Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

Home Forums Tävlingar och Events Vem ska ställ upp i AF DC 2008?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 75 total)
  • Author
    Posts
  • #706534
    Frdrik 84 wrote:
    Jag hade tänkt att vara med. Någon som vet på ett ungefär hur många som kommer att ställa upp?

    Förra årens forumavdelningar för Decembercupen har många trådar, inlägg och besök. Du kanske får en aning om antalet deltagare i år genom att extrapolera antalet tävlande föregående år i den klass du planerat att ställa upp i:

    • [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=93 Decembercupen 2007]
    • [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=55 Decembercupen 2006]
    • [http://forum.body.se/forumdisplay.php?f=18 Decembercupen 2005]
    #706535

    Som det ser ut ska jag ställa upp i korta klassen och en till kille från Gerdahallen i långa klassen

    #706536

    I’m in!
    -180…om inte något mirakel inträffat!

    Nååågon måste ju vara fetast på scen i år med! :p
    Dessutom måste man ju försöka hålla jämna steg med sambon.8)

    BTW:
    Vill slå ett slag för att lite fler ska vara med, även ni som inte är i ”superform”. Lite så jag ser det, om folk i publiken ser mig och kanske tänker ”men han är ju inte bättre än mig” kanske fler ”vågar” ställa upp, jag tror att många drar sig för det för det skulle slå så hårt mot självkänslan att komma sist.(eller åka ut direkt)
    Att bara de 15-16 får göra styrkemomenten har kanske en negativ inverkan det med, folk jämför resultaten från dipps o chins, fler som gör dem, lägre ”botten resultat” och lättare att jämföra sig själv. (Tänker inte dividera hurvida alla ska få göra alla styrkemomenten, andra sköter det och jag respekterar arrangörernas beslut.)
    Siså, in med anmälningarna nu, jag ställer upp så ni kommer inte sist! :D

    #706537
    Lyftkranen wrote:
    Som det ser ut ska jag ställa upp i korta klassen och en till kille från Gerdahallen i långa klassen

    Vem? Khönke?

    #706538
    Calle Sirén wrote:
    Vem? Khönke?

    Miguel Lopez

    #706539

    ag har lust att ställa upp i år igen, men födde barn den 16 aug o är lite feg för att prestera helt kass. tappat de fåmuskler jag hade å andra sidan har jag större tutar nu…..hihi ja vem vet jag kanske står där i -165 trots allt utan diet dock inte fet 55kg

    tini

    #706540

    Jag är intresserad av att tävla något i framtiden, dock inte i år så jag ber om ursäkt om jag lånar tråden lite. Undrar om det är någon vänlig själ som skulle kunna tänka sig att svara på lite frågor i pm angående just AF? =)

    #706541

    Några juniorer som vågar ta sig ner?

    #706542
    Jimmy Andersson wrote:
    I’m in!
    -180…om inte något mirakel inträffat!

    Nååågon måste ju vara fetast på scen i år med! :p
    Dessutom måste man ju försöka hålla jämna steg med sambon.8)

    BTW:
    Vill slå ett slag för att lite fler ska vara med, även ni som inte är i ”superform”. Lite så jag ser det, om folk i publiken ser mig och kanske tänker ”men han är ju inte bättre än mig” kanske fler ”vågar” ställa upp, jag tror att många drar sig för det för det skulle slå så hårt mot självkänslan att komma sist.(eller åka ut direkt)
    Att bara de 15-16 får göra styrkemomenten har kanske en negativ inverkan det med, folk jämför resultaten från dipps o chins, fler som gör dem, lägre ”botten resultat” och lättare att jämföra sig själv. (Tänker inte dividera hurvida alla ska få göra alla styrkemomenten, andra sköter det och jag respekterar arrangörernas beslut.)
    Siså, in med anmälningarna nu, jag ställer upp så ni kommer inte sist! :D

    Jag ska ställa upp för första gången nu och jag tycker det ska bli skoj =)
    Placeringen har ingen större betydelse utan man får ju chans att stå på scen och få lite tävlingserfarenhet och framförallt komma i sin livs form!
    Kul att du skriver som du gör och motiverar de som inte riktigt vågar.
    =)
    (AF -180)

    #706543
    Minimant wrote:
    Jag ska ställa upp för första gången nu och jag tycker det ska bli skoj =)
    Placeringen har ingen större betydelse utan man får ju chans att stå på scen och få lite tävlingserfarenhet och framförallt komma i sin livs form!
    Kul att du skriver som du gör och motiverar de som inte riktigt vågar.
    =)
    (AF -180)

    Va ql! :)
    -180 så hamnar vi i samma gäng! Och just som du skriver, tävlingserfarenhet är faktiskt lika viktigt som bra träning(nästan iaf) om man vill komma någonstans.
    Själv är det bara andra tävlingen så det blir ju säkert rörigt även denna gång! :p Men va gör väll det?!? DC tendera att ha mycket trevligt folk backstage!
    Och det hela handlar ju om personlig utveckling, att ställa sig på scen är ju en milstolpe i livet, kan ju jag tycka!

    #706544
    #706545

    3 pers är anmälda till AF+180. Säg till om någon drar sig ur :D
    En 3:e plats med 15 kg övervikt är inte fy skam!:D🙂

    #706546

    Träffade en kille idag som skall ställa upp i -180 och jag kan bara säga att det var något av det bästa jag sett på länge, vilken hårdhet men samtidigt väldigt fyllig. Benji och jag hjälpte honom med poseringen och det togs lite bilder som jag hoppas Benji får och kan lägga upp.

    Mvh P

    #706547
    Pelle svensson wrote:
    Träffade en kille idag som skall ställa upp i -180 och jag kan bara säga att det var något av det bästa jag sett på länge, vilken hårdhet men samtidigt väldigt fyllig. Benji och jag hjälpte honom med poseringen och det togs lite bilder som jag hoppas Benji får och kan lägga upp.

    Mvh P

    Kan bara hålla med dig.
    Det ser fruktansvärt bra ut, Rickard kan bara tacka sina föräldrar för den otroliga genetiken som han har begåvats med.

    Bilderna kommer upp så fort jag hittat sladden till min mobil.

    #706548

    LYCKA TILL alla deffade människor!

    Må det bli en minnesvärd upplevelse!!
    skrivit lite om det i min blogg. [www.mariaandersson.wordpress.com http://www.mariaandersson.wordpress.com]

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 75 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.