Vem vinner Arnold Classic 2009?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Arnold Classic 2009?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 112 total)
  • Author

Deltagare:
    Gustavo Badell
    Moe El Moussawi
    Toney Freeman
    Kai Greene
    Ahmad Haidar
    Marcus Haley
    Johnnie Jackson
    Dennis James
    Victor Martinez
    Ronny Rockel
    Silvio Samuel
    Sergey Shelestov
    Branch Warren

Brukar tillkomma någon efter Ironman!

Tror att Hidetada Yamagishi har bra chans att komma topp-3 på Ironman, ser bättre ut än någonsin och därmed få en inbjudan.
    Hoppas även på Mark Dugdale, fast blir nog tufft.

Tror ju själv det kommer att stå mellan Kai o Victor med Toney som ett litet hot…[/b]

Jag röstade Toney. Jag enkelt älskar hans frames. Mkt tilltalande helhet, synd bara att bröst är kaputttt!

New York Pro 2008:
    [img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_47I1699_IIWGVMKJOC.jpg]Mr Olympia 2007:[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_M2X0296.jpg]Mr Olympia 2008:[img=http://www.musculardevelopment.com/photos/transferred/_H4X2545.jpg]Senaste tävling och deras bästa Form/Massa hittills!
    Valde dubbelbiceps så inte Kai ser för bra ut.

Toney har the total package!
    Killen e ca 188 cm och har en midja på ca 30″ vilket e sjukt!

Önskvärt är

1. Toney, behövs inte sägas mer än ”X-MAN”
    2. Victor om han lyckas få till en hårdare torso
    3. Kai, sanslöst bra ben och form. Men något känns fel ändå, saknar liksom samma flyt som de andra två i fysiken.

Tror det blir:

1.Victor
    2.Kai
    3.Toney

Riktigt svårt val, men ja skulle nog tro att kai tar hem det med sin sjukt grymma fysik! fast victor kommer nog inte ge han segern..kommer bli tight!

MD:s forum har en omröstning emellan Kai och Victor, vem som vinner AC.

Ställning just nu: 68 – 53 för Kai.

Konstigt när Kai är så kass…

På Musclemecka forum är det ett stort övertag för Victor.

Är nog fler experter där!

Väldigt svårt att veta hur Victor kommer vara efter skadan, kommer han in som på Olympia -07 tror jag han vinner.

Vic lightsout!
    Gillar inte kais serratus och magparti alls, han är ett freak men skall inte slå en Martinez i form.

Man längtar redan till AC!
    Får se om Hide får en inbjudan?
    Matchen Kai – Victor blir spännande med Toney hack i häl…

Kai kommer ju förmodligen förbättrad och med en ny makalös posering…den som väntar på något gott…

om alla är i topp form så vette fan vem jag vågar rösta på,värkar som en annan åker över, då kommer det bjudas på bilder, lånar du mig en bra kamera jonas?:|

Hoppas Victor kommer in i toppform och tar hem det! Sen får gärna Rockel vara hårdare än på Iron man, då hoppas jag han kan placera sig högt gillar hans fysik.

Henrik Lindh wrote:
    om alla är i topp form så vette fan vem jag vågar rösta på,värkar som en annan åker över, då kommer det bjudas på bilder, lånar du mig en bra kamera jonas?:|

Min kamera är ju inget speciellt och du måste ändå sitta långt fram för att få bra bilder.
    En del bara roar sig!
    Fan vad jag vill se Kai på AC, tror vi får skåda något speciellt.
    Tror faktiskt Kai kommer att piska Victor. Kais form och ben kan inte Victor matcha…

Jonas Lundberg wrote:
    Min kamera är ju inget speciellt och du måste ändå sitta långt fram för att få bra bilder.
    En del bara roar sig!
    Fan vad jag vill se Kai på AC, tror vi får skåda något speciellt.
    Tror faktiskt Kai kommer att piska Victor. Kais form och ben kan inte Victor matcha…

Om Vic är lite off tror jag Kai vinner annars vet du hur det är med bedömningen oavsett om kai ser ut som en gud.:O
    Hoppas Vic har gjort sin hemläxa!

arne_fan wrote:
    Om Vic är lite off tror jag Kai vinner annars vet du hur det är med bedömningen oavsett om kai ser ut som en gud.:O
    Hoppas Vic har gjort sin hemläxa!

Ja Victor kan vinna fast att Kai är bättre, men måste vara bra för att slå Kai. Det är jag väldigt övertygad om.
    Det kan vara dom 2 bästa i världen som gör upp nu, visst Phil och Wolf kommer stark och Dexter är regerande Mr O + att Jay vill nog visa en sista gång att han är med i matchen…Toney var ju även mycket bra på Olympia.
    Kai blev 3:a förra året utan att vara på topp + att det blev som det blev med poseringen.
    Phil var inte heller på topp då men Kai var bättre!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.