Vad var bäst på SM?

Home Forums Tävlingar och Events Vad var bäst på SM?

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author

Varför finns inte alternativet ”Allt” med?

Allt var bäst.

Daniel Gustavsson wrote:
    hehe ok, . inte mkt o se heller =)

Jag missade inte heller herrn.

Skulle just börja fota -100 då det blev helt kolsvart framför kameran…..Danne…..jag blev nästan rädd. :|

Jorgen wrote:
    Varför finns inte alternativet ”Allt” med?

Allt var bäst.

Gnällspik:D Välj McDonkan då, jag såg allt att du och JP stack ditt på söndagen:D

Mantus wrote:
    Gnällspik:D Välj McDonkan då, jag såg allt att du och JP stack ditt på söndagen:D

Stalker:D ? Dessutom var det ju kö till dörrn, så av det blev intet. Substitutet var helt ok däremot.

Mantus wrote:

Men vi åt inte där. Var för lång kö, vi hade inte så lång rast som ni andra.
    Blev faktiskt asiatiskt, gick snabbare än snabbt att få maten där. Och är godare än Mc.

Och hälsade jag på dig? Eller snarare, hälsade du på mig? Om inte, varför inte då för? :nono:

Janpeter Sangborn wrote:
    Stalker ? Dessutom var det ju kö till dörrn, så av det blev intet. Substitutet var helt ok däremot.

Japp stalker:D Vi gick ju precis bakom er, jag berättade samtidigt som vi gick för min flickvän att domaren till vänster som pratade skånska var Jörgen och att den andre gentlemannen till höger var JP, vi gick ju efter er när ni sneddade över gatan också:nono: Så får man inte göra det kan ju komma bilar:D

Edit:Få inte för dig något nu, vi skulle ta ut pengar på punkt, stalking var alltså inte vårt main objective.

Jorgen wrote:
    Men vi åt inte där. Var för lång kö, vi hade inte så lång rast som ni andra.
    Blev faktiskt asiatiskt, gick snabbare än snabbt att få maten där. Och är godare än Mc.

Och hälsade jag på dig? Eller snarare, hälsade du på mig? Om inte, varför inte då för? :nono:

Du såg ju så förbaskat upptagen ut hela tiden, tänkte faktïskt kasta en bar i huvudet på dig då jag satt väldigt nära men jag trodde inte riktigt du skulle uppskatta det:D
    Jag får väl hälsa på nästa NOGP istället, dock så ser jag ju så ung ut så det är ingen som tror att jag är vuxen nog att föra ett vettigt samtal.

Mantus wrote:
    Du såg ju så förbaskat upptagen ut hela tiden, tänkte faktïskt kasta en bar i huvudet på dig då jag satt väldigt nära men jag trodde inte riktigt du skulle uppskatta det:D
    Jag får väl hälsa på nästa NOGP istället, dock så ser jag ju så ung ut så det är ingen som tror att jag är vuxen nog att föra ett vettigt samtal.

Jag har inte tid att äta på hela dagen. Kastar du något som är ätbart på mig så kommer jag garanterat att uppskatta det. :D

Det tycker jag att du skall göra. Kommer att passa bra, jag kan, trots min ålder, inte föra ett vettigt samtal ändå. Fråga andra. :D

Piranha wrote:
    Jag missade inte heller herrn.

Skulle just börja fota -100 då det blev helt kolsvart framför kameran…..Danne…..jag blev nästan rädd. :|

hahaha du e rolig du =) ,,,,så farligt var de nog inte. Va fan ropa du inte då? o hälsa? =)

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.