Home › Forums › Tävlingar och Events › Träningshelg i västerås alt Stockholm..
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2008 at 20:48 #780297Anonym anvandareMember
Träningshelgen går av stapel i Västerås
25 till 27 April
Pris 1250 kr för alla dagar
Erbjudanden och flera olika föreläsningar helgen igenom.
Party med buffe och massa skoj….
Pms eran anmälan, ps begränade platser..
30 januari, 2008 at 21:22 #780298Anonym anvandareMemberPelle Eriksson wrote:Träningshelgen går av stapel i Västerås25 till 27 April
Pris 1250 kr för alla dagar
Erbjudanden och flera olika föreläsningar helgen igenom.
Party med buffe och massa skoj….
Pms eran anmälan, ps begränade platser..
Är detta priset för allt dvs föreläsningar, tillgång till gym,hotell, mat, party etc ?
Ni skulle kolla upp hotell priser?
30 januari, 2008 at 21:56 #780299Anonym anvandareMembercattahs wrote:Är detta priset för allt dvs föreläsningar, tillgång till gym,hotell, mat, party etc ?Ni skulle kolla upp hotell priser?
Priset gäller Partyt med buffe.
föreläsningar
träning alla dagarHotell priser är på G och upp till var och en om man vill ta hotell eller vandrar hem.
8 februari, 2008 at 11:40 #780300Anonym anvandareMemberNu har vi pressat priset ytterligare !![/b]
950 kr !!
För detta får du Träning, föreläsningar grymt Party med buffe och en massa tips och råd.[/b]
Helgen är menat att vara ett litet och familjärt event utan prestige öppet för alla nivåer, men inriktat till tävlande eller de som är nyfikna på att tävla.
Boende:
Hotel Etage.
Pris per person och natt för enkelrum, 595:-
Pris per person och natt för dubbelrum 397,50:- (totalt 795:- per natt och rum)I priset ingår självklart frukost, em fika samt en matig kvällsbuffè även fri tillgång till relaxen.
Anmälan eller frågor ställs/görs till mig via Pm eller mail:
[mailto:pgeriksson@hotmail.com]Preliminärt schema.
Fredag:
samling, träning eventuellt gemensam middag.
Spontan fest vid intresseLördag:
morgon promenad
frukost.
Föreläsningar
TräningPARTY !!!
Morgon promenad för de pigga.
Frukost
Föreläsning
träning
Avresa.Exakta tider kommer medelas vid ett senare tillfälle.
17 februari, 2008 at 09:59 #780301Anonym anvandareMembervad e de för föreläsningar?
1 mars, 2008 at 18:06 #780302Anonym anvandareMemberNån mer info ang denna helg? jag tänkte mest på vad de är för typ av föreläsningar?
2 mars, 2008 at 22:19 #780303Anonym anvandareMemberMagdalenaO wrote:Nån mer info ang denna helg? jag tänkte mest på vad de är för typ av föreläsningar?Kommer vara baserat på Kost och träning riktat till den som tävlar eller vill tävla i framtiden.
vilken nivå har vi inte satt ännu då vi inte veta helt vilka som kommer komma, min önskan är att det inte skall bli så styrt utan att alla ska få en chans att få individuella svar…..
Då det flesta som anmält sig har hyfsad koll på mat kan föreläsning bli mera som en frågestund.
mvh Pelle
7 mars, 2008 at 15:12 #780304Anonym anvandareMemberFett!! Sköna föreläsare mannen!!
9 mars, 2008 at 14:26 #780305Anonym anvandareMemberVåran tanke med denna helg är att vi ska ha ett ständigt återkommande event för tävlande och nyfikna tävlande att träffas under softa förhållanden utan prestige, men med massa skoj och info så vi kan väcka igång intresset för sporten.
Finns fortfarande ett antal platser kvar !!
10 mars, 2008 at 10:51 #780306Anonym anvandareMemberDetta låter mycket intressant om jag får ordning på mina skador inom en snar framtid så kommer jag nog att anmäla mig eller så får man vänta till nästa år
10 mars, 2008 at 19:46 #780307Anonym anvandareMemberVi har fått tag i några riktiga suveräner inom kost o träning som föreläsare. Frågar ni snällt så kan ni få veta vilka de är.
10 mars, 2008 at 20:10 #780308Anonym anvandareMemberSNÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!!!
Låter toppen, kanske man skulle va me. Får kolla upp de…
11 mars, 2008 at 00:49 #780309Anonym anvandareMemberLite mer info om föreläsare etc så verkar det klart intressant! (har dock en bit att åka.)
14 mars, 2008 at 12:38 #780310Anonym anvandareMemberThe maker of Champions ”Fredrik Carlsson”
Kost Gurun Mr Bartoll himselfKommer finnas möjlighet att handla kläder och kosttillskott till shyssta priser i Fredriks butik.
Kommer även finnas profiler som kommer vara med och träna och ge tips och råd under hela helgen…
14 mars, 2008 at 23:46 #780311Anonym anvandareMemberVad är priset för oss som bor i V-ås?(då inte hotell är nödvändigt)
Nyfiken på att komma, tävlar inte dock….:o
Tjo!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.