Home › Forums › Tävlingar och Events › Träningshelg i västerås alt Stockholm..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 januari, 2008 at 16:37 #780267Anonym anvandareMemberMartin Alexandersson wrote:Namnförslag som kunde funka?😀 Kanske kan misstolkas…:p
STATUS FÖR ALT VÄSTERÅS:
Uteställe för middag samt fest fixat i centrala Västerås. Hotell håller på att kollas upp för att få fram så förmånliga priser som möjligt till deltagarna under helgen. Vi har 2st gym nära tillhands i city där man kan köra både föreläsningar/föredrag + träning så man behöver ej fara som en galning fram o tillbaka mellan olika platser hela dagen. Disskution pågår med ägarna av anläggningarna.
STATUS ALT STOCKHOLM:
Sidekick! Fyller du på med info här är du go.
Uteställe fiksat samt fest fiksat i Centrala Sthlm ”dock dyrt”, hotell på G ”dock dyrt”
Gym finns men inte direkt vettiga avstånd..Sthlm i alla ära men rent ekonomiskt för deltagarna lutar det åt V-ås..
2 januari, 2008 at 11:33 #780268Anonym anvandareMemberJaha vad e detta nu för hitti i på?
Martins hardcore weekend!? ,
kanske Martins fitness fjolle tränings weekendSkämt o sido, kan vara kul att köra.Västerås mer ekonomiskt som Pelle sa
Mat ställe enkelt Mongolian BB Buffe, alla kan äta det de vill ha
De som dietar kan äta de som vill bli feta etc finns mat för alla.
Billigt och bra, lätt att boka.Seminarium enkelt plats reFORM.
Träning ännu enklare i mitt nya gym hemma i källaren, ( dock inte klart förens feb) det bli i varje fall minst 80 kvm gym
2 januari, 2008 at 13:13 #780269Anonym anvandareMemberFredrik Carlsson wrote:Jaha vad e detta nu för hitti i på?Martins hardcore weekend!? ,
kanske Martins fitness fjolle tränings weekendSkämt o sido, kan vara kul att köra.Västerås mer ekonomiskt som Pelle sa
Mat ställe enkelt Mongolian BB Buffe, alla kan äta det de vill ha
De som dietar kan äta de som vill bli feta etc finns mat för alla.
Billigt och bra, lätt att boka.Seminarium enkelt plats reFORM.
Träning ännu enklare i mitt nya gym hemma i källaren, ( dock inte klart förens feb) det bli i varje fall minst 80 kvm gym
För skutton Fredde…
Jag e ju med som sidekick så lite hardcore blir det…Jag ska visa han allt ja kan ”vilket går riktigt fort”
Ok bra då e du upp bokad som guest mister !!
2 januari, 2008 at 20:34 #780270Anonym anvandareMemberhE HE HE… Du e kul Carlsson.. Bra. Du får vara med o visa hur man gör i gymmet.
2 januari, 2008 at 20:46 #780271Anonym anvandareMemberVästerås…
Valet vart enkelt då allt ligger inom gång avstånd och billigare än Sthlm..
Mera info om kommer inom kort !!
pma gärna erat intresse så vi får en liten aning om vilka som vill komma
Mvh Pelle
7 januari, 2008 at 11:22 #780272Anonym anvandareMemberOm datum och tid funkar är jag gjuten för tränings weekend.
8 januari, 2008 at 13:25 #780273Anonym anvandareMemberDet är ca 10- 15 personer som hitills anmält intresse. Siktar på att bli minst 20st om vi ska göra detta.
Ni som är intresserade kan väl bara göra ett inlägg här så vi lätt kan hålla koll.
Inväntar just nu bara pris från 2st hotell i centrum så vi kan erbjuda er bästa pris!
9 januari, 2008 at 20:35 #780274Anonym anvandareMemberVilket datum blev det nu då:pop:
10 januari, 2008 at 11:38 #780275Anonym anvandareMemberKul grej:) kommer självklart!!
Boka in mig!! tar med minst 1kompis:up:
10 januari, 2008 at 13:11 #780276Anonym anvandareMemberLåter jättekul med en tränings weekwend, you can count on me!!! :emo-thumb
10 januari, 2008 at 16:33 #780277Anonym anvandareMemberdatum är inte satt ännu, när allt är klart ska vi kolla vilket datum som passar bäst….
Intresse anmälan görs till mig eller till kingkong…
10 januari, 2008 at 16:58 #780278Anonym anvandareMemberhelt klart intresserad :emo-thumb
10 januari, 2008 at 17:37 #780279Anonym anvandareMemberPelle Eriksson wrote:datum är inte satt ännu, när allt är klart ska vi kolla vilket datum som passar bäst….Intresse anmälan görs till mig eller till kingkong…
tjena pelle jag ringer dig istället:emo-thumb
10 januari, 2008 at 17:43 #780280Anonym anvandareMemberHåller utkik efter mer info..låter som en helkul ide:)
10 januari, 2008 at 17:44 #780281Anonym anvandareMemberVågar man fråga vad hotellpriserna ligger på? Och vilka är de aktuella hotellen?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.