Vem vann betterbodies modell-tävlingen?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vann betterbodies modell-tävlingen?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • Author

Ja, vem vann?
    Sååå nyfiken!

Annie!!! :D :up: ([http://www.betterbodies.se/model/annamaria.htm Anna-Maria Laacatus])

En sak jag noterat varje år är att det tycks vara ett krav att man har ett speciellt efternamn för att vara med i tävlingen. I år fanns endast ett ”son-namn” med bland delagarna. Ju märkligare namn desto bättre tycks det som (vilket vinnarna 2004 samt i år visar. 2005 minns jag inte).

Micke A wrote:
    En sak jag noterat varje år är att det tycks vara ett krav att man har ett speciellt efternamn för att vara med i tävlingen. I år fanns endast ett ”son-namn” med bland delagarna. Ju märkligare namn desto bättre tycks det som (vilket vinnarna 2004 samt i år visar. 2005 minns jag inte).

? och

Vem kom 2:a?

Blev ju att den som gick in för det mest vann.
    Grattis.

Micke A wrote:

LOL, förra årets vinnare hette ju Ahlson i efternamn, men det mindes du ju inte..

Personligen tyckte både jag och tjejen att Sanaz va solklar vinnare! Hon hade mest utstrålning och ett glatt humör. Tycker dessutom att hon har mest lämpad kropp för att via upp kläder för vältränade människor! (Som Roger Zapfe sa att de sökte efter)

[img=http://www.fitnessfestivalen.se/betterbodiesmodelsearch/betterbodiesresultat06.png]

Det var ingen snack om saken vem som skulle vinna och vem som skulle komma på andra samt tredje plats.

Grattis än en gång Anna

Csaba wrote:
    Rita Ruff (2004) är ungersk och Annie också… Min tur nästa år! :D

ställer du upp så lovar jag att rösta på dig :D

Nilsjohan wrote:
    LOL, förra årets vinnare hette ju Ahlson i efternamn, men det mindes du ju inte..

;)
    faktiskt har jag nog heller aldrig hört det efternamnet förr (trots att det är ett son-namn kvalificerar det som ovanligt)

Csaba wrote:
    Rita Ruff (2004) är ungersk och Annie också… Min tur nästa år! :D

Du får maskera dig med lite smink så går det nog bra ;)

Micke A wrote:
    ;)
    faktiskt har jag nog heller aldrig hört det efternamnet förr (trots att det är ett son-namn kvalificerar det som ovanligt)

lovar att behålla det när jag gifter mig!;)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 28 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.