Träningshelg i västerås alt Stockholm..

Home Forums Tävlingar och Events Träningshelg i västerås alt Stockholm..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 67 total)
  • Author

Hallå alla byggare o fitness freaks!!

[/b]
    Med tanke på att vi här inne oftast ses enbart på tävlingar så planerar jag o några till som bäst att dra ihop en liten event för ”forum folket” och tänkte höra mig för om intresset för en sådan finns.

Planen är att under en helg träffas under lite mer avslappnade former för att träna, utbyta idéer/övningar, äta och för att sedan avsluta det hela med en trevlig liten fest på något schysst ställe.

Planen är att lägga denna event någon gång i slutet januari alt början på februari och jag behöver ha hyffsad koll på intresset pga att jag kommer kolla upp schysst boende samt att jag kommer att abonnera en nattklubb för festen.

All hjälp är välkommen.

Mvh
    KingKong, Er apa i cyberspace

Det skulle vara riktig kul!

Bra ide behöver komma ut lite ja :pop:istället för sitta i ensamheten där hemma:
    Stockholm blir bra tycker jag dårå:happy: o jag *tingar* vanessa att sova skavis med mig, David får sova på golvet:p

Ha ha. OM det blir i sthlm vore det kanon med någon som kan hjälpa till med arrengemanget. Som sitter på lite kontakter etc. BODY kör ju hela sin camp där uppe så tänkte det kunde vara kul o byta stad för er ”stockhålmare”.

Planen är att det ska bli lite mer HARDCORE träning denna helg. Blandning av forumfolk, träningsprofiler o välkända ansikten. Fått tag i en sidekick med massa kontakter och idéer som hjälp i detta lilla projekt. Vi sitter o filar på ett upplägg och allt runt omkring nu så snart kommer en preliminär plan för hur helgen kommer se ut. HÅLL KOLL!!

Mvh
    Martin

snuttan347 wrote:
    Bra ide behöver komma ut lite ja ::istället för sitta i ensamheten där hemma:
    Stockholm blir bra tycker jag dårå:happy: o jag *tingar* vanessa att sova skavis med mig, David får sova på golvet:p

Inga problem :D

Vanessa Frykman wrote:
    Inga problem :D

Visste väl det:)

västerås e bättre

Martin Alexandersson wrote:
    Planen är att det ska bli lite mer HARDCORE träning denna helg. Blandning av forumfolk, träningsprofiler o välkända ansikten. Fått tag i en sidekick med massa kontakter och idéer som hjälp i detta lilla projekt. Vi sitter o filar på ett upplägg och allt runt omkring nu så snart kommer en preliminär plan för hur helgen kommer se ut. HÅLL KOLL!!

Mvh
    Martin

Ha ha sidekick va det ja !!!

Pussel bitarna börjar falla på plats…nu e valet bara Stockholm eller Västerås !!

Vi får lägga ut en för frågan..

SÅ ALLA NI!!!
    Vad tycker ni? Västerås eller Stockholm?

Beror kanske på faktorer som vilketh/vilka gym är aktuella att köra på i västerås alt stockholm? Vilka är de bästa alternativa boenden för oss som kommer långt ifrån? Vilken krog var det tal om att ha middag/fest på? Alla dessa faktorer spelar nog roll vad det gäller val av stad?

Jag skulle ju rösta för västerås;) , grymmt kul ide oavset

cattahs wrote:
    Beror kanske på faktorer som vilketh/vilka gym är aktuella att köra på i västerås alt stockholm? Vilka är de bästa alternativa boenden för oss som kommer långt ifrån? Vilken krog var det tal om att ha middag/fest på? Alla dessa faktorer spelar nog roll vad det gäller val av stad?

vilken krog eller vilket gym, spelar förvisso roll men i bägge städerna finns både bra gym och krogar..Dock är största vitsen med en tränings helg att vi ses och umgås och har skoj..

Så val av stad blir nog styrt av vad majoriteten vill, då kontakter finns i bägge..

Så vad säger ni…

Namnförslag som kunde funka?:D😀 Kanske kan misstolkas…:p

STATUS FÖR ALT VÄSTERÅS:

Uteställe för middag samt fest fixat i centrala Västerås. Hotell håller på att kollas upp för att få fram så förmånliga priser som möjligt till deltagarna under helgen. Vi har 2st gym nära tillhands i city där man kan köra både föreläsningar/föredrag + träning så man behöver ej fara som en galning fram o tillbaka mellan olika platser hela dagen. Disskution pågår med ägarna av anläggningarna.

STATUS ALT STOCKHOLM:

Sidekick! Fyller du på med info här är du go.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 67 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.