Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 september, 2011 at 22:28 #338136Anonym anvandareMember
Vem vinner nästa Lördag?
Posta gärna dina övriga predictions också…
7 september, 2011 at 22:28 #58737Anonym anvandareMember7 september, 2011 at 22:58 #338137Anonym anvandareMemberTror Jay får sin femte, men jag hoppas phil tar den ifrån han :p
8 september, 2011 at 15:50 #338138Anonym anvandareMemberTror faktiskt att Jay tar hem det, men vill så sjukt gärna att Kai ska ta hem det, just för att han har en felfri fysik, och bär på sån otrolig massa, med sjuka detaljer.
Jay vinner mycket just på att han är så jävla bred, ser ut som en tank brevid alla andra.Jag hoppas också att Dennis har fixat till formen, ryggen, baksida lår och vader, vilket gör att han placerar sig högt.
Då han är en av väldigt få som har en riktig Olympia struktur, typ. Finns självklart flera, men dem har inte fyllt ut sin ram lika mycket som Wolf, med den midjan. Kanske är lite att ta i och säga att han kommer vinna Olympia, men jag ser det iallafall inte som en omöjlighet, och jag skulle inte bli chockad ifall det hände. Men det är jag.Några som jag är väldigt peppad på att se, på gameday är Victor Martinez, Toney Freeman och Dexter Jackson.
8 september, 2011 at 16:47 #338139Anonym anvandareMemberTror och hoppas på cutler, med wolf och phil som 2a o 3a
Måste tyvär säga dig emotdig yalda om att Kai ska ha en felfri fysik, magen är ett stort djävla fel (iaf i mina ögon), hoppas han lärt sig kontrollera mastondont magen bättre dock
8 september, 2011 at 18:58 #338140Anonym anvandareMemberHoppas verkligen inte Kai tar det, nu får det inte spåra ur till en tråd om bara Kai men jag gillar inte hans fysik.
Tror nog Jay tar det, men är Phil lite förbättrad så tror jag på han. (och hoppas på han)
8 september, 2011 at 19:12 #338141Anonym anvandareMember1. Jay
2. Phil
3. Victor
4. Dennis Wolf
5. Dexter8 september, 2011 at 19:19 #338142Anonym anvandareMember1.Phil
2.Jay
3.Wolf
4.Victor
5.Rockel
6.Kai8 september, 2011 at 19:23 #338143Anonym anvandareMemberHoppas verkligen att det går bra för Victor men att han skulle komma in och vinna ser jag mest som önsketänkande från min sida.
Mer realistiskt är väl att Jay tar sin 5:e titel med Phil som runner up även detta år.1. Jay
2. Phil
3. Victor
4. Wolf
5. Kai
6. Rockel8 september, 2011 at 19:56 #338144Anonym anvandareMember1. Jay
2. Kai
3. Phil
4. Wolf
5. Victor
6. RonnyYou heard it here first.
Förklaring – Om jag fick döma skulle mannen med minst svagheter stå kvar men eftersom att Jay redan vunnit 4 gånger så skulle skulle det inte förvåna mig om de ger honom titeln ännu en gång så länge som han inte kommer in som 07 eller 08. De tycker helt enkelt om honom.Kai slog en ”on point” Phil på Arnold 2010 och efter det la han på sig ännu mer massa men kom dessvärre in off på Mr.O(overdid diuretics). Under NYP så övertygade Kai och visade att han med sin nya coach kunde pricka formen. Om han kommer till Olympia i sin bästa form någonsin så kan man inte neka honom en top 3 placering, han har EN svaghet och det är att han har haft problem att kontrollera midjan det problemet syntes knappt till under hans senaste tävling förutom under hans FDB och innan han tryckte till midjan i SC. Jag har även fått höra från en vän att Kai hade en form/foto session med Desmond för ca 2 veckor sen och att han såg fenomenal ut.
Phil plockar hem en trejde placering för att han är pleasing to the eye, gör ständiga förbättringar och kommer nästan alltid in i form.
Han kommer dock att vara för trång och ”liten” när han står bredvid Jay och Kai därav 3:e platsen.Victor kom in sin bästa form någonsin(smått förstorad midja) på AC 2011. Han har inte prickat formen sen 07 och även då skulle jag kunna se honom hårdare, i vilket fall som så placerades han ändå under Wolf på AC. Svag förklaring men jag tror inte denna mannen kan bli knallhård och fyllig på samma gång om ens det förstnämnda därför placerar sig en ON Wolf över Victor.
Rockel är balanserad men för liten för att placera sig högre upp om inte någon kommer in off men jag tror att han äntligen slår Dexter precis som han borde ha gjort på FIBO(Dex gjorde 3 tävlingar i början av året och kom in off på varenda en och jag tror inte han kommer kom in i form den här gången heller)
8 september, 2011 at 20:04 #338145Anonym anvandareMemberAntano wrote:Hoppas verkligen att det går bra för Victor men att han skulle komma in och vinna ser jag mest som önsketänkande från min sida.
Mer realistiskt är väl att Jay tar sin 5:e titel med Phil som runner up även detta år.1. Jay
2. Phil
3. Victor
4. Wolf
5. Kai
6. RockelJag kan nog mer eller mindre skriva under på den placeringsföljden, allt beroende på formen på kai och vad för bedömning han får mot övriga toppnamnen.
8 september, 2011 at 20:35 #338146Anonym anvandareMemberJay, Kai eller Phil vinner!
1. Kai – Om i sitt livs form! Mer massa, ränder och X-fysik än både Jay och Phil när formen sitter där…har bomat 2 tävlingar sedan AC 2008, resten vinster.
Hårdare och tajtare än i NY så blir han tuff.2. Phil – Kommer förmodligen i sitt livs form. Kan räcka hela vägen, men tufft om även Kai har toppat?
3. Jay – Vinner om inte Kai och Phil är i sitt bästa jag.
För bred midja och höfter, slät i ryggen och för tjock i huden, men vidden är alltid imponerande och speciellt i linepose. Bästa lineposen framifrån, nog så viktigt. Även väldigt bra FDB.4. Dexter – Alltid iform! Saknar vidd på ryggen speciellt och dåliga vader.
5. Victor – 3-4:a om i sitt livs form, men saknar alltid lite form. Saknar även massa mot Jay och Kai.
6. Wolf – Mest vidd, men saknar muskler på nedre rygg, rumpa och vader.
Riktigt bra form så 4 el 5:a.7. Rockel – Ser alltid mycket bra ut framifrån. Ryggen för dålig och slät. Tjock i huden, lite uppsvälld i musklerna.
8 september, 2011 at 20:53 #338147Anonym anvandareMember1. Jay
2/3. Phil/Kai beroende på dagsform
4. DennisTycker det är lite naivt att räkna ut kai bara för att han kommit in dålig tidigare. Han har den kroppen som krävs att lägga sig högt i placeringarna, det som krävs är att han kommer in i bra form. Vilket han förhoppningsvis gör nu efter massvis av misstag. Phil kommer inte vinna. Vad som än händer kommer phil inte att vinna.
8 september, 2011 at 21:39 #338148Anonym anvandareMemberWanted wrote:Vad som än händer kommer phil inte att vinna.Tror jag vågar betta emot att vad som än händer kommer Kai inte vinna:emo-thumb
8 september, 2011 at 22:37 #338149Anonym anvandareMembersevillan wrote:1. Jay
2. Kai
3. Phil
4. Wolf
5. Victor
6. Ronnyyou heard it here first.
Förklaring – om jag fick döma skulle mannen med minst svagheter stå kvar men eftersom att jay redan vunnit 4 gånger så skulle skulle det inte förvåna mig om de ger honom titeln ännu en gång så länge som han inte kommer in som 07 eller 08. De tycker helt enkelt om honom.
Kai slog en ”on point” phil på arnold 2010 och efter det la han på sig ännu mer massa men kom dessvärre in off på mr.o(overdid diuretics). Under nyp så övertygade kai och visade att han med sin nya coach kunde pricka formen. Om han kommer till olympia i sin bästa form någonsin så kan man inte neka honom en top 3 placering, han har en svaghet och det är att han har haft problem att kontrollera midjan det problemet syntes knappt till under hans senaste tävling förutom under hans fdb och innan han tryckte till midjan i sc. Jag har även fått höra från en vän att kai hade en form/foto session med desmond för ca 2 veckor sen och att han såg fenomenal ut.Phil plockar hem en trejde placering för att han är pleasing to the eye, gör ständiga förbättringar och kommer nästan alltid in i form.
Han kommer dock att vara för trång och ”liten” när han står bredvid jay och kai därav 3:e platsen.Victor kom in sin bästa form någonsin(smått förstorad midja) på ac 2011. Han har inte prickat formen sen 07 och även då skulle jag kunna se honom hårdare, i vilket fall som så placerades han ändå under wolf på ac. Svag förklaring men jag tror inte denna mannen kan bli knallhård och fyllig på samma gång om ens det förstnämnda därför placerar sig en on wolf över victor.
Rockel är balanserad men för liten för att placera sig högre upp om inte någon kommer in off men jag tror att han äntligen slår dexter precis som han borde ha gjort på fibo(dex gjorde 3 tävlingar i början av året och kom in off på varenda en och jag tror inte han kommer kom in i form den här gången heller)
+1
En anledning till varför jag röstade på Jay -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.