Tack alla!

Home Forums Tävlingar och Events Tack alla!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author

:emo-thumb :emo-thumb

Jag hade jätte roligt, sen att jag knep andra platsen på min första tävling gör inte saken sämre.

MVH

Kan man få veta vilka domare som tyckte vad? Det fick man i fjool vill jag minnas.

Tini 3:an ständigt en poäng efter…….

Stefan Gasslander wrote:
    Tack för en bra tävling Arne :up: jag är ju självklart jättenöjd med min placering den bästa hitills.. i AF Jag vann för mig själv det var det som var målet att komma framåt i placeringarna från förra året och det vart ju 9 placeringar bättre.

Alltid lika kul att ge grabbarna en liten match iaf..:bb2: nästa år blir det nog att ta Veteranbyggning,, det börjar slita på axlar och armbågar med alla dips å chins.

Har DC veteranklass??

Mvh Stefan

Det finns ingen anledning att ha någon veteranklass på DC då dom tävlande veteranerna redan håller tillräckligt hög klass vör att matcha ungtupparna!;)

Det l

Arne Persson wrote:
    Det finns ingen anledning att ha någon veteranklass på DC då dom tävlande veteranerna redan håller tillräckligt hög klass vör att matcha ungtupparna!;)

Jo det är ju sant :)

Jag vill också passa på att tacka för ett jättebra arrangemang!:emo-thumb
    Det var kul att träffa så många från forumet!
    Man var verkligen yr och trött efter registreringen av alla athleter samt coachning dagen efter.:lazy:

Ett litet förslag på upplägg kommande år om ekonomin tillåter:
    Lörd:
    Herrar -180
    Damer -165
    Byggning
    Sönd:
    Herrar +180
    Damer +165
    BF Herrar nybörjare (Hoppas kan man ju iallafall…)
    BF Damer Nybörjare (Hoppas kan man ju iallafall…)

Vi ses i helgen. Och nej, jag fick inte nog… Nu ska det coachas två damer, BB & så klart Jenny i BF.

Mvh,
    Mirre

Mirre wrote:
    Jag vill ocks

Hej!
    Tja vad det g

tini wrote:
    Hej!
    Tja vad det gäller veteran får man väl sålla sig till den fållan. Tyckte vi gamlingar skötte oss över all förväntan.
    Jag fick inget svar vad det gäller domar protokollen (fullständiga symmetri)…..finns de Arne. Jag skulle vilja ha dem om det är möjligt. Hade önskat feed back.

Tini

Jag har inte själv tillgång till några domarprotokoll. Det skall ev. finnas kopior till mig på Star Hotel som jag inte hunnit besöka än denna vecka. Ligger inte resultaten ute redan på nätet?

Mirre wrote:
    BF Herrar nybörjare (Hoppas kan man ju iallafall…)
    BF Damer Nybörjare (Hoppas kan man ju iallafall…)

Den dagen då det snöar det i Juni. :D

Jorgen wrote:
    Den dagen d
    Arne Persson wrote:
    Jag vill tacka alla t
    Swedin wrote:
    Jag passar oxå på att TACKA för en trevlig tillställning !!!

Vi syns väl på FF ? (men då i en hel annan form he he)

Mvh Torbjörn Swedin

tjena Swedin!

Trodde fan att du skulle komma högre upp än mig i placering? Vad hände???

mvh pelle(p-mannen)

Hej Arne!
    JO resultaten ligger ute, men där är bara slutliga symmetri placeringarna, inte vad varje domar tyckt. Intressant att vet aenligt mig.

Skulle du kunna lägga ut dem när du hämtat dem?

Vill också tacka för en välorganiserad tävling. Trivdes som fisken i vattnet, bara lite besviken på min symmetri insats efter att ha toppat formen i prestationsgrenarna.
    Tycker det är synd att fokus ligger på symmetrin, borde man inte få separata placeringar för chins och dips lika väl som symmetrin är vid två tillfällen, varför är den det förresten?

MVH Tini (jag kommer tillbaka nästa år med större rygg och axlar….provar kanske byggning, det är ju så få tjejer) Man kan väl köra både BB och AF?

God JUl

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.