Vad hände med -70?

Home Forums Tävlingar och Events Vad hände med -70?

• This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Efter att sett filmer så slog det mig att -70 inte var med, inte heller har jag hittat några resultat för den klassen. Vad hände med klassen? Ingen som dök upp trots att det var 2 anmälda?

Aron wrote:
    Efter att sett filmer så slog det mig att -70 inte var med, inte heller har jag hittat några resultat för den klassen. Vad hände med klassen? Ingen som dök upp trots att det var 2 anmälda?

Ur inbjudan som finns på [www.skkf.org].

Quote:
    För samtliga klasser utom bodybuilding juniorer herrar och damer, bodybuilding veteraner damer, bodybuilding veteraner herrar+50 år och herrar + 80 kg, bodybuilding seniorer damer +55 kg och seniorer herrar +100kg samt par, bodybuilding rullstol och fitness damer gäller att minst tre (3) deltagare väger in eller mäter in i respektive klass annars slås klassen ihop med närmast överliggande klass.

På förbundets hemsida hittar du oftast all den information du behöver.

Jorgen wrote:
    På förbundets hemsida hittar du oftast all den information du behöver.

Tackar. Eftersom jag inte visste vad jag skulle leta efter, ett regelmässigt fel eller något annat så sökte jag kunskap hos människor istället.

Tråkigt att den uteblev, framförallt för deras skull men även för mig.

EDIT: efter en snabb koll så såg jag att dom inte fanns i protokollet för -80 heller.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.