Vem vinner Arnold Classic 2010?

Home Forums Tävlingar och Events Vem vinner Arnold Classic 2010?

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 112 total)
  • Author

Branch har ju inte varit stenhård tidigare.
    Han har ju haft bästa sin form nu 2 gånger om.
    Nye coachen George Farah har ju verkligen tagit Branch till nya höjder.

Jonas Lundberg wrote:
    Branch har ju inte varit stenhård tidigare.
    Han har ju haft bästa sin form nu 2 gånger om.
    Nye coachen George Farah har ju verkligen tagit Branch till nya höjder.

lr så har Branch tagit sig själv till nya höjder med lite hjälp av sin coach?

Snacka om svår tävling att tippa.

Hoppas att Rockel kan ta en bra placering (top 3?)

Men jag tror Kai vinner

1 Kai
    2 Branch
    3 Ronny

men allt kan hända. Men massa regerar och Kai vinner pga att han har bättre rygg än branch annars är dom jämna.

Mina tankar

nog_nog wrote:
    lr så har Branch tagit sig själv till nya höjder med lite hjälp av sin coach?

Självklart har ju Branch gjort jobbet, men lite nya ideer angående kost etc. och någon som ser helheten och kan göra rätt val vid rätt tillfälle…

Jonas Lundberg wrote:
    Självklart har ju Branch gjort jobbet, men lite nya ideer angående kost etc. och någon som ser helheten och kan göra rätt val vid rätt tillfälle…

ja klart jag förstod va du menade :up:

Dexter har bara fått en pinne, ingen tror på honom.
    Fd Mr Olympia och flera AC titlar!

AC champ 2005, 2006 o 2008.
    Mr Olympia 2008
    2:a AC 2007

Tror på stenhård kamp mellan Phil, Dexter och Kai. Kan inte skilja dem åt, bäst form för dagen vinner. Hoppas någon av dem ”chockar” och kommer in i en form man tappar hakan av.

Jag tror snarare att det står mellan; Kai, Phil och Branch.
    Dexter vinner om alla 3 bommar lite.
    Branch är ju verkligen på G, men nu är det dax för Phil och Kai och visa hur det ska se ut.
    Allt tyder på att Kai kommer in större än någonsin, sitter formen där så finns det ingen som kan matcha!

Kai och Phil är nog rejält sugna efter att inte visat upp sitt bästa på Mr O. Men Dexter vinner!

Om kai prickar rätt tror jag att han vinner, helt klart. Gillade hans massa på förra AC och hans hårdhet -07. Men fysikmässigt hoppas jag själv på Phil, fast han kanske inte tar det än. Dexter är inte att underskatta bara för att han inte vann Olympia en gång till. Ska bli ett riktigt roligt AC :) Synd att Wolf inte är med! Vill se vad som dolde sig under den dåliga formen på olympia senast!

Jonas Lundberg wrote:
    Jag tror snarare att det står mellan; Kai, Phil och Branch.
    Dexter vinner om alla 3 bommar lite.
    Branch är ju verkligen på G, men nu är det dax för Phil och Kai och visa hur det ska se ut.
    Allt tyder på att Kai kommer in större än någonsin, sitter formen där så finns det ingen som kan matcha!

Ja du brukar ha jäkla bra koll så Branch är säkert med där uppe. Hans fysik tilltalar inte riktigt mig och jag hoppas att Olympia senast var hans all time high. De övriga nämnda håller jag högre OM de kommer in i kanonform. Men det e som sagt snarare en förhoppning jag har för visst tusan e Branch grym!

Har läst en del om Kais och Oscars tankar efter Olympia;

Till Olympia försökte man sträva efter idealet med lite smalare midja, Dexter var regerande Olympia, Phil hade fysiken etc.
    Visst midjan och Kai var mindre än på flera år, men han var överdietad.
    Saknade fyllighet och var slät.
    Han var uppe och vände på 290 bara 2 veckor före Olympia, vägde strax under 250 på Olympia mot 258 på AC.

Man har försökt att bli något som man inte är!
    Nu är målsättningen att göra det bästa av vad Kai kan göra med sin fysik inte sträva efter något annat ideal.
    Stor, hård och freakig – det som alltid har varit det vinnande konceptet
    Dom tror själva att Kai kommer att väga mellan 270 – 280 inom en snar framtid på scenen. Kanske inte nu på AC för formen är trots allt viktigast.

Kai vägde 303 under senhösten i bättre form än någonsin. Finns video ifrån gästposering på NPC Eastern USA där han just vägde så mycket.

Efter Olympia har dom granskat Kais och konkurrenternas fysik och kommit fram till att lägga energi på; bröst, axlar, triceps o traps.

Målsättningen till AC är ju förutom att ”Bring the best and freakiest physique that Kai is capable of bringing”, bli bästa posör och ta priset som most muscular…

Om dom lyckas återstår att se?
    Flera andra har samma tankar!

Warren är väl inte direkt känd för att strula med formen, det kommer leda till att han tar hem AC 2010.

Pappa_B wrote:
    Warren är väl inte direkt känd för att strula med formen, det kommer leda till att han tar hem AC 2010.

Branch form har varit bra i dom 2 sista tävlingarna…inte lika bra tidigare!

Dagens tips:

1. Kai Greene
    2. Phil Heath
    3. Branch warren
    4. Dexter Jackson
    5. Roelly Winklaar

Någon är säkert inte på topp och då hamnar Dexter högre.
    Roelly är ju en riktig skräll, men ser ju väldigt bra ut.
    Melvin är väl annars det givna topp-5 tipset efter sin vinst på Phoenix Pro, kan han komma lite skarpare?
    Kan Branch komma in ännu bättre?
    Att Kai och Phil är bättre än på Olympia ser jag som ganska givet.
    Tror vi får se en 10kg tyngre och hårdare Kai
    Och en Phil som är bättre än under finalen av Olympia, förhoppningsvis…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 112 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.