Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 september, 2011 at 12:56 #338150Anonym anvandareMember
Kai borde vinna i mina ögon, kommer han inte göra dock.
Förstår inte hypen med Phil, kais fysik ser klart bättre ut tycker jag, perfection.
edit: dock så kan jag att kai inte är 100% in shape
17 september, 2011 at 13:27 #338151Anonym anvandareMemberMin önskelista (som inte kommer att uppfyllas):
1. Victor
2. Phil
3. DexterCutler, långt ifrån den perfekta fysiken, massor med fel egentligen. Men han har en imponerande massa o volym, det ihop med sitt ”kändiskap” kan räcka till en ny titel igen. Men bäst är han inte i mina ögon.
Kai green, gillar inte hans posering tyvärr, för bögigt för min smak (ja jag är inte politiskt korrekt här). Sen har han inte den ”perfekta kroppen” som en del hävdar, lite för kort överkropp jmf. med benlängden till exempel. Men jag förstår att han har många fans med sin karisma.
Dexter Jackson har alltid varit en förebild för mig med nästan alltid bra form, smal midja och en estetisk fysik, älskar hans ansiktsuttryck när han trycker till poserna också, oslagbart
Phil tror jag har den bästa realistiska chansen att putta ned Jay från tronen.
17 september, 2011 at 13:53 #338152Anonym anvandareMemberr2d2r2d2 wrote:Min önskelista (som inte kommer att uppfyllas):1. Victor
2. Phil
3. DexterCutler, långt ifrån den perfekta fysiken, massor med fel egentligen. Men han har en imponerande massa o volym, det ihop med sitt ”kändiskap” kan räcka till en ny titel igen. Men bäst är han inte i mina ögon.
Kai green, gillar inte hans posering tyvärr, för bögigt för min smak (ja jag är inte politiskt korrekt här). Sen har han inte den ”perfekta kroppen” som en del hävdar, lite för kort överkropp jmf. med benlängden till exempel. Men jag förstår att han har många fans med sin karisma.
Dexter Jackson har alltid varit en förebild för mig med nästan alltid bra form, smal midja och en estetisk fysik, älskar hans ansiktsuttryck när han trycker till poserna också, oslagbart
Phil tror jag har den bästa realistiska chansen att putta ned Jay från tronen.
+1 vad gäller cutler
17 september, 2011 at 14:23 #338153Anonym anvandareMember1.Phil
2.Jay
3.Wolf
4.Victor
5.Rockel
6.Kai -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.