svarta som är godkända. Vad gäller?

Robban B wrote:
    Är tävlingsledningen stenhårda med att man måste ha just svarta byxor i Classic Bodybuilding? Vad jag sett på bilder från tidigare tävlingar verkar andra färger också blivit godkända. Enligt reglementet är det ju bara svarta som är godkända. Vad gäller?

Rond 1: Svart, utan undantag.
    Rond 2-3: Valfri färg och material.
    Allt enligt regelverket. Vad som hänt tidigare är historia och vi avser inte att släpa med oss felaktigheter och undantag i oändlighet.

Glöm inte bort att det minst måste var 2 cm på sidan..

Baboom wrote:
    Glöm inte bort att det minst måste var 2 cm på sidan..

och max? (är det ok o ha samma som i AF?)

Skogshuggarn wrote:

Enligt mig, som sitter och äter bars i publiken, vore det strategiskt att ha mindre byxor, då benen framhävs på ett bättre sätt. Jag säger bara det här för att jag läste att du ”vågar vägra” byggarkallingar. ;)

Skogshuggarn wrote:

Något egentligt maxvärde finns inte, men ju ”längre ben” desto mindre fysik visar man. Sånt gör domare misstänksamma, för att inte rent av säga fientliga;) .

Tack :) får väll se vad man lyckas få fram för byxor då…. fientliga dommare är ju aldrig bra ;)

Skogshuggarn wrote:
    Tack :) får väll se vad man lyckas få fram för byxor då…. fientliga dommare är ju aldrig bra ;)

Nej, det är ena ondsinta varelser de där…

Jag hade AF byxor på SM och det kommer jag inte att göra om..

Så mitt tips är.. våga ha byggarkallingar!

Janpeter Sangborn wrote:
    Nej, det är ena ondsinta varelser de där…

Tala för dig själv. :|

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.