Home › Forums › Tävlingar och Events › Tack alla!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2005 at 23:39 #1055758Anonym anvandareMember
Jag vill tacka alla tävlande (nöjda som missnöjda;) ) som gjorde denna tävling möjlig. Hoppas att ni trivdes! Även den trogna publiken som alltid ställer upp skall ha sin beskärda del. Extra trevligt av att BODY hade skickat ut såväl journalist som fotograf! Väntar med spänning på reportaget! Är själv totalt färdig efter tävlingen och allt förarbete som legat bakom den.Ha ha!
5 december, 2005 at 23:39 #96128Anonym anvandareMember5 december, 2005 at 23:44 #1055759Anonym anvandareMemberTack själv för en skit bra tävling. :up: :up: Var ju min första tävling så jag har ju inte så mycket att jämföra med men jag tycker det flöt på bra och jag är super nöjd med mitt resultat trots vissa mindre bra prestationer. Kör på nästa år oxå så kommer jag och vinner.
5 december, 2005 at 23:55 #1055760Anonym anvandareMemberTack skall ni ha! Angående pauser så var de tyvärr nödvändiga pga det stora deltagarantalet +115 st!. Hade vi inte haft de så hade troligen det förekommit felräkningar i speciellt AF klasserna vilket ju hade varit mindre lyckat! Det var trevligt att, mot min vilja! , vara prisutdelare eftersom jag då fick tillfälle att skaka hand med samtliga deltagare!
5 december, 2005 at 23:58 #1055761Anonym anvandareMemberTack själv Arne. Det flöt på bra under dagen tyckte jag. Skönt att vi hann få en liten paus mellan förbed och final så man kunde få lite mat i sig. Det gjorde att man orkade med hela dagen.
:up: för ett bra arrangemang.6 december, 2005 at 00:01 #1055762Anonym anvandareMemberJorgen wrote:Tack själv Arne. Det flöt på bra under dagen tyckte jag. Skönt att vi hann få en liten paus mellan förbed och final så man kunde få lite mat i sig. Det gjorde att man orkade med hela dagen.
:up: för ett bra arrangemang.Tack själv! det är tur att alla funktionärer är så inkörda här samt att alla ni domare kunde era saker! :emo-thumb
6 december, 2005 at 00:29 #1055763Anonym anvandareMemberMycket nöjd med Lördagen.
Bra lokal.
Bra personal.
Bra stämning.
Bra planering.Helgens enda minus var speakern som inte lärt sig en av grunderna om att tala inför publik, vad som för honom känns som en lång-tyst-stund upplevs inte av publiken som lika lång. En minuts tystnad är inte katastrof, tvärtom.
Det kan avhjälpas genom att ha bakgrundsmusik lite högre som ”tar över” tystnaden som speakern väldigt tydligt visade att han inte gillade.
”Intervjuerna” blev dock rätt komiska efter ett tag (”vad längtar du mest efter ikväll?”, tolkades fritt av många).Vill inte på något sätt klanka ner på speakern, men säger bara att sådana små detaljer gör helhetsintrycket ännu bättre, bara ett tips!
Kanske står man själv på scen i framtiden? Time will tell.
6 december, 2005 at 00:32 #1055764Anonym anvandareMemberAlm wrote:Mycket nöjd med Lördagen.
Bra lokal.
Bra personal.
Bra stämning.
Bra planering.Helgens enda minus var speakern som inte lärt sig en av grunderna om att tala inför publik, vad som för honom känns som en lång-tyst-stund upplevs inte av publiken som lika lång. En minuts tystnad är inte katastrof, tvärtom.
Det kan avhjälpas genom att ha bakgrundsmusik lite högre som ”tar över” tystnaden som speakern väldigt tydligt visade att han inte gillade.
”Intervjuerna” blev dock rätt komiska efter ett tag (”vad längtar du mest efter ikväll?”, tolkades fritt av många).Vill inte på något sätt klanka ner på speakern, men säger bara att sådana små detaljer gör helhetsintrycket ännu bättre, bara ett tips!
Kanske står man själv på scen i framtiden? Time will tell.
och kanske blir intervjuad?
6 december, 2005 at 08:05 #1055765Anonym anvandareMember:up: Tack för utmärkt tävling. Jag skämtade i bilen på vägen ner, att om jag skulle vinna så skulle jag ge prisutdelaren en puss. Trodde aldrig att det skulle bli så.
Så akta dig Arne…hehe..Mvh
Magnus6 december, 2005 at 08:19 #1055766Anonym anvandareMemberHej Arne och alla andra som jobbade under helgen!
Instämmer med tidigare inlägg om att tävlingen var mycket trevlig och att det flöt på på ett bra sätt. Jag har tävlat sedan slutet på 80-talet men måste säga att detta var, trotts lång dag en av de bättre arrangerade tävlingar som jag har gjort.
God Jul
Micke6 december, 2005 at 10:22 #1055767Anonym anvandareMembervill ocks
6 december, 2005 at 12:28 #1055768Anonym anvandareMemberTjena ! Vill också tacka domarna och alla funktionärer för en åter lyckad tävling.Och jag förstår er också helt å hållet , det är inte så lätt backstage, vi är trötta,hungriga TÖRSTIGA, vi vill veta när skall vi upp, vad är tiden, vad händer,men fick aldrig något direkt svar mer än när som helst också börja man pumpa upp sen så visa det sig att ”när som helst” blev 45 min , ja ha där rök den pumpen haha skämt å sido,men så här är det för alla. Något jag hörde från flera personer var att : varför inte lägga fitness förbedömning o final på förmiddagen och sen byggning förbedömning o final på eftermiddagen eller som en annan sa,lägg det på 2 dagar, visst först och främst mindre publik kanske på fitness,men behöver inte vara så och sen en kostnadsfråga om man nu skall ha det på 2 dagar, håller helt å hållet med, men det blev en lång dag, trött var man.Vill man vara fin får man lida , man skall vara helt slut och känna att att man har gett allt…..jag gav allt, brännde det sista krutet ( hoppas nu där i lite kvar tills på lördag ) återstår att se.Tills dess må väl. Mvh Jimmy Jönsson Team X-ACT Gym 3:a -80kg DC Cup 2005:up:
6 december, 2005 at 13:13 #1055769Anonym anvandareMembervill f
6 december, 2005 at 14:17 #1055770Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Jag vill tacka alla tävlande (nöjda som missnöjda;) ) som gjorde denna tävling möjlig. Hoppas att ni trivdes! Även den trogna publiken som alltid ställer upp skall ha sin beskärda del. Extra trevligt av att BODY hade skickat ut såväl journalist som fotograf! Väntar med spänning på reportaget! Är själv totalt färdig efter tävlingen och allt förarbete som legat bakom den.Ha ha!Tack för en trevlig samtalsstund på fredagskvällen. :up:
6 december, 2005 at 15:02 #1055771Anonym anvandareMemberArne Persson wrote:Jag vill tacka alla tävlande (nöjda som missnöjda;) ) som gjorde denna tävling möjlig. Hoppas att ni trivdes! Även den trogna publiken som alltid ställer upp skall ha sin beskärda del. Extra trevligt av att BODY hade skickat ut såväl journalist som fotograf! Väntar med spänning på reportaget! Är själv totalt färdig efter tävlingen och allt förarbete som legat bakom den.Ha ha!Tack för en bra tävling Arne :up: jag är ju självklart jättenöjd med min placering den bästa hitills.. i AF Jag vann för mig själv det var det som var målet att komma framåt i placeringarna från förra året och det vart ju 9 placeringar bättre.
Alltid lika kul att ge grabbarna en liten match iaf..:bb2: nästa år blir det nog att ta Veteranbyggning,, det börjar slita på axlar och armbågar med alla dips å chins.
Har DC veteranklass??
Mvh Stefan
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.