Vem kommer på MuscleTech GP 2008

Home Forums Tävlingar och Events Vem kommer på MuscleTech GP 2008

• This topic is empty.
Viewing 11 posts - 136 through 146 (of 146 total)
  • Author
    jane.daniel wrote:
    JIPPI, jag finns med:D

Vet att han bekräftat det, men tänkte bara kolla så det inte blivit något strul, att jag fyllt i något fel eller så…

Tack, nu vet jag att jag inte dietat i onödan:happy:ses där, ska bli kul!!

Hej tjejen!

Du ska inte ställa upp i nybörjargruppen? Eller har jag fattat fel att du aldrig tävlat förut? :D

Lycka till!!

very heavy fuell

two weeks :D😀

Pedja Petrovic wrote:
    very heavy fuell

two weeks :D😀

Looking good and i looking forward to see u on stage! ..

Daniel Gustavsson wrote:
    Looking good and i looking forward to see u on stage! ..

thnx DANIEL..just few more days..I come to swe little earlyer…and of course..sunday is D day….

Cao Pedjo, svaka cast brate… Zelim ti puno srece (ma da ti i netreba) i da im pokazes sta je balkanska snaga. Sledece godine cu i ja;-)

Dejan wrote:
    Cao Pedjo, svaka cast brate… Zelim ti puno srece (ma da ti i netreba) i da im pokazes sta je balkanska snaga. Sledece godine cu i ja;-)

hvala stari…trudimo se da pokazemo najbolje:up:emo-thumb

Denna tävling är samtidigt EM kval, eller hur? Menar nu bf damer.. Hur går det? Vinnare/Två bästa i klass till EM? Eller är det något ni bestämmer efter tävlingen?

Snart är det dags :yahoo:

and nowww

CABLOADINGGG

Anne wrote:
    Denna tävling är samtidigt EM kval, eller hur? Menar nu bf damer.. Hur går det? Vinnare/Två bästa i klass till EM? Eller är det något ni bestämmer efter tävlingen?

Snart är det dags :yahoo:

En fråga ang. nomineringen? MTGP är kval till EM och EM är kval till VM eller????

SKKF tar ut eventuella kandidater till EM med ledning av resultaten på MTGP. Hur många och i vilka klasser är inte bestämt på förhand, utan beror på standard och den förväntade konkurrenskraften vid EM. De som bedöms vara goda representanter för sporten , landet och förbundet och håller tillräckligt hög klass kommer att få erbjudandet.

VM-laget tas ut via kval ett par veckor innan. Detaljer runt detta kommer.

Pedja Petrovic wrote:
    and nowww

CABLOADINGGG

Looking massive!:emo-thumb

Viewing 11 posts - 136 through 146 (of 146 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.