Home › Forums › Tävlingar och Events › TACK till ALLA för ett Kanon SM
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2006 at 21:22 #89577Anonym anvandareMember15 oktober, 2006 at 21:22 #957694Anonym anvandareMember
TACK!
Vi vill tacka ALLA som bidrog till att göra SM i Västerås till en av de bästa tävlingarna som genomförts i Sverige.
Tävlande, utställare, domare, skribenter, fotografer och vakter gjorde ett fantastiskt jobb.
En extra stor eloge ska dock Victoria, Eddie, Lasse och Rachid ha för deras otroliga jobb och tålamod backstage. Det utgör grunden för att tävlingen ska bli lyckad, vilket den verkligen gjorde denna gång.
Styrelsen i SKKF
genom
Ulf Björnfot
Ordförande15 oktober, 2006 at 21:50 #957695Anonym anvandareMemberJag instämmer med Il Presidente.
:worship: :worship: :worship:16 oktober, 2006 at 14:57 #957696Anonym anvandareMember:nod
Det kommer att vara det SM vi kommer att minnas som startskottet för en rad av lyckade och inspirerande tillställningar! :emo-thumbMvh,
Mirjana Ivanic
Ledamot SKKF16 oktober, 2006 at 16:37 #957697Anonym anvandareMemberKlart det bästa arrangemang jag varit på som tävlande.
– Stort och bra backstageområde
– Eddie och Victoria gjorde ett kanonjobb backstage med all information.
– Rachid hade stenkoll innan man skulle ut på scenen
– JP och hans adept Jörgen gör ett otroligt jobb som huvuddomare
– Domarna agerar alltid så proffsigt i deras bemötande, imponerad av att de orkar döma klass efter klass.
– Kent och Maria visade att de lärt sig mycket från i våras.
– Publiken som kom dit visade oftare ett engagemang än vad jag är van vid
– Tävlande, vilken klass det var i år i de flesta klasser
– Utställare, det gör alltid helheten med en bra mässa kring tävlingenJag har säkert glömt och missat något, den konstruktiva kritiken jag har tar jag utanför forumet. Det finns alltid små saker att utveckla och förbättra, detta känns ändå som ett stort steg i rätt riktning.
:up: :up:
16 oktober, 2006 at 17:03 #957698Anonym anvandareMemberOch tack Ulf! [img=http://www.bookstore.gr/images/trophy.gif]
16 oktober, 2006 at 17:04 #957699Anonym anvandareMemberNina Lätt wrote:Och tack Ulf!Just det.. det var någon jag glömde..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.