Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

Home Forums Tävlingar och Events Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 75 total)
  • Author
    Posts
  • #706519

    Om du läst reglerna vet du redan att mycket av det du skrivit inte är ok. Vi har till och med varit aningen mer toleranta mot dig, än vi brukar vara. Nöjd.

    #706520
    Micke K-holm wrote:
    O föresten trodde du jag skulle bli sur när du skrev ”gissningsvis dig själv”

    hahha skaffa dig ett liv fjant…

    O syftar du på min avatar, så är det en gammal bild :p

    Haha prata inte om någon när du inte vet nått, hade jag gjort det om dig så hade det inte kommit ut snälla saker…

    hoppas dom andra dommarna har lite mer IQ än dig…

    Så jag är en fjant, utan liv, med lågt IQ som inte vet något om någon?

    Där ser man. Och på vilket sätt tror du att det hjälper dig att förolämpa mig och komma med personangrepp mot mig?
    Jag hoppas att du har en jävligt bra förklaring och gärna en ursäkt att komma med annars skall jag se till att banna dig fortare än du kan förstå.

    #706521

    Asså nu tycker jag att tråden ballat ur en del…för att återgå till rubriken…

    Vem ska ställa upp i AF på DC -08?

    #706522

    jag ställer upp:D…oj fan man kanske måste börja dieta n eller vad det heter ;)

    #706523
    Jorgen wrote:
    Så jag är en fjant, utan liv, med lågt IQ som inte vet något om någon?

    Där ser man. Och på vilket sätt tror du att det hjälper dig att förolämpa mig och komma med personangrepp mot mig?
    Jag hoppas att du har en jävligt bra förklaring och gärna en ursäkt att komma med annars skall jag se till att banna dig fortare än du kan förstå.

    måste bara lägga en en kommentar, kan ni inte plocka bort ALLA inlägg som inte har med ”villka som ska tävla på DC” att göra?…
    sluta bråka nu…:cry:

    #706524
    Janpeter Sangborn wrote:
    Då gör vi så här: Vi plockar fram dina raderacde inlägg och låter övriga se vad du skrivit. Och hur moget du uttycker dig.

    Det är sällan uttrycket class act känns så passande som just nu.

    #706525

    Smart att racka ner på en eventuell domare i ens eventuella tävling hehe:p
    (ja jag vet att du endast bedömmer det du ser på tävling Jörgen :)shhh)

    Satan vilket tävlingssug man har nu asså…. vägde jag 10-15 kg mindre så hade dc varit självklart för mig… daaaamn you delicious chokladbollar….

    Formen bli ju långsamt bättre å bättre iaf =) Synd att det inte blir nån mtgp till våren :(

    #706526

    Har 2 från Gymmet som troligen kommer ställa upp i AF. En i -180 och en i +180 och båda tävlar isåfall för första gången.

    Ses vi backsatage Henrik!!!:emo-thumb
    Såg ryggbilderna på dig…Dina cm, dom musklerna och ett + för frillan gör att det ser grymt bra ut!…men du kan ju räkna med att bli utkastad från discona igen under FF:p

    #706527
    Kleine wrote:
    Har 2 från Gymmet som troligen kommer ställa upp i AF. En i -180 och en i +180 och båda tävlar isåfall för första gången.

    Ses vi backsatage Henrik!!!:emo-thumb
    Såg ryggbilderna på dig…Dina cm, dom musklerna och ett + för frillan gör att det ser grymt bra ut!…men du kan ju räkna med att bli utkastad från discona igen under FF:p

    kul med helt nya:up:
    haha jadu får väl säga tack:o hoppas på att jag har lite mera massa i år och att dom sitter på dom rätta platserna….
    hahha nee blir en stor övertäckande tröja+en fet jacka så löser det sig8)

    #706528
    Henrik Lindh wrote:
    jag ställer upp:D…oj fan man kanske måste börja dieta n eller vad det heter ;)

    Öhhh…måste man dieta…shit…hehe=)

    #706529
    Lyftkranen wrote:
    Öhhh…måste man dieta…shit…hehe=)

    har hört att det räcker med att inte äta 4kg glass i veckan, får prova det så får man se hur formen blir;)

    #706530
    Jorgen wrote:
    Så jag är en fjant, utan liv, med lågt IQ som inte vet något om någon?

    Där ser man. Och på vilket sätt tror du att det hjälper dig att förolämpa mig och komma med personangrepp mot mig?
    Jag hoppas att du har en jävligt bra förklaring och gärna en ursäkt att komma med annars skall jag se till att banna dig fortare än du kan förstå.

    Du måste lida av nått allvarligt fel, jag pratade inte om dom första inläggen ni tog bort, jag pratar om dom 2-3inläggen jag svara janpeter på, som sedan togs bort….

    snälla väx upp du e fan 30år

    #706531
    Micke K-holm wrote:
    Du måste lida av nått allvarligt fel, jag pratade inte om dom första inläggen ni tog bort, jag pratar om dom 2-3inläggen jag svara janpeter på, som sedan togs bort….

    snälla väx upp du e fan 30år

    Snälla låt bli att hålla på i denna tråden, har du problem av nåt slag så PM:a dem istället för att fylla tråden med skit…

    Tack!

    #706532

    Nu finns inbjudan uppe=)

    [http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=158&Itemid=2]

    #706533

    Jag hade tänkt att vara med. Någon som vet på ett ungefär hur många som kommer att ställa upp?

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 75 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.