Home › Forums › Tävlingar och Events › Tippa top-5 på Arnold Classic 2007
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 mars, 2007 at 23:32 #905959Anonym anvandareMember
Det blir live sändning på Arnold Classics.
[http://webcast.bodybuilding.com/fitshow/2007arnold/2007arnold.htm]
”The Arnold Classic men’s pre-judging will start
Saturday, March 3rd at 12:00 p.m (EST).2 mars, 2007 at 02:06 #905960Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Martin, är det du på bilden eller är det någon annan?I vilket fall som helst, den snyggste manen jag sett. Man kan t.o.m urskilja nos, ögon och morrhår. Fan va ballt :emo-thumb
Jag har tråkigt
2 mars, 2007 at 10:56 #905961Anonym anvandareMember1.Phillip Heath
2.Victor Martinez
3.Tony Freeman
4.Gustavo Badell
5.Dexter Jackson
6.Branch Warren2 mars, 2007 at 12:13 #905962Anonym anvandareMember1. Dexter Jackson
2. Victor Martinez
3. Barnch Warren
4. Gustavo Badell
5. Tony Freeman2 mars, 2007 at 14:04 #905963Anonym anvandareMember1. Victor Martinez…utvecklar sakta men säkert, blivnade mr o
2. Gustavo Badell ..om han lyckas m att pricka formen..jag tror han kommer o göra d den här gången, trött på att hamna längre ner i listor efter en tredje plats på olympia
3. Dexter Jackson..riktigt bra form men latsen sitter länge upp på honom så han kommer ej att ha nån chans mot stora pojkar..julen e över för Dexter
4. Silvio Samuel..VILKEN JÄVLA KILLE SÄGER JAG BARA..honom måste jag ha i min lista
5. Phillip Heath2 mars, 2007 at 16:57 #905964Anonym anvandareMemberDexter vinner.
Phil Heat kommer inte vara top 3.
2 mars, 2007 at 17:24 #905965Anonym anvandareMemberJimmyW wrote:Dexter vinner.Phil Heat kommer inte vara top 3.
Bra tippat…
2 mars, 2007 at 17:27 #905966Anonym anvandareMemberNordberg wrote:Bra tippat…Tycker du likadant?
3 mars, 2007 at 18:22 #905967Anonym anvandareMemberefter lite hörsägen, ansiktsform, tidigare form och om dagens form blir som jag spår så kan det gå så här:
1. Phillip Heath sägs att gjort bra förbättringar sedan sist, räcker massan till så vinner han (vidd och rygg är hans akilleshäl). resten har han!
2. Gustavo Badell har massa så det räcker, kommer han in riktigt hård så kan han även knäcka Phil, om inte så dalar han.
3. Dexter Jackson ser hård och torr ut som vanligt (i ansiktet), men har vissa brister som drar ner och har inte förändrat sin fysik mycket dom senaste åren.
4. Victor Martinez tror inte att hans form räcker riktigt, men skulle den sitta där, så kan Victor vara vinnaren (kan ta Phil på massan och Gustavo på hårdheten) om dom inte har gjort sin läxa.
5. Silvio Samuel Freak, volym, fyllig och kommer nog i lite bättre form än förra veckan, men lite liten (kort och saknar vidd).Ps. detta är tankar innan jag såg dom på förbedömningen!
det har redan ändrat sig…3 mars, 2007 at 19:07 #905968Anonym anvandareMemberherrdanne wrote:1.Phillip Heath
2.Victor Martinez
3.Tony Freeman
4.Gustavo Badell
5.Dexter Jackson
6.Branch WarrenNu när jag har sätt lite så tror jag mer på detta
1.Victor Martinez
2.Dexter Jackson
3.Phillip Heath
4.Tony Freeman
5.Gustavo Badell
6.Silvio SamuelEDIT: Ser ut som Tony tappar och Badell hoppar om enligt mig
3 mars, 2007 at 19:43 #905969Anonym anvandareMembermycket bra förbedömning! :emo-thumb
och svårtippat.men trots den sista förbedömningen (med Dexter, Toney och Victor) så är läget ungefär så här:
1. Dexter Jackson
2. Victor Martinez
3. Gustavo Badell
4. Phillip Heath
5. Tony Freeman
6. Silvio Samuel
7. Ronny Rockel
8. Markus Ruhl
9. Branch Warren
10. Vince Taylor
11. Mark Dugdale
12. David Henry
13. Marcus Haley
14. Hidetada Yamagishi
15. Sergey Shelestov
16. Luke Wood3 mars, 2007 at 19:49 #905970Anonym anvandareMemberdexter
viktor
toney
gustavo
branch
silvio
marcus
ronny
hide yama
mark
david
marcus h
sergey
luuke3 mars, 2007 at 19:51 #905971Anonym anvandareMembersebastian_B wrote:är det va du tror lr är ställningarna så hittills? såg alldeles nyligen bilder på Branch Warren från tävlingen, han ser riktigt vass utDet är med största sannolikthet vad han tror och tycker då han inte lär ha fått läsa dommarnas lappar:emo-thumb
3 mars, 2007 at 19:56 #905972Anonym anvandareMembersebastian_B wrote:hur såg dem ut på förbedömningen? hur har dina tankar ändrats da?ovanstående är en kombination av hur läget är efter förbedömningen och hur deras slutgiltliga placering blir.
Toney Freeman är det stora frågetecknet, jag hade satt honom 5:a (kanske 6:a), men hur det ser ut på plats och var domarna placerar honom? kanske är det på 3:e plats.
Vince kommer att plocka på sin fria posering (bäst i detta gänget skulle jag tippa)
Branch såg ej bra ut efter hans 1:a särbedömning.
dom två sista platserna är ganska klara.3 mars, 2007 at 20:00 #905973Anonym anvandareMemberherrdanne wrote:Det är med största sannolikthet vad han tror och tycker då han inte lär ha fått läsa dommarnas lappar:emo-thumbman kan utläsa väldigt mycket av hur särbedömningarna går till på proffs tävlingar, men denna gången mixade dom väldigt bra och gav i stort sett alla chansen att förbättra sin placering.
mycket bra! :emo-thumb -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.