Home › Forums › Tävlingar och Events › Tack alla
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 oktober, 2010 at 19:46 #55107Anonym anvandareMember6 oktober, 2010 at 19:46 #140286Anonym anvandareMember
Jag och min fru vill bara säga tack till alla snälla personer som hjälpte oss tex med att limma Giselas bikini,till Fredrik carlsson som la jätte fin färg på oss,Till han som ropade in alla klasser du va kanonbra dvs den bästa inropare jag varit med om ,Till Lisbeth grape för poserings hjälpen till Gisela och alla trevliga personer som ochså skulle tävla som e så snälla o goa
Sen säger ja grattis till Roddy som vann min klasss du va verkligen värdig vinnare och du har mycket bra personlighet men nästa tävling så ska jag försöka dra av dina pose byxor när vi går av scen ha ha :nono:
Obs kolla inte stöket i vårt hotellrum de ska se ut så när man tävlar ha ha:pop:6 oktober, 2010 at 20:24 #140287Anonym anvandareMemberTycker även du och frugan ska ha ett tack. Ni äntrar scenen i kanon form, precis som det ska vara på ett SM! Bra jobbat!
7 oktober, 2010 at 17:40 #140288Anonym anvandareMemberBra genomförd tävling av er båda!
Du tar det nästa gång MickeNär blir nästa tävling?
8 oktober, 2010 at 13:10 #140289Anonym anvandareMemberTack för fin underhållning på scenen!
Båda var i kanon form och det är alltid imponerande att se folk som lyckas bli så vassa :emo-thumb
Kul att träffa er bakom scenen också, två trevliga, ödmjuka kroppsbyggare som utgör ett perfekt par.
Lycka till i framtiden – med gymmet, kroppsbyggeriet, tävlingar och det viktigaste av allt KÄRLEKEN!Kram på er :friends:
(Om jag har möjlighet/har vägarna förbi tittar jag in på ett träningspass hos er i Halmstad)
12 oktober, 2010 at 14:17 #140290Anonym anvandareMemberFettfri form på er båda som vanligt!
18 oktober, 2010 at 16:28 #140291Anonym anvandareMemberAndreaz Engström wrote:Tycker även du och frugan ska ha ett tack. Ni äntrar scenen i kanon form, precis som det ska vara på ett SM! Bra jobbat!Tack Andreaz nu hoppas vi kunna komma in vassare 12 dec (Luciapokalen) :drinks:
18 oktober, 2010 at 16:29 #140292Anonym anvandareMemberLILLD wrote:Bra genomförd tävling av er båda!
Du tar det nästa gång MickeNär blir nästa tävling?
Hoppas det Danne (12 dec luciapokelen blir det):emo-thumb
18 oktober, 2010 at 16:32 #140293Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Tack för fin underhållning på scenen!
Båda var i kanon form och det är alltid imponerande att se folk som lyckas bli så vassa :emo-thumb
Kul att träffa er bakom scenen också, två trevliga, ödmjuka kroppsbyggare som utgör ett perfekt par.
Lycka till i framtiden – med gymmet, kroppsbyggeriet, tävlingar och det viktigaste av allt KÄRLEKEN!Kram på er :friends:
(Om jag har möjlighet/har vägarna förbi tittar jag in på ett träningspass hos er i Halmstad)
Till oss kan du alltid komma och tack Ulrika och hoppas vi ses snart igen kram Gisela o Micke :friends:
18 oktober, 2010 at 16:35 #140294Anonym anvandareMemberPer C wrote:Fettfri form på er båda som vanligt!Tack Per vi ger oss inte o nu sliter vi till Luciapokalen:yikes::up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.