- This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Tävlingar och Events › Världens största grattis till Tobbe o Gabbi!
Måste få gratulera min gamle vapendragare i ur o skur Tobias Kelmeling, till den storstilade segern i -100 med raka domarettor.
Nu var alla småfadäser utsorterade o Du kunde äntligen få presentera din fysik i en tappning som höll toppklass! Jag vet hur mycket Du har slitit för detta så det kändes verkligen skönt o få se Dig kliva upp på ”Din” plats!!
Ett stort grattis får även min nyfunne vapendragarinna Gabriella Björck för en storstilad debut i BF+163 som räckte till en stark 3:e placering.
Att få möjligheten att coacha Er och efter bästa förmåga komma med lite tips o råd, kleta o kladda lite färg osv. Det är helt enkelt en ära för mig!
Njut ordentligt nu, det är Ni väl värda! (Men inga matorgier, för då kan det bli fråga om bestraffningsåtgärder…..:nono: Ni vet att plåtningar väntar!)
:nerd:
WORD!:emo-thumb
Tredje gången gillt för Tobbe…
Undrar bara hur han stod ut med att ”campa” brevid bajamajorna på söndagen? Visste att byggare var tuffa men…..
Gratulerar Tobias för vinsten , för inspirationen på gymmet och för en del tips och råd. trevlig och ödmjuk som få. grattis
Stoooort grattis till er!
Det syntes verkligen att Tobbe njöt av den välförtjänta vinsten!!
Ja, verkligen ett stooooort suuuuuper grattis Tobbe!!
Tyvärr såg jag inget av tävlingarna under Lördagen, så kunde fasen inte skrika på dig Tobbe…:frust:
En mycket värdig vinnare! Stort grattis än en gång!! :emo-thumb
Mvh Henrik
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY