Tack För Ert Stöd Och Gratulationer

Home Forums Tävlingar och Events Tack För Ert Stöd Och Gratulationer

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author

Åsa, du ser helt fantastisk ut. Samtidigt verkar du vara vänlig och ha en sund inställning till dig själv och till sporten. Det behövs verkligen lite distans, naturlighet och äkta ödmjukhet bland de tävlande. Ofta känns det som om många tjejer inom den här sporten klistrar på sig en falsk fasad, som bara håller så länge de själva står i rampljuset.: Du är hursomhelst en bra förebild för sporten på alla sätt och jag önskar dig lycka till på EM. :up:

Hei Åsa!
    Jeg syns du var sååå bra i VM (Santa Susanna), men nå var du jo bare helt utrolig!!! Er kjempe imponert! Gratulere så meget med en velfortjent seier, og ikke minst overall tittelen på søndag!!:emo-thumb

Stort grattis!!!

Stort grattis!!!

Mycker bra kämpat..

Ni är helt otroliga :up: :up:

Tack Fever för kortis-pratstunden i rulltrappan på N.O :D …ordnar ni mat-kollo i sommar för den som vill??? Åsa vann och det var superkul att se!! Lycka till i framtiden :)

ms cahling wrote:
    Tack Fever för kortis-pratstunden i rulltrappan på N.O :D …ordnar ni mat-kollo i sommar för den som vill??? Åsa vann och det var superkul att se!! Lycka till i framtiden :)

Jo jag skall faktist ha ett litet träningsläger i sommar med allt var det innebär:P
    Men då måste man klara av träningen för att sedan kunna njuta av all god mat vi skall tillreda.

FEVER wrote:
    Jo jag skall faktist ha ett litet träningsläger i sommar med allt var det innebär:P
    Men då måste man klara av träningen för att sedan kunna njuta av all god mat vi skall tillreda.

Matkollo? Träningsläger? Var signar man upp sig? :ike: 8)

Först och främst – Förlåt för att jag inte har skrivit förens nu….Jag har haft fullt upp med att smälta att jag vann:o !!! Plus att vi har ju inte varit hemma på 1 månad vilket gör att det är mycket som måste fixas här hemma. Men jag tror att de flesta av er här vet att era åsikter och komplimanger ALLTID betyder mycket. Så jag säger det en gång till: Tack för alla[/b] fina ord och gratulationer:
    Johannez
    Melixa
    GymTT
    The_Stack
    Ogge
    Milia
    Crazy
    elb
    zonecapone
    Ine
    Andreas Guiance
    melancoolio
    Exhale Freddan
    Mirre
    Jay
    Silvia
    Linda Berg
    MickeGBG
    Linn
    Jeppe
    athleticmia
    Bella
    emmison
    Jorun
    Bigkingo
    ms cahling

:worship: :drinks: ………………..Plus en stor kram från mig!!!

/ Åsa

Linn wrote:
    Blev lite nyfiken på vad du väger?

Jag vet faktiskt inte vad jag vägde:| .Men jag gissar att det var ca 53 kg…..Vägde mig aldrig (har en våg, men jag litar inte på den)!

:up:

FEVER wrote:

Sign me up lovar att ta i mycket :bb2: haha…

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.