Synthol e fint??

Home Forums Tävlingar och Events Synthol e fint??

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • Author
    LEXrasta wrote:
    det säger en hel del om vilken genomrutten bransch bodybuilding kan vara ibland!, jag menar han e ju för fan på nån utställning för just bodybuilding..Att bara folk kan acceptera en sådan idiot!!?? Vem fan vill vara med på bild tillsammans med han?!Helt sjukt….

Det där har INGENTING med bodybuilding att göra. Världen verkar dock vara full av räkor som uppenbarligen inte ser skillnad mellan muskler och något annat, och som därför låter sig imponeras av väl tilltagna överarmsmått.

Men det där är INTE bodybuyilding.

/A

LEXrasta wrote:
    det säger en hel del om vilken genomrutten bransch bodybuilding kan vara ibland!, jag menar han e ju för fan på nån utställning för just bodybuilding..Att bara folk kan acceptera en sådan idiot!!?? Vem fan vill vara med på bild tillsammans med han?!Helt sjukt….

acceptera? Försök skratta åt istället. Folk som tar bilder på honom, diskuterar om honom och skrattar åt honom gör ju inte det för att de tycker att han är en duktig bodybuilder på något sätt, det är han ju uppenbarligt inte då han har förstört sin fysik totalt. Dock är det ju fortfarande roligt att titta på hur dumma vissa personer kan vara och vad de får för sig och det är ju i den egenskapen han kommer in.

LEXrasta wrote:

Vad ska man göra då? Ska man slå ner honom eller porta honom? Han tävlar ju ändå inte där, utan går bara runt på mässan. Han får väl göra vad fan han vill med sin kropp så länge det inte går ut över nån annan.
    Det har ju inget med bodybuilding att göra. Skulle han ställa sig på scenen skulle han bli ordentligt bortdömd och hamna sist innan han ens börjat flexa.

Jacksatan wrote:
    Vad ska man göra då? Ska man slå ner honom eller porta honom? Han tävlar ju ändå inte där, utan går bara runt på mässan. Han får väl göra vad fan han vill med sin kropp så länge det inte går ut över nån annan.
    Det har ju inget med bodybuilding att göra. Skulle han ställa sig på scenen skulle han bli ordentligt bortdömd och hamna sist innan han ens börjat flexa.

Mycket bra skrivet!!

Tycker det är fascinerande att han fått in sånna mängder utan värre ”bieffekter”. Just den biten hade jag nog velat prata med honom, hur mycket han tryckt in åt gången osv.

Han kanske har liten P-NIS å måste hävda sig på annat sätt.
    Stackarn.

Ett bra exempel på levande reklam, väl avskräckande för de som funderar på att dopa sig.

Usch då…undra vad han har dopat sig med? Vitamin? Kreatin?

Sunnebris wrote:
    Ett bra exempel på levande reklam, väl avskräckande för de som funderar på att dopa sig.

dopa sig? Synthol har inget med dopning att göra. Det är olja han har tryckt in i musklerna.

Sunnebris wrote:

Synthol är väl inte riktigt samma sak som att bruka aas va?

Jacksatan wrote:
    dopa sig? Synthol har inget med dopning att göra. Det är olja han har tryckt in i musklerna.

Olja?? Skitsamma med vad man stoppar i sig. Det kan ju likaväl vara olivolja eller vad som helst.

Undrar om den där karln var medveten om att folk tittade på honom.

Sunnebris wrote:
    Olja?? Skitsamma med vad man stoppar i sig. Det kan ju likaväl vara olivolja eller vad som helst.

Undrar om den där karln var medveten om att folk tittade på honom.

Han lär nog vara väldigt medveten om att folk tittar.Han har ju gjort sig själv till ett ”freak” så han räknade nog med att det skulle ge en viss uppmärksamhet.

bigbulka wrote:
    Han lär nog vara väldigt medveten om att folk tittar.Han har ju gjort sig själv till ett ”freak” så han räknade nog med att det skulle ge en viss uppmärksamhet.

Ok! Eftersom jag inte visste vad synthol betydde, har jag nu sökt på nätet och hittat ännu värre exempel än de här bilderna.

Om synthol inte har med doping att göra, är vägen alltså fritt för den som är intresserad?? Vad jag har sett på nätet, så är synthol en oljebaserad steroid.

Sunnebris wrote:
    Ok! Eftersom jag inte visste vad synthol betydde, har jag nu sökt på nätet och hittat ännu värre exempel än de här bilderna.

Om synthol inte har med doping att göra, är vägen alltså fritt för den som är intresserad?? Vad jag har sett på nätet, så är synthol en oljebaserad steroid.

Ja det är fritt fram att trycka sig full av synthol om man vill…hugaligen…:( att det skulle vara en oljebaserad steroid stämmer inte.Om nu inte matolja osv också är det.

Ehh?? Vad var det? Hur fan går det till? :P

OBS! Jag ska inte prova själv.. hehe :yahoo:

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 50 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.