Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

Home Forums Tävlingar och Events Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 75 total)
  • Author
    Posts
  • #706504
    Jorgen wrote:
    Tycker du att ditt dumma exempel ovan är bra eller relevant på något vis? Finns det någon som helt verklighetsförankring?

    Om du på något ”fint” sätt försöker antyda att alla som är större än, gissningsvis dig själv inte är rena så är du fantastiskt klumpig. Och givetvis helt sjukt fel ute. Men det var såklart inte alls så du menade. Eller?

    Ja, då vet jag mer. Det som väger tyngst (om vi nu skall plocka fram vågen) är fysiken. Skulle två tävlande ligga lika efter tre eller fyra ronder så avgör fysiken placeringarna. Därför är det ganska naturligt att det är fysiken som skall avgöra om någon går vidare i tävlingen eller inte.
    Är du med?

    Menade absolut inte mig själv, men jag vet att väldigt många inte är rena, har hört och känner många som tävlar i det… o kolla mats, som man absolut inte trodde var en användare av steroider. (blir säkert världens liv av att jag skrev så nu)

    Men men, du förstod nog inte min mening med det jag skrev…

    Det jag menar är att om en kille inte alls e stor men jätte duktig på chins/dips och kondition… då tycker jag det är tråkigt att alla inte får samma chans att genomföra alla moment.

    Att sedan ens fysik kan avgöra senare i tävlingen är helt förstårligt, men att alla inte får samma chans att genomföra alla moment tycker jag e fel.. många andra som håller med mig.

    Du kallar mig klumpig… du verkar själv inte smart för fem öre… det ser man på det första du skrev… som att prata med en 5åring…. är själv 20år.. trodde jag skulle få bra svar av dig när du är så mycket äldre än mig…

    men för vissa så går det inte så bra när dom ska uttrycka sig

    Mvh

    #706505
    Jorgen wrote:
    Tycker du att ditt dumma exempel ovan är bra eller relevant på något vis? Finns det någon som helt verklighetsförankring?

    Om du på något ”fint” sätt försöker antyda att alla som är större än, gissningsvis dig själv inte är rena så är du fantastiskt klumpig. Och givetvis helt sjukt fel ute. Men det var såklart inte alls så du menade. Eller?

    Ja, då vet jag mer. Det som väger tyngst (om vi nu skall plocka fram vågen) är fysiken. Skulle två tävlande ligga lika efter tre eller fyra ronder så avgör fysiken placeringarna. Därför är det ganska naturligt att det är fysiken som skall avgöra om någon går vidare i tävlingen eller inte.
    Är du med?

    O föresten trodde du jag skulle bli sur när du skrev ”gissningsvis dig själv”

    hahha skaffa dig ett liv fjant…

    O syftar du på min avatar, så är det en gammal bild :p

    Haha prata inte om någon när du inte vet nått, hade jag gjort det om dig så hade det inte kommit ut snälla saker…

    hoppas dom andra dommarna har lite mer IQ än dig…

    #706506

    Hmm…personangrepp löser ju alltid de problem vi ställs inför i livet :frust:

    #706507
    Micke K-holm wrote:
    Inget väger tyngst…. det är de som gör det till AF… bra på allt… men men, kan ju bärja bedöma frisyrer också kanske… längst tupkamm får köra styrkemomenten före fysikronden… va vet jag…

    hehe.. jag ska då komma med den längsta tuppkammen i år..
    det är även pluspoäng om man kör i någon speciell färg.. :p

    jag tävlade första gången dc 2007, hade sedan en längre tid varit intresserad av att prova på… men tog beslutet 4v innan tävling. Visst det var en skaplig chansning att dieta ner sig till hyffsad form på så kort tid, och chins o dips var inte min starka sida, så jag visste med andra ord att jag inte skulle komma nå vidare bra i placering. Men jag gjorde det för att få erfarenhet och se om det var något jag ville fortsätta göra, på så sätt kunde jag lägga ner all tid jag kunde fram till år 2008s tävling. Jag körde 7 timmar ner till Lund för att tävla och det var rätt stressigt med allt, och mitt mål var som sagt inte att komma till final, utan att bli en av de 15 som fick fullfölja hela tävlingen. Hade jag inte kommit med så hade jag blivit lite ledsen såklart, men å andra sidan hade nog de 15 som i sånt fall kommit med lagt ner betydligt mer energi och tid för att förtjäna en plats där.

    Det är lika för alla. Ingen vet ju vilken placering dom kommer få när dom anmäler sig till tävling, och alla siktar inte på att komma 1:a. Om du nu har kämpat hårt för just köra AF nu på dc2008… och är orolig för att inte komma vidare till styrkemomenten, så kanske du ska sätta upp det som ditt mål. Att vinna en plats vidare i tävlingen… och om man nu inte kommer vidare, så är inte all slit värt skit, utan du har nog lärt känna din kropp lite bättre.. samt att du troligen kommer kämpa ännu hårdare till nästa gång och jobba på det som nu behöver jobbas på.

    Och till de som gör tävlingen möjlig, alla domare och arrangörer.. Det är bara att tacka för att dom överhuvudtaget är där.. De måste få äta och vila som alla andra människor, om dom nu inte har energi i kroppen så kanske dom inte lägger märkte till min ”tuppkam” som jag kämpat för att få perfekt hela året!

    #706508

    känns som ganska vaga bortförklaringar att han van över mig för att han inte var ”ren” tycker det mera är ett täcken på att den killen har gjort det lilla extra och lagt ner sig mera än vad jag/du har gjort!..

    #706509

    förövrigt ska en annan tävla iår där med, ska bli svinkul:up:

    #706510
    Micke K-holm wrote:
    Menade absolut inte mig själv, men jag vet att väldigt många inte är rena, har hört och känner många som tävlar i det… o kolla mats, som man absolut inte trodde var en användare av steroider. (blir säkert världens liv av att jag skrev så nu)

    Men men, du förstod nog inte min mening med det jag skrev…

    Det jag menar är att om en kille inte alls e stor men jätte duktig på chins/dips och kondition… då tycker jag det är tråkigt att alla inte får samma chans att genomföra alla moment.

    Att sedan ens fysik kan avgöra senare i tävlingen är helt förstårligt, men att alla inte får samma chans att genomföra alla moment tycker jag e fel.. många andra som håller med mig.

    Du kallar mig klumpig… du verkar själv inte smart för fem öre… det ser man på det första du skrev… som att prata med en 5åring…. är själv 20år.. trodde jag skulle få bra svar av dig när du är så mycket äldre än mig…

    men för vissa så går det inte så bra när dom ska uttrycka sig

    Mvh

    Nej, det gjorde jag inte. Är du sugen på att utveckla? Utan att bryta mot forumets regler såklart.

    Men om en kille är jätteduktig i chins, dips och kondition men inte har en bra fysik så är det inte AF. Sen får du naturligtvis tycka att det är tråkigt, men det ändrar inte tävlingsformens utformning.

    Nej, jag är säkert inte smart för fem öre. Men jag vet hur AF fungerar iallafall. :)

    #706511
    Jorgen wrote:
    Nej, det gjorde jag inte. Är du sugen på att utveckla? Utan att bryta mot forumets regler såklart.

    Men om en kille är jätteduktig i chins, dips och kondition men inte har en bra fysik så är det inte AF. Sen får du naturligtvis tycka att det är tråkigt, men det ändrar inte tävlingsformens utformning.

    Nej, jag är säkert inte smart för fem öre. Men jag vet hur AF fungerar iallafall. :)

    Har inte heller sagt, att man ska ha en dålig fysik och ändå få göra styrkan/kondition… jag pratar om att man borde får göra alla moment oavsett… har inte heller sagt att du inte vet hur AF fungerar…. jag hade bara en åsikt om elimineringen, inget annat…. men du verkar inte ha så lätt att förstå frågor och kunna ta kritik….

    smart????

    #706512
    Micke K-holm wrote:
    Har inte heller sagt, att man ska ha en dålig fysik och ändå få göra styrkan/kondition… jag pratar om att man borde får göra alla moment oavsett… har inte heller sagt att du inte vet hur AF fungerar…. jag hade bara en åsikt om elimineringen, inget annat…. men du verkar inte ha så lätt att förstå frågor och kunna ta kritik….

    smart????

    Nu får du nog hjälpa mig lite här.
    Man skall inte ha en dålig fysik och ändå få göra styrka kondition, men man borde få göra alla momenten oavsett. Du får nog förklara hur du menar här nu, för det förstår jag faktiskt inte.

    Har jag fått några frågor? Jag ser inte ett enda frågetecken i den posten jag citerade.
    Har jag fått någon kritik? Du kallade mig osmart, femåring, gammal och anklagade mig för att ha svårt att utrycka mig, jag vet inte hur det kan benämnas som kritk. Vad menar du med det?

    Ja tack.

    #706513
    Micke K-holm wrote:
    Har inte heller sagt, att man ska ha en dålig fysik och ändå få göra styrkan/kondition… jag pratar om att man borde får göra alla moment oavsett… har inte heller sagt att du inte vet hur AF fungerar…. jag hade bara en åsikt om elimineringen, inget annat…. men du verkar inte ha så lätt att förstå frågor och kunna ta kritik….

    smart????

    Nu ska Micke vara lite tyst, helt enkelt. Du har använt väldigt stora bokstäver ett antal gånger, varav åtminstone ett tillfälle är borttaget, vilket troligen är tur för omgivningens syn på dig. Du har gjort ditt budskap klart i ett avseende. Hade du nöjt dig där hade du troligen fått ut din poäng. I stället har du valt att sprida en del dynga, som försvårat avsevärt för andra att förstå vart du är på väg.

    #706514

    Är det för många deltagare så tycker jag att eliminering är en bra idé.
    De tävlande och publiken tjänar på det.

    #706515

    skrev lite fel… men sen är det att 2 inlägg e borttagna också… där stod det mer…. det jag skrev från första början var bara att jag tycker det är dåligt att inte alla får chansen att göra alla moment oavsett fysik…. och sedan bli bedömd… det är väl inge konstigt med det?? och sedan behöver man inte använda frågetecken för att det skall bli en fråga… och sen så behöver ajg väl inte alls vara tyst, detta är väll ett forum där man får säga vad man tycker och känner om saker…

    det blev lite rörigt med allt som skrevs i slutet i dom äldre inläggen + dom 2 du tog bort.. men men..

    #706516

    oj nu tas det bort inlägg man skriver som e bra… men dom andra är kvar… patetiskt

    #706517
    Janpeter Sangborn wrote:
    Nu ska Micke vara lite tyst, helt enkelt. Du har använt väldigt stora bokstäver ett antal gånger, varav åtminstone ett tillfälle är borttaget, vilket troligen är tur för omgivningens syn på dig. Du har gjort ditt budskap klart i ett avseende. Hade du nöjt dig där hade du troligen fått ut din poäng. I stället har du valt att sprida en del dynga, som försvårat avsevärt för andra att förstå vart du är på väg.

    Varför ska jag vara tyst, detta är väll ett forum där man får säga vad man tycker o tänker… yttrandefrihet kallas det. och dom 2 inläggen ni tog bort skrev jag kanske lite hårda saker… men ni tog också bort 3st inlägg som jag skrev efter… där skrev jag mer saker, kanske för bra, så därför ni tog bort dom… DET ända jag gjorde vad att ha min egen åsikt om elemineringen, det är inget konstigt med det… då började jorgen konfrontera mig direkt o fråga vad som är AF o allt möjligt… bara för att starta en disskussion som skulle leda till detta…. istället för att svara normalt bara… jag menar på vilken nivå är det??? snälla han e så gammal o reagerar som en tonåring som inte får gå ut… o sedan ska du komma o lägga dig i också.. klart man reagerar… så jag pratar hur mycket jag vill så länge jag håller det hyffsat i stil med forumets s.k ”regler”… och herregud så fort man har svar på tal så tar no bort dom inläggen så det ser ut som ni skulle ha ”vunnit”… herregud vissa vuxna männsikor kan hålla en sån låg lägsta nivå så det är helt sjukt… har lite normalt folk brevid mig vid datorn på jobbet… och dom har aldrig sätt så barnsliga ”vuxna” människor…. (inte för att jag behövde säga det där för att bevisa nått… men ibland måste man)

    hehe glöm inte radera inlägget nu så inte så många hinner läsa det:p

    mvh

    #706518
    Micke K-holm wrote:
    Varför ska jag vara tyst, detta är väll ett forum där man får säga vad man tycker o tänker… yttrandefrihet kallas det. och dom 2 inläggen ni tog bort skrev jag kanske lite hårda saker… men ni tog också bort 3st inlägg som jag skrev efter… där skrev jag mer saker, kanske för bra, så därför ni tog bort dom… DET ända jag gjorde vad att ha min egen åsikt om elemineringen, det är inget konstigt med det… då började jorgen konfrontera mig direkt o fråga vad som är AF o allt möjligt… bara för att starta en disskussion som skulle leda till detta…. istället för att svara normalt bara… jag menar på vilken nivå är det??? snälla han e så gammal o reagerar som en tonåring som inte får gå ut… o sedan ska du komma o lägga dig i också.. klart man reagerar… så jag pratar hur mycket jag vill så länge jag håller det hyffsat i stil med forumets s.k ”regler”… och herregud så fort man har svar på tal så tar no bort dom inläggen så det ser ut som ni skulle ha ”vunnit”… herregud vissa vuxna männsikor kan hålla en sån låg lägsta nivå så det är helt sjukt… har lite normalt folk brevid mig vid datorn på jobbet… och dom har aldrig sätt så barnsliga ”vuxna” människor…. (inte för att jag behövde säga det där för att bevisa nått… men ibland måste man)

    hehe glöm inte radera inlägget nu så inte så många hinner läsa det:p

    mvh

    Då gör vi så här: Vi plockar fram dina raderacde inlägg och låter övriga se vad du skrivit. Och hur moget du uttycker dig.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 75 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.