Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem blir 7:a på Mr Olympia!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 september, 2010 at 13:54 #447913Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Någon måste bli sju, men det var nog ingen på allvar som trodde att Kai skulle bli det…många verkar dock hoppas på en sista plats.
Vissa är bättre på att tala om vad som är fel på alla andra…i en negativ åsikt döljer sig ett missnöje i största allmänhet…Kai var på förhand tippad som en av två möjliga som kunde få Jay på fall och hade Kai varit i sitt livs form hade en top 4 plats varit given. Själv hade jag tippat Kai topp 3. Tippade Jay som vinnare om han bara kunde upprepa fjolårets form och det gjorde han med råge. Sen hade jag Phil och Kai som 2a och 3a. Nu såg ju Kai allt annat än bra ut, inte alls det där detaljerade som han nästan är ensam om att kunna visa upp. Magen var verkligen ett bekymmer, såg förjävligt ut. Vissa poser kan han kontrollera den men overall förstör den allt för mycket. Att han hamnade utanför top 6 var ett helt riktigt beslut då det fanns betydligt bättre atleter på scen denna dag.
Kai måste börja prioritera form före massa, grov är han så det räcker. Kan han få ner magen 15-20 cm kan han bli hur grym som helst. Wolf hade väl en jävla kagge för ett tag sedan men hade ju riktigt fin midja nu. Så nog går det att förändra en hel del. Sen får vi inte glömma att Kai denna gång var i dålig form och då blir ju magen också ännu mer framträdande.
Den som imponerade allra mest på mig var Branch som jag absolut inte trodde skulle kunna överträffa fjolårets upplaga. Karln var i grym form och börjar till och med bli hyfsat symmetrisk. Skulle inte gråtit om han vunnit. Där pratar vi massa med kontrollerat midjeparti.
Överlag tycker jag domarna gjorde ett mycket bra jobb denna gång.
27 september, 2010 at 13:59 #447914Anonym anvandareMemberFortress wrote:Kai var på förhand tippad som en av två möjliga som kunde få Jay på fall och hade Kai varit i sitt livs form hade en top 4 plats varit given. Själv hade jag tippat Kai topp 3. Tippade Jay som vinnare om han bara kunde upprepa fjolårets form och det gjorde han med råge. Sen hade jag Phil och Kai som 2a och 3a. Nu såg ju Kai allt annat än bra ut, inte alls det där detaljerade som han nästan är ensam om att kunna visa upp. Magen var verkligen ett bekymmer, såg förjävligt ut. Vissa poser kan han kontrollera den men overall förstör den allt för mycket. Att han hamnade utanför top 6 var ett helt riktigt beslut då det fanns betydligt bättre atleter på scen denna dag.Kai måste börja prioritera form före massa, grov är han så det räcker. Kan han få ner magen 15-20 cm kan han bli hur grym som helst. Wolf hade väl en jävla kagge för ett tag sedan men hade ju riktigt fin midja nu. Så nog går det att förändra en hel del. Sen får vi inte glömma att Kai denna gång var i dålig form och då blir ju magen också ännu mer framträdande.
Den som imponerade allra mest på mig var Branch som jag absolut inte trodde skulle kunna överträffa fjolårets upplaga. Karln var i grym form och börjar till och med bli hyfsat symmetrisk. Skulle inte gråtit om han vunnit. Där pratar vi massa med kontrollerat midjeparti.
Överlag tycker jag domarna gjorde ett mycket bra jobb denna gång.
I det stora hela kan jag bara hålla med.
Roligt när någon kan säga något mer än bara skit!
Bra skrivet Fortress! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.