Home › Forums › Tävlingar och Events › Vem vinner Arnold Classic 2009?
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 januari, 2009 at 21:01 #77547Anonym anvandareMember7 januari, 2009 at 21:01 #667227Anonym anvandareMember
Deltagare:
Gustavo Badell
Moe El Moussawi
Toney Freeman
Kai Greene
Ahmad Haidar
Marcus Haley
Johnnie Jackson
Dennis James
Victor Martinez
Ronny Rockel
Silvio Samuel
Sergey Shelestov
Branch WarrenBrukar tillkomma någon efter Ironman!
Tror att Hidetada Yamagishi har bra chans att komma topp-3 på Ironman, ser bättre ut än någonsin och därmed få en inbjudan.
Hoppas även på Mark Dugdale, fast blir nog tufft.Tror ju själv det kommer att stå mellan Kai o Victor med Toney som ett litet hot…[/b]
7 januari, 2009 at 21:25 #667228Anonym anvandareMemberJag röstade Toney. Jag enkelt älskar hans frames. Mkt tilltalande helhet, synd bara att bröst är kaputttt!
7 januari, 2009 at 21:49 #667229Anonym anvandareMemberNew York Pro 2008:
[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_47I1699_IIWGVMKJOC.jpg]Mr Olympia 2007:[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_M2X0296.jpg]Mr Olympia 2008:[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_H4X2545.jpg]Senaste tävling och deras bästa Form/Massa hittills!
Valde dubbelbiceps så inte Kai ser för bra ut.7 januari, 2009 at 21:51 #667230Anonym anvandareMemberToney har the total package!
Killen e ca 188 cm och har en midja på ca 30″ vilket e sjukt!Önskvärt är
1. Toney, behövs inte sägas mer än ”X-MAN”
2. Victor om han lyckas få till en hårdare torso
3. Kai, sanslöst bra ben och form. Men något känns fel ändå, saknar liksom samma flyt som de andra två i fysiken.Tror det blir:
1.Victor
2.Kai
3.Toney8 januari, 2009 at 00:06 #667231Anonym anvandareMemberRiktigt svårt val, men ja skulle nog tro att kai tar hem det med sin sjukt grymma fysik! fast victor kommer nog inte ge han segern..kommer bli tight!
18 januari, 2009 at 13:57 #667232Anonym anvandareMemberMD:s forum har en omröstning emellan Kai och Victor, vem som vinner AC.
Ställning just nu: 68 – 53 för Kai.
Konstigt när Kai är så kass…
På Musclemecka forum är det ett stort övertag för Victor.
Är nog fler experter där!
19 januari, 2009 at 17:28 #667233Anonym anvandareMemberVäldigt svårt att veta hur Victor kommer vara efter skadan, kommer han in som på Olympia -07 tror jag han vinner.
19 januari, 2009 at 20:32 #667234Anonym anvandareMemberVic lightsout!
Gillar inte kais serratus och magparti alls, han är ett freak men skall inte slå en Martinez i form.25 januari, 2009 at 12:16 #667235Anonym anvandareMemberMan längtar redan till AC!
Får se om Hide får en inbjudan?
Matchen Kai – Victor blir spännande med Toney hack i häl…Kai kommer ju förmodligen förbättrad och med en ny makalös posering…den som väntar på något gott…
26 januari, 2009 at 00:03 #667236Anonym anvandareMemberom alla är i topp form så vette fan vem jag vågar rösta på,värkar som en annan åker över, då kommer det bjudas på bilder, lånar du mig en bra kamera jonas?
26 januari, 2009 at 01:06 #667237Anonym anvandareMemberHoppas Victor kommer in i toppform och tar hem det! Sen får gärna Rockel vara hårdare än på Iron man, då hoppas jag han kan placera sig högt gillar hans fysik.
26 januari, 2009 at 05:18 #667238Anonym anvandareMemberHenrik Lindh wrote:om alla är i topp form så vette fan vem jag vågar rösta på,värkar som en annan åker över, då kommer det bjudas på bilder, lånar du mig en bra kamera jonas?Min kamera är ju inget speciellt och du måste ändå sitta långt fram för att få bra bilder.
En del bara roar sig!
Fan vad jag vill se Kai på AC, tror vi får skåda något speciellt.
Tror faktiskt Kai kommer att piska Victor. Kais form och ben kan inte Victor matcha…26 januari, 2009 at 12:00 #667239Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Min kamera är ju inget speciellt och du måste ändå sitta långt fram för att få bra bilder.
En del bara roar sig!
Fan vad jag vill se Kai på AC, tror vi får skåda något speciellt.
Tror faktiskt Kai kommer att piska Victor. Kais form och ben kan inte Victor matcha…Om Vic är lite off tror jag Kai vinner annars vet du hur det är med bedömningen oavsett om kai ser ut som en gud.
Hoppas Vic har gjort sin hemläxa!26 januari, 2009 at 17:22 #667240Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Om Vic är lite off tror jag Kai vinner annars vet du hur det är med bedömningen oavsett om kai ser ut som en gud.
Hoppas Vic har gjort sin hemläxa!Ja Victor kan vinna fast att Kai är bättre, men måste vara bra för att slå Kai. Det är jag väldigt övertygad om.
Det kan vara dom 2 bästa i världen som gör upp nu, visst Phil och Wolf kommer stark och Dexter är regerande Mr O + att Jay vill nog visa en sista gång att han är med i matchen…Toney var ju även mycket bra på Olympia.
Kai blev 3:a förra året utan att vara på topp + att det blev som det blev med poseringen.
Phil var inte heller på topp då men Kai var bättre! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.