Home › Forums › Tävlingar och Events › Tippa 1:a placeringar på årets SM
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 september, 2006 at 20:46 #966160Anonym anvandareMemberrinse wrote:finns det några nya bilder på Willy Åhgren?
snackar vi kvalitet och massa, så håller jag Willy högst på årets SM.
vi får se hur formen blir när det är dax.
riktigt roligt att han satsar igen! :emo-thumb20 september, 2006 at 21:14 #966161Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:snackar vi kvalitet och massa, så håller jag Willy högst på årets SM.
vi får se hur formen blir när det är dax.
riktigt roligt att han satsar igen! :emo-thumb:up: jepp han ligger i o kör hårt!
Mvh DG
20 september, 2006 at 21:14 #966162Anonym anvandareMemberMicke Andersson 1:a
Ahmad Ahmad – Ali Farouk 1:a
Pierre Chamoun 1:a
Henrik Jansson 1:aTror på Henrik i overallen
Här kommer mina säkra kort20 september, 2006 at 21:18 #966163Anonym anvandareMemberrinse wrote:finns det några nya bilder på Willy Åhgren?Inga nya bilder kommer läggas ut på Willy, för att se han in action, kom gärna till SM
MVh DG
20 september, 2006 at 22:00 #966164Anonym anvandareMemberNördig fundering: Är inte Willy den svenske byggare med mest muskler per längdcentimeter? Där kan vi väl snacka kubik?
23 september, 2006 at 10:54 #966165Anonym anvandareMemberJanpeter Sangborn wrote:Nördig fundering: Är inte Willy den svenske byggare med mest muskler per längdcentimeter? Där kan vi väl snacka kubik?om vi bortser ifrån Martin Kjellström, så är han nog en av dom med mest massa kontra längd. annars hade ju ex. Mats Kardell (VM 2:a 1988) mycket massa/längd.
Pierre Chamoun måste ju också nämnas när man pratar grov!
23 september, 2006 at 11:19 #966166Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Alla dessa herrar tror jag skulle ha en möjlighet att ta hem Overall-titeln:Micke Andersson
Ali Faroukh
Phichet Phaetaya
Ahmad Ahmad
Pierre Chamoun
Henrik Jansson
Farzad Khazemi
Peter Österberg
Per Juhl
Csaba Kocsis
Christer Norman
Willy Åhgren…om dom kommer i sitt livs form!
hyfsad uppställning!
men det är ju bara en som kan vinna…!?…halverar listan, men tungvikten är svårast att ranka;
Ahmad Ahmad
Pierre Chamoun
Henrik Jansson
Farzad Khazemi
Christer Norman
Willy Åhgrenatt Csaba blev bortplockad kan ju vara helt fel. tycker han har chans att ta hem den svårtippade tungvikten, men tror inte att han vinner overall!?
Henrik kommer att bli svårslagen i -100 kg, men Farzad kommer in med mer massa och kanske bättre form än tidigare. väger 99 kg drygt 2 veckor innan (längd ca. 173 cm)[/b] och det ser mycket bra ut! :emo-thumb
25 september, 2006 at 11:48 #966167Anonym anvandareMemberPar
1. Anna Lübeck/Ahmad Ahmad, Team Maximize Stockholm/Form & Fitness Malmö
2. Lena Hedblad/Jan Nordlund, Linde KK/Vital Gym Filipstad
3. Maria Ahlberg/Magnus Mossenberg, Team PowerBar Sundsvallsätter min peng på Anna och Ahmad, Anna har kanske inte tillräckligt med muskler för BB men en snygg fysik och har man Ahmad som partner så kan det ju inte gå annat än bra!
Lena och Jan har ju däremot massa tillsammmans (ca. 180 kg) och är säkert ett hot mot topp duon, börjar nästan tveka redan.
Maria och Magnus det ända äkta paret, eller!? har inte riktigt Magnus fysik på näthinnan, men han har ju en del finalplatser på SM genom åren och tror inte varken Maria eller Magnus ligger på latsidan, intressant duo!
25 september, 2006 at 11:51 #966168Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:…halverar listan, men tungvikten är svårast att ranka;Ahmad Ahmad
Pierre Chamoun
Henrik Jansson
Farzad Khazemi
Christer Norman
Willy Åhgrenatt Csaba blev bortplockad kan ju vara helt fel. tycker han har chans att ta hem den svårtippade tungvikten, men tror inte att han vinner overall!?
Henrik kommer att bli svårslagen i -100 kg, men Farzad kommer in med mer massa och kanske bättre form än tidigare. väger 99 kg drygt 2 veckor innan (längd ca. 173 cm)[/b] och det ser mycket bra ut! :emo-thumb
gör en ny halvering av möjliga overall vinnare…
Ahmad Ahmad
Pierre Chamoun
Henrik Janssontänker inte spekulera (tippa) vidare på tänkt overall vinnare, utan dagen D får vissa vem som är bäst! :buttrock:
25 september, 2006 at 12:45 #966169Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Maria och Magnus det ända äkta paret, eller!?Mats och Susanne är också ett äkta par. Susanne debuterar men Mats (Kocken) är gammal i gamet.
25 september, 2006 at 12:58 #966170Anonym anvandareMemberSeniorer damer -57
Helene Westerlund, Håbo AK BålstaSeniorer damer +57
Ellitinett Vadlin, Workoutcenter GävleSeniorer herrar -70
Micke Andersson, Sol o Motion NorrköpingSeniorer -80
Ahmad Ahmad, Form & Fitness Malmö
Seniorer herrar -85
Pierre Chamoun, Delta Gym StockholmSeniorer herrar -100
Henrik Jansson, Team dXB Nutrition AlingsåsSeniorer herrar +100
Csaba Kocsis, Team Gymgrossisten Trollhättan27 september, 2006 at 10:45 #966171Anonym anvandareMemberHåller stenhårt på Willy Åhgren!
29 september, 2006 at 23:00 #966172Anonym anvandareMember:bb:
3 oktober, 2006 at 19:25 #966173Anonym anvandareMemberJag träffade Marie Gibbon på gymmet idag.
Tjejer, jag hoppas att Ni har skött Er diet och Er träning.
Får hon blir svårslagen, satan vad hård hon var! :emo-thumbDet är min röst på 1:a platsen i långa bf :pop:
5 oktober, 2006 at 22:30 #966174Anonym anvandareMemberTror overallen tas av Pierre Chamoun -90 kg.:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.