- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Tävlande
Hemma nu efter 1 månad i Thailand, välbehövligt efter tävlandet:)
Ville bara tacka alla för en otroligt rolig och bra genomförd tävling! Något som slog mig då jag som förstagångstävlande var hur (trots diet) alla personer var extremt trevliga, invägning, backstage, tävling och efter!
En extra stor eloge till CBB +178 där jag själv tävlade, det var riktigt kul backstage och alla var väldigt trevliga! Det är lite det som gör tävlandet kul och den positiva energin är något som gör att man vill gå upp på scen igen och igen och igen.
En annan sak som är värt att nämna att mina ca 20 vänner som satt i publiken sa alla samma sak: ’Ni såg ju ut att ha det roligt på scen!’, som att man inte skulle ha det annars. Dessutom började flertalet prata om att prova på olika tävlingsformer (AF, fitness five, strongman etc) efter att ha sett tävlingen samt gått på mässan.
Så, tack för en rolig och lärorik första tävling, kul med så många ambassadörer som gör det enkelt att trivas och sprida en positiv anda genom hela ’idrotten’! Nu kör vi 2011!:up:
Mvh
Olof
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY